Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

Ja u siebie też zrobiłem już prawie 10 tys.km i auto na gazie chodzi bardzo dobrze... Więc podzielam zdanie Kickera że V-ka dobrze znosi lpg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka,

Z racji ze jestem na drodze do zakupu V6 ale bardziej sklaniam sie do 2.8 :naughty: tez zbieram info na temat tych aut. dwóch moich znajomych ma V-ki Vaga. Jeden w b5 avant 2.4 tip oska, a drugi w a6 2.8 sedan tip oska - obie zagazowane - po około 1,5 roku eksploatacji koledzy nie narzekają na swoje auta - co jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu do V6.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel ma 80-tke 2,8 12v 174 km i ten samochod dostaje takie cięgi, że to przechodzi ludzkie pojęcie, ale nadal jeździ i ma się bardzo dobrze o dziwo, przy delikatniej jeździ pali mu koło 9 gazu przy butowaniu cholera wie, ale ogniem z wydechu wali :> także jeśli ta 193 wersja jest tak samo wybaczająca ciężką nogę to dobry motor tylko ma problem z trzymaniem serii, na forum 80-tki widziałem jakieś kosmiczne straty, gdzie wypluwało delikatnie ponad 140 kunia :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel ma 80-tke 2,8 12v 174 km i ten samochod dostaje takie cięgi, że to przechodzi ludzkie pojęcie, ale nadal jeździ i ma się bardzo dobrze o dziwo, przy delikatniej jeździ pali mu koło 9 gazu przy butowaniu cholera wie, ale ogniem z wydechu wali :> także jeśli ta 193 wersja jest tak samo wybaczająca ciężką nogę to dobry motor tylko ma problem z trzymaniem serii, na forum 80-tki widziałem jakieś kosmiczne straty, gdzie wypluwało delikatnie ponad 140 kunia :gwizdanie:

troche nie relane te 9 gazu hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche nie relane te 9 gazu hehe

wiesz co tak twierdzi ja z nim tych 100 km nie przejechałem, ale jak by mu dać aparat i wlać gazu za 26 zł to myślę że mogło by wyjść coś koło tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche nie relane te 9 gazu hehe

wiesz co tak twierdzi ja z nim tych 100 km nie przejechałem, ale jak by mu dać aparat i wlać gazu za 26 zł to myślę że mogło by wyjść coś koło tego

jest to możliwe, ja swoim 2.4 w quattro w trasie zrobiłem wynik 8,6-9 litrów, tylko że jazda do 100-120 km/h max[br]Dopisany: 27 Październik 2011, 00:12_________________________________________________

siemka,

Z racji ze jestem na drodze do zakupu V6 ale bardziej sklaniam sie do 2.8 :naughty: tez zbieram info na temat tych aut. dwóch moich znajomych ma V-ki Vaga. Jeden w b5 avant 2.4 tip oska, a drugi w a6 2.8 sedan tip oska - obie zagazowane - po około 1,5 roku eksploatacji koledzy nie narzekają na swoje auta - co jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu do V6.

Pozdro.

:good: ja miałem wcześnie TDI i powiem że jazda V to jak dla mnie strzał w 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos moze ma vke z automatem czy macie jakies problemy glownie silnik 2.4 z tipem

Unikaj tipa w V-ce tylko manual, osiągi gorsze i spalanie większe w automacie :gwizdanie:

Jeździłem i porównywałem z moją Vką :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos moze ma vke z automatem czy macie jakies problemy glownie silnik 2.4 z tipem

Unikaj tipa w V-ce tylko manual, osiągi gorsze i spalanie większe w automacie :gwizdanie:

Jeździłem i porównywałem z moją Vką :cool1:

tylko z tym szukaniem problem :confused4: w niemcowni jest sporo b5 2.4 v6 ale opłaty dochodzą niestety :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja opłaty są masakryczne, właśnie przerabiam temat 2.4 tyle że A6. Dobrze jest kupić autko bo drobnej stłuczce to jest możliwość zaoszczędzenia paru groszy na akcyzie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko z tym szukaniem problem :confused4: w niemcowni jest sporo b5 2.4 v6 ale opłaty dochodzą niestety :embarrassed:

Dlaczego szukasz 2.4 30V a nie 2.8 30V :blink:

Spalanie będziesz miał takie samo, koszty utrzymania takie same a osiągi gorsze :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko z tym szukaniem problem :confused4: w niemcowni jest sporo b5 2.4 v6 ale opłaty dochodzą niestety :embarrassed:

Dlaczego szukasz 2.4 30V a nie 2.8 30V :blink:

Spalanie będziesz miał takie samo, koszty utrzymania takie same a osiągi gorsze :thumbdown:

nie przesadzaj ze spalanie jest identyczne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2.4 a mój brat ma 2.8 spalanie nie jest wcale takie same,obydwoje mamy w gazie mi średnio spala ok 11-12,a jego ok 14-15 często się zamieniamy autami więc charakterystyka jazdy nie ma tu nic do tego,w osiągach również przepaści nie ma prawie porównywalnie,przy normalnej jeżdzie a tak zazwyczaj jeżdzi normalny kierowca wogóle nie ma róznicy w osiągach,dopiero jak się depta do oporu to co nie co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko z tym szukaniem problem :confused4: w niemcowni jest sporo b5 2.4 v6 ale opłaty dochodzą niestety :embarrassed:

Ja szukam 2.8 o 2.4 pisałem w odniesieniu do posta autora :wink4:

Dlaczego szukasz 2.4 30V a nie 2.8 30V :blink:

Spalanie będziesz miał takie samo, koszty utrzymania takie same a osiągi gorsze :thumbdown:

nie przesadzaj ze spalanie jest identyczne

Ja szukam dla siebie 2.8 o 2.4 pisałem w kontekście posta autora bo on szuka 2.4 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...