Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o sprawdzenie logów A4 1.9 TDI 96 r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,

Jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI 96r ,ostatnio była uszczelniana pompa paliwa ,auto po naprawie wyraźnie ma mniejszą moc.

Proszę o sprawdzenie i komentarz logów.

logi_1.jpg

log_2.jpg

Opublikowano

kierownice w turbo stoją dęba, zrób dodatkowo loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki

podczas logów dynamicznych wciskasz mocno pedał do dechy przy 1500obr i ciągniesz do 4200obr, każdy log robisz osobno-pojedynczo, nie jak zrobiłeś 3 na raz..

Opublikowano

Dziś ponownie zrobiłem logi ,proszę o ocenę.

Logi ze ze zdjętym wężykiem zrobię jutro,dziś już nie mam możliwości.

Z góry Dziękuję wszystkim za ocenę.

statyczne_000_001_003.jpg

statyczne_004_008_010.jpg

statyczne_010_011_013.jpg

basic_settings_004.jpg

basic_settings_003.jpg

basic_settings_000.jpg

dynamiczne_000.jpg

dynamiczne_001.jpg

dynamiczne_003.jpg

dynamiczne_008.jpg

dynamiczne_010.jpg

dynamiczne_011.jpg

zczytany_b_d.jpg

Opublikowano

no rekord pobiłeś... 4767obr, tylko pozazdrościć :polew:

termostat do wymiany

statyczny kąt wtrysku do korekty

przepływka do mycia

a teraz najważniejsze, trzeba wyczyścić turbinę, zrób to czym prędzej, a do czasu czyszczenie nie przekraczaj 2000obr

Opublikowano

czy to oznacza ,że pompiarz który uszczelniał pompę ustawił nieprawidłowy kąt?

Orientujesz się ile będzie kosztowało czyszczenie turbiny?

Opublikowano

Sam sobie wyczyść jak masz smykałkę i narzędzia a koszt czyszczenia 400-600 zł wszystko jest na forum

Opublikowano

logi drugiego auta stąd wywal i załóż oddzielny watek bo się zrobi śmietnik z tego

Opublikowano

statyczny kąt wtrysku który masz do korekty nie ma wpływu na moc auta tylko na zapalanie w temp. poniżej zera

czyszczenie pomogło, teraz przepływka działa prawidłowo

logi dynamiczne robi się pojedynczo :decayed:

Opublikowano

Wykonałem ponowne logi ,tym razem pojedyńczo:),mam nadzieję ,że te są wykonane prawidłowo.

Proszę o ponowną ocenę logów.Powiedzcie koledzy czy mam oddawać turbinkę żeby autko zaczeło lepiej śmigać (dodam ,że znaczne pogorszenie wystąpiło odrazu po odbiorze auta od mechanika ,który uszczelniał pompę).Zczytałem następujące błędy:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to B+

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Dynamiczny 1 grupa 011

Log (1 - 011)

Dynamiczny 2 grupa 011

Log (0 - 011)

Dynamiczny 3 grupa 011

Log (3 - 011)

Dynamiczny grupa 008

Log (2 - 008)

Dynamiczny grupa 010

Log (4 - 010)

Dziekuję i pozdrawiam,

Opublikowano

termostat do wymiany

statyczny kąt wtrysku do korekty

a z czyszczeniem się możesz wstrzymać aż turbo złapie znowu tryb awaryjny, choć jestem pewny że go złapiesz i bez czyszczenia się nie obędzie

Opublikowano

kolego sluchaj ciechcia zna sie :) wymien termostat jak mowi i turbo wyczysc to nie jest ciezka sprawa :)[br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 09:41_________________________________________________a i niezle 4.7 tys obrotow :DDDDDDDD :kox: :kox:

Opublikowano

Pytałem mechanika o cenę za ustawienie kąta wtrysku,jak mi krzyknoł 250 zł to uznałem ,że to lekka przesada i z pomocą instrukcji zamieszczonej na forum sam ustawiłem kąt-wartość udało mi się ustwić początkowo na 50 ,ale po dokręceniu pompy minimalnie się przestawiła na 46-i tak zostawiłem,pompę musiałem przekręcić o ok 1mm.

Efekt jest taki ,że auto na mocy nie zyskało ,ale faktycznie reaguje lepiej na pedał gazu.

Następnie przegoniłem auto na dłuższym odcinku (70 km) przy 4000 obr

i po tym zabiegu odczułem poprawę i powrót mocy:) oraz brak jakichkolwiek błędów.

Czyszczenie turbinki też zamierzam wykonać,auto ma spory przebieg ponad 310000 ,więc musi być zawalone sadzą ,ale z tą operacją muszę trochę odczekać -sam tego nie zrobię bo boję się że śruby mogą się ukręcić podczas odkręcania ,więc muszę auto oddać do mechaniora-pytałem o koszt-chce 400 zł.

Zamieszczam Log dynamiczny 011 po przegonieniu auta:

Log (0 - 011)

Chcę równierz podziękować wszystkim ,którzy uczestniczyli w tym temaci.Panowie dziękuję bardzo ,sporo się dzięki wam nauczyłem.

Pozdrawiam Serdecznie :)

Opublikowano

ładne ceny mechanik ma, możesz skrucić sztangę gruszki o 2-3 obroty, auto bedzie lepiej się zbierać :evil:

z czyszczeniem możesz się wstrzymaj bo w ostatnim logu jest ok

no i nie zapomnij o termostacie, polecam zakup w aso

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...