s.kilianczyk Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Witam , Jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI 96r ,ostatnio była uszczelniana pompa paliwa ,auto po naprawie wyraźnie ma mniejszą moc. Proszę o sprawdzenie i komentarz logów.
sobol_20 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Kolego z tego co tu wstawiłeś nie da się nazwać logami. Najpierw zapraszam do lektury: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 albo niech ktoś zrobi Ci logi kto ma do tego cokolwiek pojęcia.
s.kilianczyk Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Dziękuję kolego za uwagę ,zapoznam się z lekturą i jutro wstawię prawidłowe logi.
ciahciah Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 kierownice w turbo stoją dęba, zrób dodatkowo loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki podczas logów dynamicznych wciskasz mocno pedał do dechy przy 1500obr i ciągniesz do 4200obr, każdy log robisz osobno-pojedynczo, nie jak zrobiłeś 3 na raz..
s.kilianczyk Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Dziś ponownie zrobiłem logi ,proszę o ocenę. Logi ze ze zdjętym wężykiem zrobię jutro,dziś już nie mam możliwości. Z góry Dziękuję wszystkim za ocenę.
ciahciah Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 no rekord pobiłeś... 4767obr, tylko pozazdrościć termostat do wymiany statyczny kąt wtrysku do korekty przepływka do mycia a teraz najważniejsze, trzeba wyczyścić turbinę, zrób to czym prędzej, a do czasu czyszczenie nie przekraczaj 2000obr
s.kilianczyk Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 czy to oznacza ,że pompiarz który uszczelniał pompę ustawił nieprawidłowy kąt? Orientujesz się ile będzie kosztowało czyszczenie turbiny?
goldi Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Sam sobie wyczyść jak masz smykałkę i narzędzia a koszt czyszczenia 400-600 zł wszystko jest na forum
ciahciah Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 logi drugiego auta stąd wywal i załóż oddzielny watek bo się zrobi śmietnik z tego
s.kilianczyk Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Czy złe ustawienie kąta wtrysku wpływa na moc auta? Wyczyściłem przepływkę,zamieszczam logi wykonane po czyszczeniu. Możecie powiedzieć czy te czyszczenie coś pomogło? Basic settings Log (0 - 003) Log (2 - n/a) Dynamiczne: Log (1 - 003,004,011)
ciahciah Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 statyczny kąt wtrysku który masz do korekty nie ma wpływu na moc auta tylko na zapalanie w temp. poniżej zera czyszczenie pomogło, teraz przepływka działa prawidłowo logi dynamiczne robi się pojedynczo
s.kilianczyk Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Opublikowano 12 Marca 2011 Wykonałem ponowne logi ,tym razem pojedyńczo:),mam nadzieję ,że te są wykonane prawidłowo. Proszę o ponowną ocenę logów.Powiedzcie koledzy czy mam oddawać turbinkę żeby autko zaczeło lepiej śmigać (dodam ,że znaczne pogorszenie wystąpiło odrazu po odbiorze auta od mechanika ,który uszczelniał pompę).Zczytałem następujące błędy: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Dynamiczny 1 grupa 011 Log (1 - 011) Dynamiczny 2 grupa 011 Log (0 - 011) Dynamiczny 3 grupa 011 Log (3 - 011) Dynamiczny grupa 008 Log (2 - 008) Dynamiczny grupa 010 Log (4 - 010) Dziekuję i pozdrawiam,
ciahciah Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 termostat do wymiany statyczny kąt wtrysku do korekty a z czyszczeniem się możesz wstrzymać aż turbo złapie znowu tryb awaryjny, choć jestem pewny że go złapiesz i bez czyszczenia się nie obędzie
SkOs Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 kolego sluchaj ciechcia zna sie wymien termostat jak mowi i turbo wyczysc to nie jest ciezka sprawa [br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 09:41_________________________________________________a i niezle 4.7 tys obrotow :DDDDDDDD :kox:
s.kilianczyk Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 Pytałem mechanika o cenę za ustawienie kąta wtrysku,jak mi krzyknoł 250 zł to uznałem ,że to lekka przesada i z pomocą instrukcji zamieszczonej na forum sam ustawiłem kąt-wartość udało mi się ustwić początkowo na 50 ,ale po dokręceniu pompy minimalnie się przestawiła na 46-i tak zostawiłem,pompę musiałem przekręcić o ok 1mm. Efekt jest taki ,że auto na mocy nie zyskało ,ale faktycznie reaguje lepiej na pedał gazu. Następnie przegoniłem auto na dłuższym odcinku (70 km) przy 4000 obr i po tym zabiegu odczułem poprawę i powrót mocy:) oraz brak jakichkolwiek błędów. Czyszczenie turbinki też zamierzam wykonać,auto ma spory przebieg ponad 310000 ,więc musi być zawalone sadzą ,ale z tą operacją muszę trochę odczekać -sam tego nie zrobię bo boję się że śruby mogą się ukręcić podczas odkręcania ,więc muszę auto oddać do mechaniora-pytałem o koszt-chce 400 zł. Zamieszczam Log dynamiczny 011 po przegonieniu auta: Log (0 - 011) Chcę równierz podziękować wszystkim ,którzy uczestniczyli w tym temaci.Panowie dziękuję bardzo ,sporo się dzięki wam nauczyłem. Pozdrawiam Serdecznie
ciahciah Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 ładne ceny mechanik ma, możesz skrucić sztangę gruszki o 2-3 obroty, auto bedzie lepiej się zbierać z czyszczeniem możesz się wstrzymaj bo w ostatnim logu jest ok no i nie zapomnij o termostacie, polecam zakup w aso
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się