Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

cena + fracht + cło + VAT + opłaty lotniskowe... +/- trzeba dodać około 45% do tych cen

lub dorwac firme lub kogos kto bedzie sprowadzal samochod do stanów, wtedy mozna fele zapakować do auta :) odejdzie troche kosztów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma dramatu z tymi felgami :wink4: na żywo całkowicie to inaczej wygląda.Jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś dojechały fele RS6 II :)

szerokość 9 cali ET38 oczywiście 20 cali srebrne bez najmniejszej ryski

Fot nie robiię bo fela wszystkim znana.

Do świąt tematu nie ogarną dlatego też pewnie na autku wylądują dopiero po świętach.

Głównym powodem zakupu nie jest sam wzór a większe ET

Teraz tylko się zastanawiam czy zostawić opony 265 i sprzedać same fele A5 czy sprzedać z oponami i szukać oponek 245/35/20 :mysli:

Tym co mam niczego nie brakuje ale myślę czy nie lepiej węższe - czy sama zmiana ET wystarczy aby nie obcierało czy dla pewności zmienić też gumy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiłbym te co są nie będzie przekłamań licznika.Przy tym ET nie powinno obcierać.

Jaki numer katalogowy felgi?

kurcze - musiał bym spisać[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 19:03_________________________________________________245 to jednak zawsze ciut lepsze osiagi, symbolicznie mniejsze spalanie no i większa pewność że nie będzie obcierać[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 19:03_________________________________________________

No oczywiscie ze chcemy foty felg :decayed:

na allegro jest pełno :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie bylo ET tych z A5 ?

Ja bym sprzedal te 265 t lekie przegiecie to auto nie ma 500 koni na tyl.Ja tez jak bede zaklada 19 do B8 to nie wiem czy nie pojde w jakis 245 albo nawet 235 zamiast 255.Szkoda mocy i paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozmue tego kompletnie , jeszcze ok 3.0 TDI czy S4 ale pakuja tego kapcia w S-linie do 2.0 TDI lub 1.8TFSI 120km.Przecie to normalnie czezko ruszyc z miejsca dla teakiego silnika z takim kapciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zostawil opony 265... jak zrobisz soft to wielkiej straty mocy nie bedziesz mial. Zawsze to lepsza trakcja i prowadzenie na oponie, ktora nie jest mocno naciagnieta na felge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kapeć 265 przynajmniej szeroko wygląda, tutaj link na facebook kumpla z lotu na którym byliśmy i ustrzelił Twoją B8 :naughty:

http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.139793992760156.30015.100001886682677

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:good:[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 13:40_________________________________________________Tylko nie można ich skopiować :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiegos powodu to auto fabrycznie przy tej feldze wychodzi na takim kapciu

ciężko pojąć z jakiego, bo np evo gt 360 upala się na 225.. a to auto odrobine lepiej się prowadzi i przyspiesza :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiegos powodu to auto fabrycznie przy tej feldze wychodzi na takim kapciu

ciężko pojąć z jakiego, bo np evo gt 360 upala się na 225.. a to auto odrobine lepiej się prowadzi i przyspiesza :wink4:

nie porownuj 20" 9J do jakiejs wyczynowej felgi z EVO, tam pewnie max 8J jest, wiec guma nie jest naciagnieta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...