Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kowalskiego w modelach od 2011-2012

wzgledem 2008-2010?

No np :wink4:

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no bo tam nie bylo zadnego liftingu , tylko jakas drobna kosmetyka.Lift bedzie w 2012 nowy model 2016.

Opublikowano

Miron śmigasz na 1/4 mili

nie żartuj - czym Tam miałbym się ścigać - 240 koniami na 20 felach

Opublikowano

Miron wrzuciłem nowy filmik od kolegi z A6 Klubu, znajdź swoją :naughty:

Moją pod koniec też widać :decayed:

Opublikowano

:no:

średnio to wygląda jak dla mnie

Opublikowano

wiejsko czarodziejsko, tak jak ma nasz Mirek jest :good::slina::kox: :gwizdanie:

zapomniałem o drożdżówkach w bagażniku :polew:

Opublikowano

nie, jak opona jest schowana pod błotnik to nie wygląda to dobrze :no:

Opublikowano

nie, jak opona jest schowana pod błotnik to nie wygląda to dobrze :no:

racja :good:

Opublikowano

Dziś korzystając z dnia wolnego i odpowiedniej pogody pojechałem ze szwagrem (moim byłym B7) na autostradę porównać furki.

No i musze przyznać spodziewałem się innych wyników.

Oczywiście nie korzystaliśmy z jakiś sprzętów pomiarowych - czysta drogowa konfrontacja.

2 x 60km/h - 160km/h

2 x 80km/h - 180km/h

i jakiś raz udało nam się ciąć do prawie 240km/h

gdyby tak podsumować wszystkie przejazdy to w każdym furki szły praktycznie równo jak sklejone - może gdyby tak jakimś sprzętem zmierzyć czas to były by one korzystniejsze dla B7 ale gołym okien tak naprawdę nikt nikomu nie odchodził.

Biorąc pod uwagę że B8 jest jeszcze w serii i jechało na kapciu 265/30/20 to wynik naprawdę mnie zaskoczył.

Dla uwiarygodnienia wyniku w drodze powrotnej zamieniliśmy się furkami ale nie wniosło to żadnej zmiany.

Co do wrażeń z jazdy to jadąc B7 miałem wrażenie większego kopa i wcisku w fotel co nie przekładało się na drogę bo tak jak widziałem B8 w bocznej szybie przy 120 tak samo je widziałem przy 190 - nic dalej czy bliżej

Więc tymbardziej jestem ciekaw wrażeń z jazdy po sofcie - a porównanie furek jak już oba będą po programie też oczywiście sobie zrobimy :)

Opublikowano

235/35/19[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:45_________________________________________________Paweł ile udało Ci się pojechać na maxa w serii i po sofcie ?

Opublikowano

w niedziele byłem na 1/4 mili ale w roli kibica bo stwierdziłem że serią nie będę sobie wstydu robił - teraz żałuję że nie startowałem dla samego spradzenia kręconych czasów - ale za miesiąc znowu będzie okzja tyle że wtedy już serii nie będzie[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:54_________________________________________________Ps. i jeszcze mam pytanko z działu zimówki :)

co powinienem wsadzić do siebie na zimę najlepiej ?

czy np. 225/50/17 będzie odpowiednim rozmiarem ?

chciał bym coś najwęższego w miarę możliwości

i troszkę mam mętlik między 17/18 - ale chyba nie ma to jak 17 na zimę - nie ma się co bawić w wielkie rozmiary

jak myślicie ? - wiem że jeszcze się lato dobrze nie zaczęło ale chciałbym wiedzieć - jak się coś pojawi w dobrej cenie żeby nie myśleć za długo :)

Opublikowano

Miron, a jak z masą każdego z aut ?

Też musimy się kiedyś z rolki szarpnąć :naughty:

Opublikowano

B7 jest cięższa ale o ile to niech powiem Miron.

Też musimy się kiedyś z rolki szarpnąć :naughty:

Masz zdrową serię widzę to ciekawi mnie bardzo wasz pojedynek :naughty:

Opublikowano

B7 na wadze wyszło 1790kg

z B8 na wagę jeszcze nie dotarłem

Opublikowano

Oga

B7 jest cięższa ale o ile to niech powiem Miron.

Też musimy się kiedyś z rolki szarpnąć :naughty:

Masz zdrową serię widzę to ciekawi mnie bardzo wasz pojedynek :naughty:

Ogarnę co muszę ogarnąć, pojadę na wagę i myślę że Mirona nie trzeba będzie długo namawiać :)

Opublikowano

a ile miales kucy w B7?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...