miron78 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 nie wiedzieli że Q i za późno pstrykli foto - chcieli zrobić z bliska
akjam Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 nie wiedzieli że Q i za późno pstrykli foto - chcieli zrobić z bliska Za słaby aparat mają w TVS. :decayed: :decayed:
Rosemeyer Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Co to za frajda samemu się ścigać tak jest jak Cie nikt nie lubi
miron78 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 jako że ostatnio dużo było na temat spalania to dodam coś od siebie jako że jestem po trasie Knurów - Bottrop (w de) 1. Knurów-Bottrop 980km z czego 970km autostradą wyjazd piątek 23.00 (3 osoby na pokładzie + bagaż) czas przejazdu: 7,40h średnia prędkość: 124 km/h średnie spalanie: 9,1l prędkość w PL 130/160 prędkość w DE 150/180 w porywach 200+ jazda bez szaleństw, bez korków, raczej spokojna niż szarpana z 30min. postojem 1. Bottrop - Knurów 980km z czego 970km autostradą wyjazd wtorek 5.00 (1 osoby na pokładzie + mały bagaż) czas przejazdu: 7,20h średnia prędkość: 137 km/h średnie spalanie: 9,5l prędkość w PL 150/180 prędkość w DE 170/200 w porywach 240 jazda już bardziej dynamiczna, zabawowa z niemcami bez korków, często z butem w podłodze z 30min. postojem
Ponior Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 prędkość w DE 170/200 w porywach 240 jazda już bardziej dynamiczna, zabawowa z niemcami bez korków, często z butem w podłodze z 30min. postojem A odpowiedzialnośc za ludzi w aucie to kto brał na siebie Myśle, że jak byś jechał w granicach 140 km/h to spalanie by było ok 7,5 l. A tak jest ponad 9, ale z takim bagażem i prędkością to źle nie jest
miron78 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 wg papierów 65 chyba[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 10:20_________________________________________________ prędkość w DE 170/200 w porywach 240 jazda już bardziej dynamiczna, zabawowa z niemcami bez korków, często z butem w podłodze z 30min. postojem A odpowiedzialnośc za ludzi w aucie to kto brał na siebie jakich ludzi napisałem że jechałem sam
Ponior Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 O przepraszam jakich ludzi napisałem że jechałem sam o sorki nie doczytałem, że sam wracałeś, zostawiłeś rodzine za granicą
KmK Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 miron78, na moje oko wersja pierwsza kompletnie bez sensu w wersji drugiej prędkość niewiele większa a świat przesuwa się zdecydowanie szybciej i jest ciekawiej, a różnica w spalaniu powalająca jakbyś robił takie trasy raz w tygodniu to można by się bawić w optymalizacje spalania, ale nie po to masz 280ps pod maską, żeby się snuć 130-160 moje 2.0T pali 8.5-9, powyżej spalane rośnie nieproporcjonalnie do wzrostu prędkości
H4mm3R Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Nie zapomnij że jak wracałeś to miałeś z górki i lepsze paliwo
_Makki_ Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 prędkość w PL 130/160 prędkość w DE 150/180 w porywach 200+ jazda bez szaleństw, prędkość w PL 150/180 prędkość w DE 170/200 w porywach 240 jazda już bardziej dynamiczna, Hehehe, jak ja lubie takie teorie. Jazda bez szalenst lub dynamiczna. LOL Moze w Niemcowni to tak ale ogolnie takie predkosci sa zabojcze. Mowie oczywiscie o drogach publicznych. O Polsce nie wspomne.. miron78: pomysl troche o rodzinie i ze napewno jest ktos dla kogos jestes bardzo wazny w zyciu.. Koniec kazania PS: Chyba za dlugo juz jestem w Norwegii..
H4mm3R Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 prędkość w PL 130/160 prędkość w DE 150/180 w porywach 200+ jazda bez szaleństw, prędkość w PL 150/180 prędkość w DE 170/200 w porywach 240 jazda już bardziej dynamiczna, Hehehe, jak ja lubie takie teorie. Jazda bez szalenst lub dynamiczna. LOL Moze w Niemcowni to tak ale ogolnie takie predkosci sa zabojcze. Mowie oczywiscie o drogach publicznych. O Polsce nie wspomne.. miron78: pomysl troche o rodzinie i ze napewno jest ktos dla kogos jestes bardzo wazny w zyciu.. Koniec kazania PS: Chyba za dlugo juz jestem w Norwegii.. Przecież pisał że 970km z 980km jechał autostradą a nie drogą publiczną, więc nie wiem po co to "kazanie"
miron78 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 prędkość w PL 130/160 prędkość w DE 150/180 w porywach 200+ jazda bez szaleństw, prędkość w PL 150/180 prędkość w DE 170/200 w porywach 240 jazda już bardziej dynamiczna, Hehehe, jak ja lubie takie teorie. Jazda bez szalenst lub dynamiczna. LOL Moze w Niemcowni to tak ale ogolnie takie predkosci sa zabojcze. Mowie oczywiscie o drogach publicznych. O Polsce nie wspomne.. miron78: pomysl troche o rodzinie i ze napewno jest ktos dla kogos jestes bardzo wazny w zyciu.. Koniec kazania PS: Chyba za dlugo juz jestem w Norwegii.. Makki - może nie do końca jest to zrozumiale napisane ale mozesz być pewny że całość trasy była mega bezpieczna i wszędzie z głową i pewnie jechał byś tyle samo zarówno prędkości 170/200 ( na puste, 3 pasmowe autostrady w niemczech ) jak i 130/180 (autostrada A4 gliwice-olszyna) są jak najbardziej normalne i daleko im do szaleństw Ps. oczywiście dodam jeszcze że zarówno po stronie niemieckiej jak i polskiej stosowałem się do wszystkich ograniczeń chwilowych ( czyli jechałem max ograniczenie +15km/h )
_Makki_ Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 prędkość w PL 130/160 prędkość w DE 150/180 w porywach 200+ jazda bez szaleństw, prędkość w PL 150/180 prędkość w DE 170/200 w porywach 240 jazda już bardziej dynamiczna, Hehehe, jak ja lubie takie teorie. Jazda bez szalenst lub dynamiczna. LOL Moze w Niemcowni to tak ale ogolnie takie predkosci sa zabojcze. Mowie oczywiscie o drogach publicznych. O Polsce nie wspomne.. miron78: pomysl troche o rodzinie i ze napewno jest ktos dla kogos jestes bardzo wazny w zyciu.. Koniec kazania PS: Chyba za dlugo juz jestem w Norwegii.. Przecież pisał że 970km z 980km jechał autostradą a nie drogą publiczną, więc nie wiem po co to "kazanie" Dobra moze zle sie wyrazilem. Kazdy ma swoja teorie na temat predkosci itp. Nie bez przyczyny zalecana predkosc na autobahnach to 120km/h.. Ja tam sie uspokoilem z taka jazda. Szkoda swojego zycia i innych. Wyciagalem 2 razy ludzi z rozbitych aut z czego jeden na moich oczach zmarl. Przy pierwszej pomocy troche sie naogladalem tez. To tylko takie moje osobiste zdanie.
mystic.pl Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Miron napisz lepiej jak szybko jechałeś z Olszyny pierwsze 90 km BTW wynik spalania w bardzo przyzwoity aczkolwiek normalny jak na ten silnik w B8
miron78 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 Miron napisz lepiej jak szybko jechałeś z Olszyny pierwsze 90 km BTW wynik spalania w bardzo przyzwoity aczkolwiek normalny jak na ten silnik w B8 ad.1 80km/h ad.2 jakoś tak nie wiem dlaczego spodziewałem się mniejszego spalania W dniu zakupu auta i powrotu do domu ( nie pamiętam niestety średniej prdękości ) spalanie miałem 7,4 ( ale chyba nie przekraczałem wtedy 160km/h )
mystic.pl Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Zastosuj ze 2 razy na pełne baki STP do czyszczenia wtryskiwaczy w Dieslu powinno się poprawić ździebełko
Ponior Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 W dniu zakupu auta i powrotu do domu ( nie pamiętam niestety średniej prdękości ) spalanie miałem 7,4 ( ale chyba nie przekraczałem wtedy 160km/h ) Właśnie dobrze piszesz, jak wracaliśmy z Bukowiny 140-150km/h to u Patryka było średnie ok 7l.
pawel1380 Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 No nie mało Ci spalił... Kuva nie jestem w stanie takiego wyniku w Polsce zrobić. 8,5 to max..a tez na 20..a wierze ze i ty nie szalales bardzo...moze na niemieckich drogach jadac bardzo dlugo 200 tez bym tak miał.. Zauwazylem natomiast jedno ze po procesie wypalania DPF pali wyraznie mniej..
Rekomendowane odpowiedzi