Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiedzieli że Q i za późno pstrykli foto - chcieli zrobić z bliska :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie wiedzieli że Q i za późno pstrykli foto - chcieli zrobić z bliska :decayed:

Za słaby aparat mają w TVS. :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za frajda samemu się ścigać :decayed:

tak jest jak Cie nikt nie lubi :decayed:

:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako że ostatnio dużo było na temat spalania to dodam coś od siebie jako że jestem po trasie Knurów - Bottrop (w de)

1. Knurów-Bottrop 980km z czego 970km autostradą

wyjazd piątek 23.00 (3 osoby na pokładzie + bagaż)

czas przejazdu: 7,40h

średnia prędkość: 124 km/h

średnie spalanie: 9,1l

prędkość w PL 130/160

prędkość w DE 150/180 w porywach 200+

jazda bez szaleństw, bez korków, raczej spokojna niż szarpana z 30min. postojem

1. Bottrop - Knurów 980km z czego 970km autostradą

wyjazd wtorek 5.00 (1 osoby na pokładzie + mały bagaż)

czas przejazdu: 7,20h

średnia prędkość: 137 km/h

średnie spalanie: 9,5l

prędkość w PL 150/180

prędkość w DE 170/200 w porywach 240

jazda już bardziej dynamiczna, zabawowa z niemcami :decayed: bez korków, często z butem w podłodze z 30min. postojem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkość w DE 170/200 w porywach 240

jazda już bardziej dynamiczna, zabawowa z niemcami :decayed: bez korków, często z butem w podłodze z 30min. postojem

A odpowiedzialnośc za ludzi w aucie to kto brał na siebie :mysli::cool1::kox:

Myśle, że jak byś jechał w granicach 140 km/h to spalanie by było ok 7,5 l. A tak jest ponad 9, ale z takim bagażem i prędkością to źle nie jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg papierów 65 chyba[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 10:20_________________________________________________

prędkość w DE 170/200 w porywach 240

jazda już bardziej dynamiczna, zabawowa z niemcami :decayed: bez korków, często z butem w podłodze z 30min. postojem

A odpowiedzialnośc za ludzi w aucie to kto brał na siebie :mysli::cool1::kox:

jakich ludzi :mysli:

napisałem że jechałem sam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O przepraszam

jakich ludzi :mysli:

napisałem że jechałem sam

o sorki nie doczytałem, że sam wracałeś, zostawiłeś rodzine za granicą :good::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miron78, na moje oko wersja pierwsza kompletnie bez sensu :decayed:

w wersji drugiej prędkość niewiele większa a świat przesuwa się zdecydowanie szybciej i jest ciekawiej, a różnica w spalaniu powalająca :wink4:

jakbyś robił takie trasy raz w tygodniu to można by się bawić w optymalizacje spalania, ale nie po to masz 280ps pod maską, żeby się snuć :wink4:

130-160 moje 2.0T pali 8.5-9, powyżej spalane rośnie nieproporcjonalnie do wzrostu prędkości :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapomnij że jak wracałeś to miałeś z górki i lepsze paliwo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkość w PL 130/160

prędkość w DE 150/180 w porywach 200+

jazda bez szaleństw,

prędkość w PL 150/180

prędkość w DE 170/200 w porywach 240

jazda już bardziej dynamiczna,

Hehehe, jak ja lubie takie teorie. Jazda bez szalenst lub dynamiczna. LOL

Moze w Niemcowni to tak ale ogolnie takie predkosci sa zabojcze. Mowie oczywiscie o drogach publicznych. O Polsce nie wspomne..

miron78: pomysl troche o rodzinie i ze napewno jest ktos dla kogos jestes bardzo wazny w zyciu..

Koniec kazania :)

PS: Chyba za dlugo juz jestem w Norwegii..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkość w PL 130/160

prędkość w DE 150/180 w porywach 200+

jazda bez szaleństw,

prędkość w PL 150/180

prędkość w DE 170/200 w porywach 240

jazda już bardziej dynamiczna,

Hehehe, jak ja lubie takie teorie. Jazda bez szalenst lub dynamiczna. LOL

Moze w Niemcowni to tak ale ogolnie takie predkosci sa zabojcze. Mowie oczywiscie o drogach publicznych. O Polsce nie wspomne..

miron78: pomysl troche o rodzinie i ze napewno jest ktos dla kogos jestes bardzo wazny w zyciu..

Koniec kazania :)

PS: Chyba za dlugo juz jestem w Norwegii..

Przecież pisał że 970km z 980km jechał autostradą a nie drogą publiczną, więc nie wiem po co to "kazanie" :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkość w PL 130/160

prędkość w DE 150/180 w porywach 200+

jazda bez szaleństw,

prędkość w PL 150/180

prędkość w DE 170/200 w porywach 240

jazda już bardziej dynamiczna,

Hehehe, jak ja lubie takie teorie. Jazda bez szalenst lub dynamiczna. LOL

Moze w Niemcowni to tak ale ogolnie takie predkosci sa zabojcze. Mowie oczywiscie o drogach publicznych. O Polsce nie wspomne..

miron78: pomysl troche o rodzinie i ze napewno jest ktos dla kogos jestes bardzo wazny w zyciu..

Koniec kazania :)

PS: Chyba za dlugo juz jestem w Norwegii..

Makki - może nie do końca jest to zrozumiale napisane ale mozesz być pewny że całość trasy była mega bezpieczna i wszędzie z głową i pewnie jechał byś tyle samo :)

zarówno prędkości 170/200 ( na puste, 3 pasmowe autostrady w niemczech )

jak i 130/180 (autostrada A4 gliwice-olszyna) są jak najbardziej normalne i daleko im do szaleństw

Ps. oczywiście dodam jeszcze że zarówno po stronie niemieckiej jak i polskiej stosowałem się do wszystkich ograniczeń chwilowych ( czyli jechałem max ograniczenie +15km/h )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkość w PL 130/160

prędkość w DE 150/180 w porywach 200+

jazda bez szaleństw,

prędkość w PL 150/180

prędkość w DE 170/200 w porywach 240

jazda już bardziej dynamiczna,

Hehehe, jak ja lubie takie teorie. Jazda bez szalenst lub dynamiczna. LOL

Moze w Niemcowni to tak ale ogolnie takie predkosci sa zabojcze. Mowie oczywiscie o drogach publicznych. O Polsce nie wspomne..

miron78: pomysl troche o rodzinie i ze napewno jest ktos dla kogos jestes bardzo wazny w zyciu..

Koniec kazania :)

PS: Chyba za dlugo juz jestem w Norwegii..

Przecież pisał że 970km z 980km jechał autostradą a nie drogą publiczną, więc nie wiem po co to "kazanie" :cool1:

Dobra moze zle sie wyrazilem.

Kazdy ma swoja teorie na temat predkosci itp.

Nie bez przyczyny zalecana predkosc na autobahnach to 120km/h..

Ja tam sie uspokoilem z taka jazda. Szkoda swojego zycia i innych.

Wyciagalem 2 razy ludzi z rozbitych aut z czego jeden na moich oczach zmarl.

Przy pierwszej pomocy troche sie naogladalem tez.

To tylko takie moje osobiste zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miron napisz lepiej jak szybko jechałeś z Olszyny pierwsze 90 km :decayed:

BTW wynik spalania w bardzo przyzwoity aczkolwiek normalny jak na ten silnik w B8 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miron napisz lepiej jak szybko jechałeś z Olszyny pierwsze 90 km :decayed:

BTW wynik spalania w bardzo przyzwoity aczkolwiek normalny jak na ten silnik w B8 :)

ad.1 80km/h :bag:

ad.2 jakoś tak nie wiem dlaczego spodziewałem się mniejszego spalania

W dniu zakupu auta i powrotu do domu ( nie pamiętam niestety średniej prdękości ) spalanie miałem 7,4 ( ale chyba nie przekraczałem wtedy 160km/h )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastosuj ze 2 razy na pełne baki STP do czyszczenia wtryskiwaczy w Dieslu powinno się poprawić ździebełko :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu zakupu auta i powrotu do domu ( nie pamiętam niestety średniej prdękości ) spalanie miałem 7,4 ( ale chyba nie przekraczałem wtedy 160km/h )

Właśnie dobrze piszesz, jak wracaliśmy z Bukowiny 140-150km/h to u Patryka było średnie ok 7l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mało Ci spalił... :mysli:

Kuva nie jestem w stanie takiego wyniku w Polsce zrobić.

8,5 to max..a tez na 20..a wierze ze i ty nie szalales bardzo...moze na niemieckich drogach jadac bardzo dlugo 200 tez bym tak miał.. :mysli:

Zauwazylem natomiast jedno ze po procesie wypalania DPF pali wyraznie mniej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...