Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jeszcze dodatkowo moja dziewczyna nie ma żadnych zniżek więc ubezpieczenie 2.6 to już bardzo duży wydatek a co dopiero 2.8 z tego co wiem ubezpieczenie będzie takie samo dla 2.8 i 2.6, w końcu to kategoria powyżej 2000 ccm (czy 2500, nie pamiętam dokładnie) teraz jak dzwoniłem na infolinie kilku ubezpieczalni to chcieli dokładną pojemność i np. między 2.0 a 2.3 było 300 zł różnicy (hmmm 100 cm = 100 zł ?)[br]Dopisany: 10 Grudzień 2007, 23:03 _________________________________________________macie może dostęp do tabel z wartościami nominalnych odczytów z różnych czujników w 2.6? Wszystko może się przydać więc piszcie. Dla przykładu chodzi mi o np. napięcie lambdy, wskazanie przepływki na jałowym, czasy wtrysków na jałowym, sprężanie itd. Piszcie co tylko wiecie, wszystko się przyda. Zbieram wszystkie informacje ponieważ będę zdany praktycznie na siebie i swoją wiedzę w weekend bo jadę dosyć daleko, bo 200 km od Wrocławia, więc właściciel na pewno nie będzie skłonny poświęcić dnia na dojazd do Wrocławia i diagnostykę u mojego speca. Pozdrawiam
Gość MorgothV8 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Naprawdę jak masz brać 2.6 to bierz 2.8 - plastikowy kolektor.... No chyba że nie będzie gazu wtedy możesz spoko brać 2.6
Hincó Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Czytałem sporo złego o 2.6 ale może to nieprawda :gwizdanie: Lepiej 2.8 imo ;]
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Naprawdę jak masz brać 2.6 to bierz 2.8 - plastikowy kolektor.... No chyba że nie będzie gazu wtedy możesz spoko brać 2.6 co to za różnica jaki kolektor skoro chcę zakładać sekwencję
sokolnh Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 2.6 i 2.8 palą praktycznie tyle samo, wiec chyba lepiej kupić 2.8 i miec troche wiecej pod nogą
adadur Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 2.8 ma opinie mniej awaryjnego motoru
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 coś mi się nie wydaje żeby spalanie było na jednakowym poziomie (oczywiście proszę mnie poprawić jeśli się mylę ale prosiłbym o jakieś dane z praktyki). Miałem kiedyś 2.8 i zdecydowanie to nie jest ekonomiczny silnik. Myślę, że różnica będzie na poziomie 1.8 i 1.6 niby nic a jednak jest. Poza tym 2.6 to już jest i tak ponad górną granicę pojemności jaką zakładaliśmy na początku. Jeśli nie znajdę ani jednej dobrej 2.6 to może i faktycznie poszukam 2.8
marewel Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 2.8 ma opinie mniej awaryjnego motoru Z wlasnego doswiadczenia wiem ze wlasnie 2.8 jest bardziej awaryjny.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Właśnie wróciłem do domu bo byłem oglądać jedną setę 2.6 - jak wrażenia? hmmm nawet nieźle tylko na "zimnym" silniku bez dodania gazu gasł, poza tym trochę za dużo chciał kasy właściciel. Za godzinę jadę oglądać 2.8 Zobaczymy co z tego wyjdzie, zapowiada się nieźle. Potem napiszę jak było.
Gość MorgothV8 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Powodzenia w zakupie A propo awaryjności 2.8 (widaomo różnie mozna trafić), kumpel ma 2.8 w gazie i od 2 lat nic poważnego się nie działo....
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 no i wróciłem. 2.8 to była narazie najlepsza fura jaką oglądałem. Okazała się już zagazowana sekwencją - początkowo byłem sceptycznie nastawiony jednak okazało się, że to fachowa robota i bardzo dobrze jej się pracuje z tym silnikiem. Na jutro, jak tylko spec będzie miał wolną chwilkę, umawiam się na diagnostykę i jeśli wszystko wyjdzie w granicach rozsądku to najprawdopodobniej moja dziewczyna się zdecyduje kupić go. Zobaczymy jutro. Oczywiście nie omieszkam zdać relacji z jutrzejszej diagnostyki i wrzucić kilku fot pięknego, czarnego avanta
Gość MorgothV8 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Właśnie czy quattro ?? mam nadzieję że tak, w 2.8 chyba wiekszość (albo conajmniej bardzo duzo) było quattro PS: bez quattro bym nie brał 2.8 bo po co, wziąłbym 1.8, 2.0, właśnie dlatego wybór był między 2.6 i 2.8 bo te głównie są w q....
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Ośka Diagnostykę przeszła bez zarzutu. Quattro nie znajdę, ośkę było trudno znaleść w dobry stanie to co dopiero 4x4. Właśnie finalizuje się trasnakcja ;][br]Dopisany: 13 Grudzień 2007, 20:24 _________________________________________________no i kupione. Jak będę miał możliwość to cyknę kilka fotek i wrzucę. Pozdrawiam [w takim razie zamykam] - schiller
Rekomendowane odpowiedzi