Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 100 C4


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kaziu_Wichura

Jeszcze dodatkowo moja dziewczyna nie ma żadnych zniżek więc ubezpieczenie 2.6 to już bardzo duży wydatek a co dopiero 2.8

z tego co wiem ubezpieczenie będzie takie samo dla 2.8 i 2.6, w końcu to kategoria powyżej 2000 ccm (czy 2500, nie pamiętam dokładnie)

teraz jak dzwoniłem na infolinie kilku ubezpieczalni to chcieli dokładną pojemność i np. między 2.0 a 2.3 było 300 zł różnicy (hmmm 100 cm = 100 zł ?)[br]Dopisany: 10 Grudzień 2007, 23:03 _________________________________________________macie może dostęp do tabel z wartościami nominalnych odczytów z różnych czujników w 2.6?

Wszystko może się przydać więc piszcie. Dla przykładu chodzi mi o np. napięcie lambdy, wskazanie przepływki na jałowym, czasy wtrysków na jałowym, sprężanie itd.

Piszcie co tylko wiecie, wszystko się przyda.

Zbieram wszystkie informacje ponieważ będę zdany praktycznie na siebie i swoją wiedzę w weekend bo jadę dosyć daleko, bo 200 km od Wrocławia, więc właściciel na pewno nie będzie skłonny poświęcić dnia na dojazd do Wrocławia i diagnostykę u mojego speca.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

Naprawdę jak masz brać 2.6 to bierz 2.8 - plastikowy kolektor....

No chyba że nie będzie gazu wtedy możesz spoko brać 2.6

co to za różnica jaki kolektor skoro chcę zakładać sekwencję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.6 i 2.8 palą praktycznie tyle samo, wiec chyba lepiej kupić 2.8 i miec troche wiecej pod nogą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

coś mi się nie wydaje żeby spalanie było na jednakowym poziomie (oczywiście proszę mnie poprawić jeśli się mylę ale prosiłbym o jakieś dane z praktyki). Miałem kiedyś 2.8 i zdecydowanie to nie jest ekonomiczny silnik. Myślę, że różnica będzie na poziomie 1.8 i 1.6 niby nic a jednak jest. Poza tym 2.6 to już jest i tak ponad górną granicę pojemności jaką zakładaliśmy na początku.

Jeśli nie znajdę ani jednej dobrej 2.6 to może i faktycznie poszukam 2.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.8 ma opinie mniej awaryjnego motoru

Z wlasnego doswiadczenia wiem ze wlasnie 2.8 jest bardziej awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

Właśnie wróciłem do domu bo byłem oglądać jedną setę 2.6 - jak wrażenia? hmmm nawet nieźle tylko na "zimnym" silniku bez dodania gazu gasł, poza tym trochę za dużo chciał kasy właściciel.

Za godzinę jadę oglądać 2.8 :P

Zobaczymy co z tego wyjdzie, zapowiada się nieźle. Potem napiszę jak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

no i wróciłem.

2.8 to była narazie najlepsza fura jaką oglądałem. Okazała się już zagazowana sekwencją - początkowo byłem sceptycznie nastawiony jednak okazało się, że to fachowa robota i bardzo dobrze jej się pracuje z tym silnikiem.

Na jutro, jak tylko spec będzie miał wolną chwilkę, umawiam się na diagnostykę i jeśli wszystko wyjdzie w granicach rozsądku to najprawdopodobniej moja dziewczyna się zdecyduje kupić go.

Zobaczymy jutro. Oczywiście nie omieszkam zdać relacji z jutrzejszej diagnostyki i wrzucić kilku fot pięknego, czarnego avanta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothV8

Właśnie czy quattro ??

mam nadzieję że tak, w 2.8 chyba wiekszość (albo conajmniej bardzo duzo) było quattro

PS: bez quattro bym nie brał 2.8 bo po co, wziąłbym 1.8, 2.0, właśnie dlatego wybór był między 2.6 i 2.8 bo te głównie są w q....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

Ośka :)

Diagnostykę przeszła bez zarzutu.

Quattro nie znajdę, ośkę było trudno znaleść w dobry stanie to co dopiero 4x4.

Właśnie finalizuje się trasnakcja ;][br]Dopisany: 13 Grudzień 2007, 20:24 _________________________________________________no i kupione.

Jak będę miał możliwość to cyknę kilka fotek i wrzucę.

Pozdrawiam

[w takim razie zamykam] - schiller

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...