Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Jaki kupić komputer ECU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mili Państwo, posiadam Seata Alhambrę z wyśmienitym silnikiem 1,9 TDI AHU.

Do nie dawna nie miałem żadnych problemów aż tu nagle silnik umarł.

Po pierwsze padła pompa, wymieniona, jest lepiej bo jak odpali na zimno to pracuje ale żeby odpalił na ciepło to trzeba cudu.

Analiza komputerem, uszkodzona część cyfrowa ECU.

Muszę kupić nowe ECU i tak: mój numer to 028 906 021 GS / BOSCH 0 281 001 738

na Allegro z takim numerem jest tego masę, za różne pieniądze, ale takiego co ma końcówkę GS nie uświadczysz jest każda inna.

I teraz pytanie, co oznaczają te litery i czy można kupić jakiś inny i go przeprogramować, i tak muszę przerzucić immo.

Dzięki, Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

Mili Państwo, posiadam Seata Alhambrę z wyśmienitym silnikiem 1,9 TDI AHU.

Do nie dawna nie miałem żadnych problemów aż tu nagle silnik umarł.

Po pierwsze padła pompa, wymieniona, jest lepiej bo jak odpali na zimno to pracuje ale żeby odpalił na ciepło to trzeba cudu.

Analiza komputerem, uszkodzona część cyfrowa ECU.

Muszę kupić nowe ECU i tak: mój numer to 028 906 021 GS / BOSCH 0 281 001 738

na Allegro z takim numerem jest tego masę, za różne pieniądze, ale takiego co ma końcówkę GS nie uświadczysz jest każda inna.

I teraz pytanie, co oznaczają te litery i czy można kupić jakiś inny i go przeprogramować, i tak muszę przerzucić immo.

Dzięki, Pozdrawiam

http://aukcjewp.wp.pl/komputer-sharan-alhambra-1-9-tdi-bosch-028906021gs-i1475162041.html

kiepsko szukales ... :wink4:

p.s czy aby napewno potrzebny jest nowy ECU ?

Opublikowano

słuchaj może to nie wina ecu tylko nastawnika trzba sprawdzic dawke paliwa i może delikatnie ustawic nastawnik,lub czujnik temperatury paliwa ecu nie siada tak jak opisujesz jesli padnie to juz sie z nim nie połączył ,sprawdz temperature paliwa a potem nastawnik

Opublikowano

Ten jest dawno sprzedany ... w pierwszej kolejności go znalazłem. Ale udało mi się kupić przez przypadek inny. Przy okazji dowiedziałem się dlaczego nie ma tych z GS a jeżeli są to droższe. Podobno tylko te się psują ;( Ten kto ma z literą P to jest szczęściarzem, podobno są niezniszczalne.[br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 07:17_________________________________________________

słuchaj może to nie wina ecu tylko nastawnika trzba sprawdzic dawke paliwa i może delikatnie ustawic nastawnik,lub czujnik temperatury paliwa ecu nie siada tak jak opisujesz jesli padnie to juz sie z nim nie połączył ,sprawdz temperature paliwa a potem nastawnik

Nastawnik jest nowy razem z wymienioną pompą i tak jak pisałem część problemów minęła. O czujniku temperatury paliwa nie pomyślałem z dwóch powodów, po pierwsze jeśli byłby wadliwy to chyba wyskoczyło by to na VAG-u po drugie on w tej chwili nie zapala kiedy się nagrzeje i ostygnie około 40 minut (czyli nie całkowicie) musi schłodzić się do zera.

Sam już nie wiem, dziś ma przyjść ECU, wrzucam IMMO i zobaczymy co dalej.

Pozdrawiam

Opublikowano

Sam już nie wiem, dziś ma przyjść ECU, wrzucam IMMO i zobaczymy co dalej.

jesli problem nie zniknie na nowym ECU - odezwij się na priv'ie ... bede w stanie pomoc z tym problemem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...