MikeB7 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 bardzo proszę o analizę logów: i dynamiczne: dodam tylko, ze powyżej 2000rpm samochód w sumie bardzo ładnie się zbiera. szarpie na postoju oraz przy jeździe na obrotach niższych niż 2000rpm. po dłuższej jeździe trzeba dłużej kręcić by zapalić. z góry dziękuję za pomoc.
IDUAL Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Szarpanina na postoju i problem z odpaleniem może nieć coś wspólnego z korekcjami na 1 i 4 cylindrze. Wyraźnie odstają od dwóch pozostałych może coś z połączeniami bo bipy wsumie w normie.
MikeB7 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 byłem u lokalnego mechaniora to orzekł, że "przytarty silnik" ?? nic nie podłączał, tylko słuchał..... trochę mnie to zdziwiło.... jak się wyciągnie bagnet poziomu oleju trochę dymi, ale z tego co wyczytałem to raczej normalne zjawisko, no chyba, że skala tego zjawiska ma znaczenie
IDUAL Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Tak czy siak trzeba sprawdzić pompki na 1 i 4 cylindrze co z nimi nie tak. A silnik raczej nie "przytarty" zmieńcie miechanika bo wam pół silnika wymieni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się