bobikos Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Statyczne BS: Log 000 Log 003 Log 011 Dynamiczne: Log 000 Log 001 Log 003 Log 004 Log 008 Log 010 Log 011 Statyczne dodam niebawem Prośba do forumowiczów o ocenę. Logi robione po raz pierwszy więc jeśli jest coś nie tak to proszę o uwagi. Oglądając logi wg opisu kolegi lukaszr to wygląda mi na kiepski stan przepływki. Dobrze oceniam?
spanky Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 nie jest zle,zacznij od wymiany filtra powietrza ...
bobikos Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Ok. Czyli wymienić i ponownie zrobić logi? Inne parametry w normie?[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 00:32_________________________________________________Jako że auto ostatnio jakoś bardziej zamula podmieniłem przepływomierz od znajomego. Czy jeżeli stary przepływomierz przekłamuje ale nie jakoś dramatycznie, to po wymianie na inny powinna być natychmiastowa poprawa czy zdarzyć się może że efekty takiej wymiany pojawią się po jakimś czasie (kilka dni...) Pytam, bo o ile u siebie wczuwam delikatną poprawę, o tyle u znajomego, który jeździ teraz z moim przepływomierzem, po trzech dniach auto dostało dramatycznego muła. Przypadek czy tak to działa?
spanky Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 moze twoj przeplywomierz zdechl ... p.s efekty podmiany na nowy sa widoczne od razu ...
bobikos Opublikowano 10 Października 2011 Autor Opublikowano 10 Października 2011 Zerknijcie na logi. Od poprzedniego razu minęło trochę czasu, powoli przymierzam się do zrobienia programu więc pytanie czy wszystko jest ok? Filtry oleje zmieniane jakieś 10 000 km temu (sugestia spanky odnośnie filtra), w międzyczasie podmieniałem przepływomierz ale nie było różnicy w jeździe. Generalnie mam wrażenie że tej mocy nie jest aż (jak na 101 KM) tyle ile powinno, kilka razy zdarzyło się że zgasł mi kiedy na dwójce z niskiej gdy przy niskiej prędkości puszczałem sprzęgło - od razu dodam że to nie pierwszy diesel którym jeżdżę, też nie pierwszy TDI - generalnie jak na diesla nie powinien tak gasnąć, a jednak można go zdławić (chyba że to taka akurat uroda AVB). Statyczne: Log (000,001,003) Log (004,007,013) Log (013,018,023) BS: Log (000) Log (003) Log (011) Dynamiczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (008) Log (010) Log (011) Błędów brak. EGR zaślepiony co widać, na moje oko drugi wtrysk trochę odstaje od reszty. Coś jeszcze? Dzięki za wszelkie sugestie
bobikos Opublikowano 11 Listopada 2020 Autor Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) Witam ponownie. Auto jest po programie i ma zaślepiony EGR, turbia regenerowana od AWX. Ostatnio była robiona uszczelka pod głowicą, wpadł nowy wałkek rozrządu, oraz sam rozrząd. Niestety nie do końca jestem zadowolony z efektów gdyż auto ma problemy z porannym uruchamianiem (po drugim podejściu mechanika do uszczelnień pompek jest tylko gorzej - trzeba jeszcze dłużej kręcić rano rozrusznikiem) oraz wg mnie auto nie ma pełnej mocy. Jest to szczególnie dokuczliwie odczuwalne w zakresie obrotów 1200 - 1600 obr, gdzie występuje prawie zerowa reakcja na pedał gazu (wsześniej tak nie było). Czy to może być kwestia niepoprawnego ustawienia pompek? Poniżej logi: Statyczne: Log 000 Log 001, 003 Log 004, 007 Log 011 Log 013, 018, 023 BS: Log 000 Dynamiczne: Log 000 Log 001 Log 003 Log 004 Log 008 Log 010 Log 011 Rozruch auta: Log 013, 018, 023 Edytowane 11 Listopada 2020 przez bobikos
bobikos Opublikowano 12 Listopada 2020 Autor Opublikowano 12 Listopada 2020 I jeszcze pytanie, dlaczego ten kąt synchronizacji się tak rozjeżdża? Sprawdzałem podczas pracy silnika ustawienie napinacza i wskaźnik jest kilka mm za wcięciem - czyli napięty jest mocniej niż trzeba. Rozumiem gdyby był za słabo napięty ale tutaj jest można powiedzieć za mocno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się