dariodario Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 otoz moj kolega ma b6 z awx. ostatnio mial wymieniany czujnik temp,termostat. przy okazji vagowanie u mnie i zero bledow. co mnie niedaje spokoju to grupa 23(bipy) z gory dziekuje za zainteresowanie. aby podpowiedziec to; -spalanie bardzo male, -zero dymu, -odpalanie po wymianie czujnika na zimno od kopa, -zaslepiony egr(waz podcisnienia) -jakakis tuning byl robiony bo na awx to malo fotela nie zlamie jak sie depnie na gaz, -zero telepania,szarpania itp, -przebieg to 140tkm hi http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_38792.html http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_38793.html http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_38794.html http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_38795.html
banshee Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Mało, tzn. ile pali? Jeśli chodzi o BIPy to druga pompka jest poza granicą, ale jeśli nie ma żadnych objawów w jeździe to nie ruszać i jeździć. AWX powinien mieć seryjnie 819obr na biegu jałowym, tak mi się wydaje.
dariodario Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 mi terz tak sie wydaje, auto lata super
IDUAL Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Zrób dynamiczne zobaczy sie czy ma program.
Robson04 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Jeśli chodzi o BIPy to druga pompka jest poza granicąGdzie jest napisane, że 2 pompka jest poza granica. Tak ogólnie, to instrukcje serwisowe na temat grupy 023 milczą, a granicą w 023, jest wartość 128, przy której wywala błąd. Wiadomo, że im biżej zera, tym lepiej.
ERW0 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 z tymi bip-ami to jest dziwana sprawa. kiedy jest naprawde zle a kiedy jest dobrze. pamiętam że kiesdyś mój kolega sprawdzał w niemal nowym PD bipy i miał prawie 100 i zadnych objawów wsztysko balnaga bez problemu.
banshee Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Przyjęło się, że tolerancja jest od-30 do +30. Jeśli dochodzi do -60 do +60 pompka kwalifikuje się do wymiany. Jak napisałem, nie przejmowałbym się skoro nie ma kolega żadnych objawów i auto jeździ bez problemów.
Robson04 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Przyjęło się, że tolerancja jest od-30 do +30. Jeśli dochodzi do -60 do +60 pompka kwalifikuje się do wymiany. Niewiem dlaczego przyjęto, że -30 do+30 jest jeszcze dobrze, a powyżej już robi się źle. Jak już wcześniej napisałem, źle jest dopiero przy wartości 128 i pompki nadają się do wymiany lub regeneracji, a to wiem z własnego doświadczenia, a nie z internetowych for.
ERW0 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Przyjęło się, że tolerancja jest od-30 do +30. Jeśli dochodzi do -60 do +60 pompka kwalifikuje się do wymiany. Niewiem dlaczego przyjęto, że -30 do+30 jest jeszcze dobrze, a powyżej już robi się źle. Jak już wcześniej napisałem, źle jest dopiero przy wartości 128 i pompki nadają się do wymiany lub regeneracji, a to wiem z własnego doświadczenia, a nie z internetowych for. mysle ze tak naprawde jak juz jest 100 to juz jest powód do nie pokoju. zastanawiam sie nad tym jak kolega miał w prawie nowym aucie około 100 to o co chodziło? moze zle dobrany soft do PD
lukaszlsw Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 A czy bipy w okolicach 30 i korekcje na dwóch wtryskach ok 1.0 mogą powodować drgania przy ruszaniu na 1biegu tylko przy zimnym silniku?
ERW0 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 hmmm ,maiałem ponad 30 na 023 i 013 ponad 1.00 i takich objawów nie miałem
banshee Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 A czy bipy w okolicach 30 i korekcje na dwóch wtryskach ok 1.0 mogą powodować drgania przy ruszaniu na 1biegu tylko przy zimnym silniku? Do wymiany najprawdopodobniej tarcz sprzęgła kolego. Podobno w niektórych tarczach używali kiepskich okładzin i występują szarpania podczas ruszania. Jak zaciągniesz hamulec ręczny i zaczniesz puszczać pedał sprzęgła to szarpania nie będzie.
ERW0 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 A czy bipy w okolicach 30 i korekcje na dwóch wtryskach ok 1.0 mogą powodować drgania przy ruszaniu na 1biegu tylko przy zimnym silniku? Do wymiany najprawdopodobniej tarcz sprzęgła kolego. Podobno w niektórych tarczach używali kiepskich okładzin i występują szarpania podczas ruszania. Jak zaciągniesz hamulec ręczny i zaczniesz puszczać pedał sprzęgła to szarpania nie będzie. też mi się tak wydaje pamietam że maiłem podobne objawy w którymś aucie i właśnie okazała sie tarcza sprzęgła.
przemik Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Troche nie widze związku z tym co widac w 013 a tym co pokazuje 023...
ERW0 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 tez mi sie tak wydaje. 013 to nie tylko pompki ale takze praca cylindrów itd. 023 to praca elektozaworów pompowtryskiwaczy. czy sie myle
drzewiec Opublikowano 16 Czerwca 2019 Opublikowano 16 Czerwca 2019 Witam wszystkich, może odkopię trochę stary wątek, ale jego temat idealnie pasuje do mojego pytania. W 2.0 tdi w grupie 23 mam wartości od 0,22 do 0,24. Sprawdzane w dwoch roznych interfejsach. Spotkał sie ktoś z czymś takim i co to oznacza? Bo przekopałem pół internetu i nie znalazłem podobnego przypadku. Wszędzie są wspominane wskazania +/- 128
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się