groszek27 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Witam Byłem dzisiaj na VAGu żeby zdiagnozować autko i okazało sie że turbo ładuje max w porywach 200mbar. Czym to jest spowodowane bo ten mechanior mówi że w najgorszym wypadku to turbo do wymiany.? Znacie takie przypadki i przykładowe rozwiązania.?
lukaszr Opublikowano 14 Grudnia 2007 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Witam Byłem dzisiaj na VAGu żeby zdiagnozować autko i okazało sie że turbo ładuje max w porywach 200mbar. 200 mbar ???? Czy 2000mbar ??? Sprawdzaliście czy są jakieś błędy ??? Najprostszą rzeczą będzie zrobić logi żeby coś się dowiedzieć o autku.
groszek27 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2007 Był błąd przeładowania jak przeszedł w tryb awaryjny. Koleś mowil że sprawna turbina ładuje 800mbar lub około 1000mbar a mówi ze u mnie ładuje 200mbar Jedyne co mogłem pomylić to jednostki [bar]. Koleś robił logo ale miał jakiegoś palmptopa bez usb tak ze nie mial jak mi ich zrzucic. Poza turbo wszystko wyglądało na ok. Mówił rzeby spradzić wszystkie wężyki i inne od turbo, nie mam za bardzo w tym doświadczenia ale jutro postaram sie tam coś poszperać i zobaczyć czy coś sie przetarło może mam nadzieje. To możliwe że turbo idzie do wymiany?CZy to juz czarny scenariusz?Jaie mogą byc inne powody słabego ładowania?
lukaszr Opublikowano 14 Grudnia 2007 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Może być tak, że coś w dolocie jest nie tak. Doładowanie możesz mieć na takim poziomie jeżeli jest w trybie awaryjnym (przeważnie błąd 00575). Musisz sprawdzić wszystkie rury po drodze od i po turbinie. Możliwe, że gdzieś masz jakąś nieszczelność. Może coś z jej sterowaniem się sypie. Tu potrzebne są pełne logi.
groszek27 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2007 A może N75? jest taka możliwość? JUtro sprawdze wszystkie rury od i do turbo. Macie może na fotce które to trzeba sprawdzić? Jak tak to bardzo będe wdzięczny. A błąd z tego co pamietam był taki przekroczone max. ciśnienie doładowania
lukaszr Opublikowano 14 Grudnia 2007 Opublikowano 14 Grudnia 2007 A może N75? jest taka możliwość? JUtro sprawdze wszystkie rury od i do turbo. Macie może na fotce które to trzeba sprawdzić? Jak tak to bardzo będe wdzięczny. Tak, może być N75. Poszukaj na forum. Powinno coś być więcej. A błąd z tego co pamietam był taki przekroczone max. ciśnienie doładowania To chyba 00544.
groszek27 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2007 Właśnie sprawdziłem wężyki co idą od N75 do turbo. Zauważyłe że sztanga od turbo chodzi lekko ale nie pracuje na biegu jałowym na wolnych obrotach. Jak zdejme wężyk ten od N75 do gruszki na turbo to sztnag opada a jak go założe to się podnosi i tak juz zostaje zero innych ruchów. CZy tak powinno byc?
kalina Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Tak powinno być, pytanie jak szybko się podnosi i czy przy okazji się nie przycina podczas podnoszenia.
baskecior Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 1. Zrób porządnie logi 011,008,003 - kazda grupa oddzielnie (warunek konieczny , nie podlegający dyskusji). Know-how leży na forum. 2. Typowe przyczyny, to zapieczone kierownice spalin lub uszkodzony N75.
groszek27 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 Witam ponownie.Kupiłem wreszcie interfejs i dzisiaj zrobiłem pierwsze moje logi.Były robione na szybko gdyż ciekowośc nie pozwoliła mi czekać do jutra:) Musiałem robić logi dynamiczne samemu ale jakoś się udało ale oczywiście z tego podniecenia zamiast grupy 008 zrobiłem 007 ale oczywiście jutro sie poprawie i zrobie wszystkie logi tak jak trzeba. A teraz prosze o komentarze do zrobionych logów grupa 003,007,011. To moje pierwsze logi wiec mogą być niezbyt dokładne.
kalina Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Grupe 011 trudno jest oceniać bo niewiadomo kiedy dałeś gaz na maxa. Wstępnie wygląda to na trudności z poruszaniem sztangą. Trzeba zrobić test 011 w basic settings. Katalizator też jest podejrzanym.
groszek27 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2007 OK jak tylko zarejestruje VAGa to zrobie BS i wszystkie potrzebne logi prawidłowo mam nadzieje że to więcej wyjaśni. Gaz dałem na maxa na 3 biegu przed 1500 obtów/min a pozatym był jeden błąd silnika znów ten sam 575.[br]Dopisany: 22 Grudzień 2007, 11:16 _________________________________________________Witam Zrobiłem nowe logi, mam nadzieje ze te cos wiecej powiedzą. Basic setting: 000,003,004,011 PRÓBA DYNAMICZNA:004,004,008,011
kalina Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Wogóle to chyba układ podciśnienia jest całkowicie rozszczelniony. Zarówno widać po EGR i po turbinie- żadnej reakcji na wolnych obrotach. _______ Tak to wygląda na podciśnienie trafione, wcześniej w dynamicznych nie było takiego niedoboru wiatru. Albo jakiś wężyk, albo vacum pompa albo,albo,albo - szukaj.
groszek27 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2007 @Kalina możesz trochę jaśniej - jakieś wskazówki? CZy mogę wykluczyć uszkodzony: N75 Przepływomierz Zatkany katalizator? Czy nadal to jest podejrzane? Może muszę zrobić więcej logów żeby dokładniej można było zdjagnozować problem bo rozczelniony układ podciśnienia to nie wiele mi mówi. CO i jak mam posprawdzać? Sorki żę tyle pytam ale bardzo mnie wkurza ten brak mocy .A nie za bardzo chce jeździć znowu do jakiegoś mechanika co jak mu powiem ze mam rozszczelniony układ to on mi powie że silnik ładnie pracuje:) :oklaski: no to sorry.
kalina Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Dlatego zmieniłem zdanie , bo pierwsze logi były zupełnie inne. Układ podciśnieniowy do którego jest podłączony N75, turbina, EGR, N18 to jeden układ podciśnieniowy. Wygląda że NIE ma tam tego podciśnienia bo EGR jest zamknięty cały czas a sztanga w turbinie się nie podnosi. Zacząć sprawdzanie trzeba od pompy vacum, to taka plastikowa kula schowana jakby niżej od N75, wchodzi do niej wężyk. Jeżeli działa(zasysa) to kolejno wszystkie te wężyki cienkie, wszystko wszystko co z nimi ma coś wspólnego.
Pikuś Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Zacząć sprawdzanie trzeba od pompy vacum, to taka plastikowa kula schowana jakby niżej od N75, wchodzi do niej wężyk. Jeżeli działa(zasysa) to kolejno wszystkie te wężyki cienkie, wszystko wszystko co z nimi ma coś wspólnego. TO nie jest vacum pompa. Vacum pompa jest w glowicy po prawej stronei silnika stoja twarza do neigo w tylnej czesci. To o czym piszesz jest tylko gruszka podcisnieniowa. Zapomnialem jak to sie nazywa wachowo.
groszek27 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2007 Czyli sprawdzanie zacząć od tej gruszki i dalej N75 do turbo ?? Można kupić zestaw tych przewodów od N75 czy trzeba najpierw je zdjąć i z nimi do sklepu?
Pikuś Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 groszek27, wszystkie przewody musisz sprawdzic poczawszy od vacum, EGR, N75, gruszke az do turbiny. Jesli tam wogole lezy przyczyna.
groszek27 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2007 Nie wiem czy dobrze kminie ale zauważyliście że w grupie 11BS N75 nie działa tak jak powinien? CZyli dokładnie na odwrót? A grupa 03 dynamiczna też wskazuje że EGR całkiem nie działa? (chyba uczę się czytać logi:)
Pikuś Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Dobrze zauwazyles, ze w 11 dziala to na odwrot. Zle polaczone przewody podcisnienia? A EGR dobrze dziala tylko jak mowiles moze byc zaslepiony i nie bedzie widac zmian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się