Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Turbo słabo ładuje.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak tylko skąd ten olej się wzioł w tym wężu , bo o był wewnątrz tego węża a na zewnątrz to też go było troszke ale nie wiele, sprawdziłem tego węża i nie jest dziurawy dokręciłem wszystko mocno może teraz sie poprawi ale szczerze wątpie że to mogła być przyczyna. (wiesz o który wąż mi chodzi???)

Gdzie ta nieszczelność sprawdzam już z piąty raz, ale nic będe szukał dalej.....

Opublikowano

Wiem który to wąż, bo wymieniałem go już 2 razy. Olej bierze się z odmy. Jeżeli nie ma dziurki to puszcza opaską. Opaska musi być naprawdę dobra i super zaciśnięta, jak przeskoczy prz dokręcaniu to możesz już ją wywalić. ------ Zobacze dzisiaj u siebie jaki ruch sztangi mam. Jak ściągniesz wężyk od turbiny to podciśnienie jest? EGR zaślepiony, - wężyk z niego ściągnięty czy nie. Jeżeli ściągnięty musi być wężyk zaślepiony. ALE usuń koniecznie katalizator, bo to może być też przyczyną. Wyeliminujesz przynajmniej jedną możliwość.

Opublikowano

Dociskałem opaskę na maxa i nie przeskoczyła , ale dzisiaj ją docisnę jeszcze mocniej może się jeszcze da.

Wszystkie opaski muszą być tak na max dociśnięte???, bo ta przy turbo i przy IC jak dokręcałem to ze dwa razy przekręciłem wkrętakiem.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2007, 09:42 _________________________________________________Wężyk od EGR jest założony, podciśnienie na wężyku od turbo tez jest (wężyk jest połączony z dwóch czy to prawidłowo?)

Kata wywalę w najbliższym czasie (PS ile taka usługa powinna kosztować?)[br]Dopisany: 28 Grudzień 2007, 15:20 _________________________________________________Dzisiaj zrobiliśmy małą przejażdzkę z Pikusiem i są zastrzeżenia co do EGR , wiec zrobiłem logi grupy 03 statycznie i basic settings.

Pytanie brzmi czy tak powinien pracować zaślepiony (odłączony Egr)???

03-statycznie 03-BS

st03vl1.th.jpg bs03sz6.th.jpg

I jeszcze jedna wątpliwość :

Robiąc log 03 w BS to obroty silnika powinny się zwiększyć a u mnie się nie zwiększają - to normalne???

Opublikowano

W AFN-ie obroty się nie zwiększają.EGR jest ok. Wszystkie opaski mają być dowalone. Wywalenie katalizatora trudno mi wyceniać,powiedzmy 150 zł, ale pamiętaj że wkład który wywalasz wart jest ze 300 zł(zobacz na allegro).

Opublikowano

A jak koleś bedzie mi wywalał kata to nie potłucze tego wkładu?

Bo to ceramiczne chyba jest a j a chciałem żeby zrobił to tak żeby wyglądało jakby nada był tam katalizator.

Opublikowano

Pytanie brzmi czy tak powinien pracować zaślepiony (odłączony Egr)???

EGR jest ok.

Wydaje mi się, że jest jednak zaślepiony :wink4:

Opublikowano

A jak bym tak cały wywalił nie uszkadzając go i wspawał rure, tylko nie mam dostępu do spawarki gazowej.

A można to zrobić taką spawarką na elektrody?

Opublikowano

kalina, cos sie tak czepil tego kata.

Dla mnie jest zrypane sterowanie kierownicami co widac nawet na filmiku i na logach.

Wczoraj patrzac na gruszke od kierownic jest o wiele mniejsz i widac bylo ze byla wymieniana.

I tu cos mi sie wydaje, ze winna jest gruszka albo ciegno nie tak.

Dlaczego wartosc procentowa otwarcia EGR-a przy normalnej jezdzie uzyskuje tylko 59,8%, a w BS 99,6 ??

I jeszcze jedno skad jest brana wartosc procentowa redukcji doladowania i otwarcia EGR?

Z tego, ze zaworki sobie zmierza ile sie ruszyla sztanga i podaja ten wynik?

Opublikowano

Oczywiście z map :) . Dla EGR wartości "stałe" , a dla turbiny masz czujnik siśnienie doładowania. Ale itak w soft pozwala tylko na sterowanie w jakimś zakresie, nie wykożystuje od 0 do 100% wysterowania.

Opublikowano

Kalina ale chodzi mi np. tak jak to jest u groszka27, ze wyswietlana jest wartosc otwarcia EGR 59% i skad komp wie, ze a kurat tyle jest otwarty?

Czy poprostu komp zadaje taka wartosc a ile sie otworzy to juz co innego?

No i dzisiaj podlaczylismy wezyk od mojego N75 bezposrednio pod gruche turbiny u groszka27 i tak samo taki maly skok.

Wnioski takie, ze albo zle wyregulowana sztanga albo ta gruszka nie pasi do turbiny.

Opublikowano

Tak jak napisałeś - dalej komp nie wie czy zawór realizuje zadane parametry ( EGR). Zdarzały się przypadki że mieszki od turbiny(gruchy) traciły szczelność.

Opublikowano

No właśnie już wiemy co tam siedzi mniej więcej. Powymieniałem wężyki od N75 i większość innych ale jak widać to nie było problemem.

Teraz już wiemy że sztanga nie podnosi się o tyle ile trzeba, mimo iż kluczem idzie dużo wyżej w góre.

Wskazuję to tak jak Pikuś napisał na uszkodzoną gruszkę lub nie wyregulowaną sztangę.

Dzięki Pikuś za pomoc dzisiaj!!!!!(teraz wiem na co choruje moja audiczka)[br]Dopisany: 29 Grudzień 2007, 19:48 _________________________________________________Zrobiłem jeszcze logi gupy 11 pod obiciążeniem jak wracałemod Pikusia i jakoś kiepsko to bardzo wygląda, zresztą oceńcie sami:

11dynamicznaik3.jpg[br]Dopisany: 29 Grudzień 2007, 19:54 _________________________________________________Narazie temat możemy uznać za chwilowo zawieszony :confused4:

Jak załatwię nową gruche do turbo i wymienię to napiszę co i jak + nowe logi.

Tymczasem dzięki wielkie wszystkim za pomoc i komentarze :notworthy:[br]Dopisany: 30 Grudzień 2007, 19:44 _________________________________________________Witam ponownie.

Wywaliłem dzisiaj katalizator, zamiast niego jest wstawiona rurka i zabudowana jest puszką po katalizatorze więc wygląda tak jakby był ;)

Ale jedyny efekt jet taki że tylko ładnie słychać jak turbinka świszczy i może ale to może troszke lepiej idzie ale musze zrobić logi to zobacze.( ale szczerze wątpie w przysot mocy to chyba tylko taka samosugestia :chytry:

[br]Dopisany: 09 Styczeń 2008, 20:30 _________________________________________________Witam po raz kolejny.

Po wyrzuceniu kata postanowiłem zrobić nowe logi ponieważ autko wędruje do mechanika w poniedziałek na czyszczenie turbinki. Wykonywałem też operacje rozruszania sztangi i spryskania wd.

Poniżej umieszczam grupę 11 dynamicznie.

Wygląda troszke lepiej według mnie ale to nadal nie to... :thumbdown:

log11xl3.jpg[br]Dopisany: 17 Styczeń 2008, 22:39 _________________________________________________WITAM

Jetsem po czyszczeniu kierwnic turbo. Teraz sztanga chodzi tak jak powinna w góre i w dół idealni nic sie nie przycina i idzie wysoko.

Ale nadal jest problem tylko teraz troszke inny z tym doładowaniem.Zrobiłem logi tak na szybko ale widać że nie ładuje odpowiedni dobrze. Już nie wiem co to może być. Może N75 tym razem?

Poniżej logi 11

poczy1rp1.jpg

[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 20:04 _________________________________________________8eb9d5bef180a65f.jpg[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 20:49 _________________________________________________4a6d95a44a8ce76a.jpg

36c7a13043612faa.jpg[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 21:28 _________________________________________________Grupa 11 BS

4fe2432e56dd0b27m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...