Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaki gwint proponujecie ?


Poki

Rekomendowane odpowiedzi

Adas25- są droższe gwinty niż twój kw v1, ktoś kto będzie miał lepszy od ciebie napisze ze Ty masz gówno :naughty:

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ale chyba już nie ma co kontynuować dyskusji na ten temat. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli TA Technix bedzie ok do mojej gabloty ? Nie chce sie niemilo rozczarowac... Nie potrzebuje gwintu do boków tylko do normalnej jazdy miejskiej...

Ja mam u siebie mtsa od mapeta i powiem, ze gwint jest ok- jezdze co prawda niedlugo ale nie za twardo tez jest mimo felgi 18"-dla mnie w sam raz i z reklamacją nie masz problemów przynajmniej z tego co słyszałem. Jak nie jezdzisz na torze to na co ci kupe kasy inwestowac. Długo sie rozglądałem za jakims gwintem ale widze kazdy pisze i doradza to co ma i juz to odrazu jest najlepsze. Nalezy sie zastanowic kto do czego bedzie ten gwint uzywał bo na samo obnizenie dla wyglądu a nie na jakieś rajdy po co inwestowac w firmowy gwint. Jak za te pieniadze to tanio no i jest nowe- do tego jakas gwarancja. PZdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi: przylacze sie do dyskusji, bo tez mialem dylemat i czytalem..."ja mam taki i jest najlepszy a reszta to goVVno"...az od takich opini to :sick3: mi sie chcialo...Ja zdecydowalem sie na TA-Technix'a (dobra budzetowka 900PeLeNów, 2 lata gwary itd) mam go od miesiaca, ladnie tlumi nie jest za twardy ale przyjemny a fele to 17/40/215 wiec...trzeba uwazac na :dziura: aby "conti_gum" nie skrzywdzic :(. A skrzypienie, pojawilo sie ale przyczyna bylo ze odboj opadl na gwint :thumbdown: a nie byl tam gdzie jego miejsce :przebiegly: mi na codzienna jazde do roboty i zaspokojenia swoich wizualnych pragnien w zupelnosci wystarczy :slina:

pozdrawiam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tymi odbojami i oslonami to troche niedopracowane jest bo jak mi dobije to odboj zostaje na gorze w kielichu tam z oslona i nie zabezpiecza wtedy amorka. Co troche tam zagladam i co jakis czas musze go sciagnac do dołu.. a skrzypienia czy cos narazie nie mam. KIerownica mi piszczala przy skrecaniu ale zapotałem strzykawe ze smarem w któryś drazek i nareszcze przestalo bo szaału dostawalem jak mi trzeszczala jak traktorze :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów chce w następnym tyg. zamówić gwinta i prosiłbym o rade w sprawie gwintu bo nie mam pojęcia jjaki wybrać czy kolor sprężyn ma jak es znaczenie posiadam audi a4 97 r. avant 2.6 bez quattro.. max za gwint chciałbym przeznaczyć 1200..wiem że nic spaniałego nie dostane już się rozglądałem i są gwinty technixa od 800 zaczynają serdecznie prosiłbym o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...