Rafal-L Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Jaka jest maksymalna temperatura robocza w ALT?? u mnie wskazówka na blacie 90stopni pod Vagiem dochodzi do 98 i utrzymuje sie pomiędzy 93-98... Ponoc te silniki pracuja wlasnie w takich temperaturach, dlatego chcialbym poznac wasze zdanie [br]Dopisany: 19 Marzec 2011, 16:15_________________________________________________Czy nikt z Forum nieposiada informacji odnosnie temperatury swojego ALT?
uris Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Spokojnie to silnik wysoko temperaturowy 98 stopni nie ma problemu.
Rafal-L Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 myslelm ze wiecej osob na forum wie w jakich temperaturach pracuje ALT
gregorypeck Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Jak ostatnio wymienialem termostat to mechnik mnie uswiadomil ze nie ma co za bardzo polegac na wskazowce bo na VAGu jest inaczej. Co ciekawe po wymianie termostatu wskazowka delikatnie wychodzi poza 90 - nie wiem czy robic z tego problem czy nie. Musze wkoncu podpiac VAGa i sie przejechac kawalek.
Rafal-L Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 wskazowka niepowinna wychodzic poza 90, podepnij Vaga Gregorypeck;)
Attis3 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Chłopaki - temperatura robocza silnika ALT to 93 stopnie. Taka jest prawidłowa temperatura co do stopnia tyle powinno być. Nie może być 98 stopni bo to silnik chłodzony wodą. Wskazówka może (powinna) wychodzić poza pion delikatnie w prawo. Pion to 90 stopni. Wiem to z pewnego źródła - uwierzcie...
itor Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Chłopaki - temperatura robocza silnika ALT to 93 stopnie. Taka jest prawidłowa temperatura co do stopnia tyle powinno być. Nie może być 98 stopni bo to silnik chłodzony wodą. Wskazówka może (powinna) wychodzić poza pion delikatnie w prawo. Pion to 90 stopni. Wiem to z pewnego źródła - uwierzcie... u mnie jak sie rozgrzeje dochodzi do 98(vag) i wlacza sie dmuchawa, zgodnie z opisem temperatura otwarcia to 100 stopni
gregorypeck Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Ja jeszcze zauwazylem ze przy wlaczonej dmuchawie temperatura (wg wskazówki) potrafi spasc jak postoje troche dłuzej na swiatłach i jak jest większy mróz. Dzieje sie tak tylko wtedy gdy jade po dluzszym postoju (np rano do pracy) i gdy silnik nie jest jeszcze calkiem rozgrzany (wskazowka ma 2-3mm do 90) i gdy włączona jest dmuchawa. Potem jak juz osiagnie 90 to trzyma - z wyjątkiem tego ze czasem wychodzi 1mm poza 90. (troche zagmatwalem ale mysle ze zrozumieliscie )
itor Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Ja jeszcze zauwazylem ze przy wlaczonej dmuchawie temperatura (wg wskazówki) potrafi spasc jak postoje troche dłuzej na swiatłach i jak jest większy mróz. Dzieje sie tak tylko wtedy gdy jade po dluzszym postoju (np rano do pracy) i gdy silnik nie jest jeszcze calkiem rozgrzany (wskazowka ma 2-3mm do 90) i gdy włączona jest dmuchawa. Potem jak juz osiagnie 90 to trzyma - z wyjątkiem tego ze czasem wychodzi 1mm poza 90. (troche zagmatwalem ale mysle ze zrozumieliscie ) wszystko u ciebie gra:)
Rafal-L Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 Itor ja mam identycznie przy 98 odpala sie dmuchawa i schladza go do 93 to silniki wysokotemperaturowe
itor Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Itor ja mam identycznie przy 98 odpala sie dmuchawa i schladza go do 93 to silniki wysokotemperaturowe dokladnie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się