Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Temperatura robocza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaka jest maksymalna temperatura robocza w ALT?? u mnie wskazówka na blacie 90stopni pod Vagiem dochodzi do 98 i utrzymuje sie pomiędzy 93-98...;) Ponoc te silniki pracuja wlasnie w takich temperaturach, dlatego chcialbym poznac wasze zdanie ;)

[br]Dopisany: 19 Marzec 2011, 16:15_________________________________________________Czy nikt z Forum nieposiada informacji odnosnie temperatury swojego ALT?:)

Opublikowano

Spokojnie to silnik wysoko temperaturowy 98 stopni nie ma problemu.

Opublikowano

myslelm ze wiecej osob na forum wie w jakich temperaturach pracuje ALT

Opublikowano

Jak ostatnio wymienialem termostat to mechnik mnie uswiadomil ze nie ma co za bardzo polegac na wskazowce bo na VAGu jest inaczej. Co ciekawe po wymianie termostatu wskazowka delikatnie wychodzi poza 90 - nie wiem czy robic z tego problem czy nie. Musze wkoncu podpiac VAGa i sie przejechac kawalek.

Opublikowano

wskazowka niepowinna wychodzic poza 90, podepnij Vaga Gregorypeck;)

Opublikowano

Chłopaki - temperatura robocza silnika ALT to 93 stopnie. Taka jest prawidłowa temperatura co do stopnia tyle powinno być. Nie może być 98 stopni bo to silnik chłodzony wodą. Wskazówka może (powinna) wychodzić poza pion delikatnie w prawo. Pion to 90 stopni. Wiem to z pewnego źródła - uwierzcie...

Opublikowano

Chłopaki - temperatura robocza silnika ALT to 93 stopnie. Taka jest prawidłowa temperatura co do stopnia tyle powinno być. Nie może być 98 stopni bo to silnik chłodzony wodą. Wskazówka może (powinna) wychodzić poza pion delikatnie w prawo. Pion to 90 stopni. Wiem to z pewnego źródła - uwierzcie...

u mnie jak sie rozgrzeje dochodzi do 98(vag) i wlacza sie dmuchawa, zgodnie z opisem temperatura otwarcia to 100 stopni

Opublikowano

Ja jeszcze zauwazylem ze przy wlaczonej dmuchawie temperatura (wg wskazówki) potrafi spasc jak postoje troche dłuzej na swiatłach i jak jest większy mróz. Dzieje sie tak tylko wtedy gdy jade po dluzszym postoju (np rano do pracy) i gdy silnik nie jest jeszcze calkiem rozgrzany (wskazowka ma 2-3mm do 90) i gdy włączona jest dmuchawa. Potem jak juz osiagnie 90 to trzyma - z wyjątkiem tego ze czasem wychodzi 1mm poza 90. (troche zagmatwalem ale mysle ze zrozumieliscie :blink:)

Opublikowano

Ja jeszcze zauwazylem ze przy wlaczonej dmuchawie temperatura (wg wskazówki) potrafi spasc jak postoje troche dłuzej na swiatłach i jak jest większy mróz. Dzieje sie tak tylko wtedy gdy jade po dluzszym postoju (np rano do pracy) i gdy silnik nie jest jeszcze calkiem rozgrzany (wskazowka ma 2-3mm do 90) i gdy włączona jest dmuchawa. Potem jak juz osiagnie 90 to trzyma - z wyjątkiem tego ze czasem wychodzi 1mm poza 90. (troche zagmatwalem ale mysle ze zrozumieliscie :blink:)

wszystko u ciebie gra:)

Opublikowano

Itor ja mam identycznie przy 98 odpala sie dmuchawa i schladza go do 93 ;) to silniki wysokotemperaturowe ;)

Opublikowano

Itor ja mam identycznie przy 98 odpala sie dmuchawa i schladza go do 93 ;) to silniki wysokotemperaturowe ;)

dokladnie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...