Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APR] Jak sprawdzic vagiem tempomat??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tempomat raz mi dziala raz nie

tj. moge go wlaczyc i wylaczyc zapodac mu FIXem predkosc i jest OK

do momentu podwyzszenia lub zmniejszenia predkosci z manetki tempomatu - wtedy przestaje dzialac wogule.

Wyczytalem ze mozna spr tempomat wchodzac w engine (01)

potem w bloki (08) i wybieramy grupe 006,

i tam rzekomo w 3 kolumnie maja byc wartosci w zaleznosci od aktualnego polozenia tempomatu

tyle ze jak wchodze w ta grupe 006 to tam nic takiego nie ma jest tylko: temp silnika, jakies %, obroty silnika

a powinno wskazywac w polozeniu AUX kod 000000

moze.... zle wchodze , moze ktos mnie nakierowac jak to sprawdzic.

Opublikowano

a mozesz wtedy mu ponownie zadac predkosc?

Opublikowano

a mozesz wtedy mu ponownie zadac predkosc?

tak jak mowie tempomat dziala tylko wtedy jak nie uzywam tej przesuwnej manetki od tempomatu do zmiany predkosci (jak ja uzyje do zwiekszania lub zmniejszania to tempomat sie wiecha i koniec).

Wtedy do restartu samochodu tempomat jest nieaktywny.

Po ponownym auta odpaleniu znow jest ok i znow dziala tylko zalacz. wylacz. i fix (zadanie predkosci).

Kiedys tempomat byl sprawny - chodzilo wszystko lacznie z dodawanie i odejmowanie predkosci z manetki.

Najlepiej by bylo bym to spr. vagiem dlatego by mi sie przydala do tego czyjas pomoc.

Opublikowano

Witam, no i co poradziłeś sobie z tym tempomatem?? Wiesz co mam podobny problem raz działa, raz nie, jakby nie działal jakiś styk w manetce ale zauważyłem że jak "przegazuję" pedałem gazu lub jak dam w podłogę to zaczyna działać. A jak go włącze to potrafi się sam wyłączyć kiedy napotkam jakąś nierówność asfaltu.

Też chętnie bym go sprawdził vagiem ale nie wiem jak

Pozdrawiam[br]Dopisany: 24 Grudzień 2007, 11:16 _________________________________________________No dobra, poradziłem sobie, poluzował mi się czujnik położenia sprzęgła. Cały czas myślał że mamwciśniete sprzęgło. Pozdrawiam :thumbup:

Opublikowano

wiec tak:

tempomat zyje swoim zyciem tj. raz dziala raz nie :rant:

ost skanowalem i wyszlo:

3 Faults Found:

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

P1426 - 35-00 - -

17527 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B2 S1: Short to Ground

P1119 - 35-00 - -

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

znalazla by sie jaka kumata duszyczka...??

Opublikowano

pre_pl --> kabelkologia..... temat rzeka

a mozesz bardziej sprecyzowac co sprawdzic , gdzie i jak sie za to wziasc?

no i caly czas mnie trapi ze nie potrafie przetestowac manetki tempomatu vagiem :evil:

A tak przy okazji pozostale dwa bledy co mi wyskoczyly - spotkaliscie sie z nimi?

- zawor wentylacji zbiornika, - gdzie on sie znajduje?

- sonda lambda - czyzby padla!!!

Opublikowano

Wyczytalem ze mozna spr tempomat wchodzac w engine (01)

potem w bloki (08) i wybieramy grupe 006,

Tempomat jest zdecydowanie dalej rzekłbym koło 060 przynajmniej w moim sterowniku. Jutro mogę napisać konkretnie, która grupa chociaż niejest powiedziane, że w twoim steroniku będzie tak samo.[br]Dopisany: 04 Styczeń 2008, 18:57 _________________________________________________Grupa 066 Cruise Control System

1. Road Speed KPH

2. Brake Position 0000 (0011 - wciśnięty hamulec)

3. Cruise Speed KPH

4. Cruise Switch 0000

Tak to wygląda u mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...