dante0018 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Nie zapomnij o nalaniu oleju do niej (strzykawką). Uszczelek nie trzeba zmieniać
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Tzn. rozwiń ile tego oleju i jaki .Po prostu mam go wlać do niej strzykawką...??-to mój 1 raz jestem zielony,ale dam rade... ,ok uszczelki te same. Proszę o odp. dziś to jutro zrobię i powiem co i jak.
dante0018 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jak już będziesz mieć założoną, skręcony dolny przewód odprowadzający olej. To wstrzyknij olej przez górne wejście przewodu doprowadzającego olej do turbosprężarki. Ja wstrzyknąłem chyba 2 pełne strzykawki (srednie). Duzo oleju w niej nie bedzie, ale lepiej za dużo niż wogóle, nadmiar zleci. Olej oczywiście taki jaki masz w silniku.
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ok,dzięki bardzo,jutro dam znać co i jak.
Łaszczu Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 moim zdaniem szkoda roboty. Z passka zdjąć wężyk od gruszki od turbo i zobaczyć jak idzie(szybko i bez zacieć). I zobaczyć jak w A4. jeżeli się przycina bądź ma opory to VNT do czyszczenia. VAG podpięty? Jeżeli tak i pokazuje że "wartość graniczna doładowania przekroczona" bądź co rzadko "nie osiągnięta wartość doładowania". Jak 1,2 idzie dobrze a na 3ce bądź maks 4ce łapie muła, VNT do czyszczenia. Pozdrawiam
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dobra więc sprawa ma się tak jestem w anglii mam passata i tą audi,dlatego na zlot nie mogę przyjechać.(Sory że tak od razu nie powiedziałem) Passat ma zjechać do polski lawetą(chodzi idealnie) Audi chcę zjechać do polski tu moje pytanie czy w takim stanie tzn.z takim turbem da radę przejechać te 2500km...? Czy coś padnie,jeśli tak to co tylko turbo czy uszkodzi się jeszcze coś...??? Turbiny z passata nie dałem rady przekręcić ponieważ j**ana jedna śruba trzyma i nie pójdzie za ch**a Proszę o pilną odp. Jeśli da radę dojechać,widzimy się na najbliższym zlocie w ok. Kielc,bo te Angole(mechaniki) są takie lewusy pier**lą a nic pojęcia nie maja...objeździłem z 10.
lc Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Skoro passat jeździ idealnie, to audi na lawetę żeby jej nie mordować, bo tak naprawdę to nie wesz co jej dolega, a paskiem w drogę No chyba, że chcesz się toczyć te 2500km :gwizdanie: A w Kielcach na pewno znajdzie się osoba która pomoże Ci zvagować auto.
GRazny Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 "Jedź na spotka pobliższego tam sie koledzy Toba zajma" Nie rozumie...?? w Kielcach pewnie się chłopaki spotykają od nas z klubu... co jakiś czas... spotkanie w skrócie nazywamy SPOT (pewnie od początkowych liter) mechanicy raczej nie mają pojęcia jak zrobić LOGI (czyli podpiąć pod autko laptopa odpowiednim kablem i zczytać odpowiednie informacje w odpowiednim programie... na postoju i podczas jazdy) to tyle...
Gość Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To tak passatem nie dam rady bo nie ma ubezpieczenia i taxu za tax 100funtów i ubezpieczenie pewnie też,a prom mam już wykupiony na Audi więc za zmianę auta na prom też się dopłaca. Spróbuję jeszcze raz odkręcić to turbo... A ewentualnie jak nie dam rady to czy z taką turbiną przejedzie jeszcze te 2500km...? Czy lepiej nie ryzykować...
pastaldo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To tak passatem nie dam rady bo nie ma ubezpieczenia i taxu za tax 100funtów i ubezpieczenie pewnie też,a prom mam już wykupiony na Audi więc za zmianę auta na prom też się dopłaca. Spróbuję jeszcze raz odkręcić to turbo... A ewentualnie jak nie dam rady to czy z taką turbiną przejedzie jeszcze te 2500km...? Czy lepiej nie ryzykować... Przejechać przejedzie ale będziesz się wlukł strasznie, pozatym jak łapie noflaut a ty prubujesz przyśpieszac to tez sporo więcej pali. Długo masz do tego wyjazdu? Polej ze 2 dni na tę śrube której nie możesz odkręcić jakiegos penetratora WD-40 lub coś podobnego i powinnno sie odkręcic. Ja tak miałem przy pierwszym demontarzu że 2 dni wczesniej spryskałem, dzień wczesniej tez i śruby wszystkie poszły jak talala.
Gość Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Wyjazd 15,spróbuję jeszcze polać jak nie to będzie trzeba się toczyć...
pastaldo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Wyjazd 15,spróbuję jeszcze polać jak nie to będzie trzeba się toczyć... To tak jak mówie masz troche czasu więc dziś zalej odrdzewiaczem i jutro a w sobote odkrecaj turbo. Ale chcesz jednak podmienić czy wyczyścić? Bo jesli podmienić to to co wyjmiesz z audi nie zakładaj do paska tylko tak czy inaczej wyczyść.
Gość Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 No wiem wiem,do paska nie będę przykręcał... Tylko dobre z paska do audi,a tamto wrzucę do paska na fotel i niech jedzie do polski jak zjadę to w polsce się poczyści...bo na lawecie jest nie potrzebne...żeby pssat jeździł... Może jak nie da rady z tym turbem to na zlocie itp.
pastaldo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 No wiem wiem,do paska nie będę przykręcał... Tylko dobre z paska do audi,a tamto wrzucę do paska na fotel i niech jedzie do polski jak zjadę to w polsce się poczyści...bo na lawecie jest nie potrzebne...żeby pssat jeździł... Może jak nie da rady z tym turbem to na zlocie itp.
Gość Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To tak jak zabiarałem się ponownie od tego turba(od passata udało się wykręcić dziś pojechał do polski) Znalazłem przyczynę... więc tak: -od hamulcy leci wężyk(35cm) przelatuje obok turba wchodzi do trójnika(rozdzielacz) i jeden wężyk zbrojony krótki przy trójniku spadł(założyłem) i idzie jak rakieta... :evil: Więc te mechaniki nic pojęcia nie maja... A pytanie czy na tych logach wykrylibyście to...??
pastaldo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To tak jak zabiarałem się ponownie od tego turba(od passata udało się wykręcić dziś pojechał do polski) Znalazłem przyczynę... więc tak: -od hamulcy leci wężyk(35cm) przelatuje obok turba wchodzi do trójnika(rozdzielacz) i jeden wężyk zbrojony krótki przy trójniku spadł(założyłem) i idzie jak rakieta... :evil: Więc te mechaniki nic pojęcia nie maja... A pytanie czy na tych logach wykrylibyście to...?? ja nie ale jest kilku kolegów którzy są tu oblatani by to zauważyli A rozumiem że w audi została jednak ta stara turbina nie wkładałeś od paska?
dante0018 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To spadł wężyk podciśnieniowy od sterowania turbosprezarka?
lc Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 To tak jak zabiarałem się ponownie od tego turba(od passata udało się wykręcić dziś pojechał do polski) Znalazłem przyczynę... więc tak: -od hamulcy leci wężyk(35cm) przelatuje obok turba wchodzi do trójnika(rozdzielacz) i jeden wężyk zbrojony krótki przy trójniku spadł(założyłem) i idzie jak rakieta... :evil: Więc te mechaniki nic pojęcia nie maja... A pytanie czy na tych logach wykrylibyście to...?? Chyba nikt z nas tutaj nie podejrzewał, że mechanicy ani Ty nie zauważycie rozłączonego wężyka podciśnienia... Twoje szczęście, że to wykryłeś.... przynajmniej będziesz jechał normalnie
pastaldo Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 To tak jak zabiarałem się ponownie od tego turba(od passata udało się wykręcić dziś pojechał do polski) Znalazłem przyczynę... więc tak: -od hamulcy leci wężyk(35cm) przelatuje obok turba wchodzi do trójnika(rozdzielacz) i jeden wężyk zbrojony krótki przy trójniku spadł(założyłem) i idzie jak rakieta... :evil: Więc te mechaniki nic pojęcia nie maja... A pytanie czy na tych logach wykrylibyście to...?? Chyba nikt z nas tutaj nie podejrzewał, że mechanicy ani Ty nie zauważycie rozłączonego wężyka podciśnienia... Twoje szczęście, że to wykryłeś.... przynajmniej będziesz jechał normalnie No bo to tak małoprawdopodobne że az nie możliwe. Jakby zrobił logi to by zauważyli chłopaki że brak sterowania ale tak to nie do zgadnięcia No ale dobrze że to się skończyło tylko tak. Na trasie ją tam przedmuchaj i jesli nie będzie trybów awaryjnych to narazie odpuść czyszczenie i ciesz się z jazdy Choć mam podejrzenie co do tego wężyka że to któryś ze speców jak coś tam sprawdzał mógł nie założyć spowrotem wężyka a ter5az jak założył to działa ok bo jak autor watku pisał trochę rozruszał kierownic e. Ale to tez tylko domysły. Tak czy inaczej jak będziesz w polsce to zajedź na spota i niech Ci chłopaki sprawdzą i zrobią logi to będziesz miał jasna sytuacje co w trawie piszczy
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 To po kolei: Nie turbo od paska leży sobie nie wkładałem go jest to co było,tylko ten wężyk założyłem. Nie wiem czy to wężyk podciśnieniowy od sterowania turbosprężarka...jak zjadę to dam foty... Oczywiście postaram się na zlot przyjechać... A kierownic turba nic nie czyściłem...po prostu spadł wężyk...a mechanik nie wykrył...tylko popierdzielił i nic... Teraz to inna bajka... Jak coś to napisze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się