Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Prosba o analize logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coz. Przyszedl czas zdiagnozowac bestyje, bo cos powyzej 2500obr czuc,ze traci moc, a dopiero pozniej przyspiesza. Looknijcie na to i powiedzcie, co o tym sadzicie. Sorrki,za niektore logi,ale jest slisko ku**** na drodze i rozpedzic sie do dobrych obrotow, to wiecie. Smierc siedziala obok z kosa i machala do mnie. :polew:

No, ale wracajac do tematu. Najpierw logi statyczne:

001 i 002

static001wk1.th.jpg

031

static031rn9.th.jpg

034

static034pw5.th.jpg

115

static115bz2.th.jpg

Logi dynamiczne:

002

dynamic002ih2.th.jpg

dynamic0022uy8.th.jpg

004

dynamic004kn3.th.jpg

dynamic0042ew9.th.jpg

115

dynamic115hs6.th.jpg

dynamic1152wr5.th.jpg

Dodatkowo wyskoczyl juz 2 raz blad czujnika:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Powiedzcie mi jeszcze, co w bloku 002 w instrument oznacza ta kolumna z TANK CONT. ?

instrumentscn6.th.jpg[br]Dopisany: 17 Grudzień 2007, 00:08 _________________________________________________Cisza przed burza? :kox:[br]Dopisany: 17 Grudzień 2007, 17:42 _________________________________________________Nikt nie sprawdzil tych logow? :confused4:

Opublikowano

Buczo, jest o tyle problem, że silniki benzynowe są bardzo mało znane pod względem analizy logów.

Ja właśnie pościągałem trochę materiałów na ten temat, ale muszę do tego przysiąść najpierw z teorią, a potem z praktyką.

Na razie musisz uzbroić się w cierpliwość - może ktoś coś napisze.

Opublikowano

Grrrrrrrr. tez se glupie auto kupilem. :decayed: A wlasnie lukaszr. Kiedys pisalem o takiej urwanej rurce od czegos tam od spodu. Jakas pompa powietrza,czy cos. Naprawilem to wczoraj i troche to szarpniecie sie zmniejszylo. Autko przyspiesza lepiej. Zastanawia mnie tylko,czemu ten gruby waz od turbo byl caly w takiej mazi, jakby olej + cos tam. Jakies suggestions?:D

Opublikowano

Zastanawia mnie tylko,czemu ten gruby waz od turbo byl caly w takiej mazi, jakby olej + cos tam. Jakies suggestions?:D

Może masz gdzieś nieszczelność i wylatuje olej na zewnątrz. Turbina też niekoniecznie może być w dobrym stanie i już ma przedmuchy.

Opublikowano

No moze miec. Autko ma 210tys jednak,a w ksiazce serwisowej nie wiem,czy gdzies jest,ze bylo cos z nia robione. Przeglady w sumie mam do 190 tys, wiec nie jest zle. Tylko, jak to sprawdzic. Pewnie wizyta w ASO po wydruk, co bylo robione.

Opublikowano

No moze miec. Autko ma 210tys jednak,a w ksiazce serwisowej nie wiem,czy gdzies jest,ze bylo cos z nia robione. Przeglady w sumie mam do 190 tys, wiec nie jest zle. Tylko, jak to sprawdzic. Pewnie wizyta w ASO po wydruk, co bylo robione.

Jakbyś się wybrał do ASO i rzucił okiem na historię to na pewno by to nie zaszkodziło.

Opublikowano

Prawie 50km. NIe mam kiedy nawet podjechac. :confused4:

Ale jak chcesz się dowiedzieć to niestety nie masz chyba wyjścia.

Lepiej wiedzieć coś niż się domyślać.

Opublikowano

a te dynamiczne to co takie dziwne ? Jeździsz tym autem jak dizlem.....

Wciskasz pedał w podłogę i ciągniesz aż do czerwonego pola.

Opublikowano

Eeee. Dojechalem do jakis tam 5500 obr. To nie tak duzo.:) Pedal w podloge i ogien. Nadal nie wiem,co jest,ale wkurzajaca jest ta utrata mocy przy okolo 3000obr, a po chwili znow ogien z rury chyba leci.:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...