Buczo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Coz. Przyszedl czas zdiagnozowac bestyje, bo cos powyzej 2500obr czuc,ze traci moc, a dopiero pozniej przyspiesza. Looknijcie na to i powiedzcie, co o tym sadzicie. Sorrki,za niektore logi,ale jest slisko ku**** na drodze i rozpedzic sie do dobrych obrotow, to wiecie. Smierc siedziala obok z kosa i machala do mnie. No, ale wracajac do tematu. Najpierw logi statyczne: 001 i 002 031 034 115 Logi dynamiczne: 002 004 115 Dodatkowo wyskoczyl juz 2 raz blad czujnika: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Powiedzcie mi jeszcze, co w bloku 002 w instrument oznacza ta kolumna z TANK CONT. ? [br]Dopisany: 17 Grudzień 2007, 00:08 _________________________________________________Cisza przed burza? [br]Dopisany: 17 Grudzień 2007, 17:42 _________________________________________________Nikt nie sprawdzil tych logow?
lukaszr Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Buczo, jest o tyle problem, że silniki benzynowe są bardzo mało znane pod względem analizy logów. Ja właśnie pościągałem trochę materiałów na ten temat, ale muszę do tego przysiąść najpierw z teorią, a potem z praktyką. Na razie musisz uzbroić się w cierpliwość - może ktoś coś napisze.
Buczo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2007 Grrrrrrrr. tez se glupie auto kupilem. A wlasnie lukaszr. Kiedys pisalem o takiej urwanej rurce od czegos tam od spodu. Jakas pompa powietrza,czy cos. Naprawilem to wczoraj i troche to szarpniecie sie zmniejszylo. Autko przyspiesza lepiej. Zastanawia mnie tylko,czemu ten gruby waz od turbo byl caly w takiej mazi, jakby olej + cos tam. Jakies suggestions?
lukaszr Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zastanawia mnie tylko,czemu ten gruby waz od turbo byl caly w takiej mazi, jakby olej + cos tam. Jakies suggestions? Może masz gdzieś nieszczelność i wylatuje olej na zewnątrz. Turbina też niekoniecznie może być w dobrym stanie i już ma przedmuchy.
Buczo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2007 No moze miec. Autko ma 210tys jednak,a w ksiazce serwisowej nie wiem,czy gdzies jest,ze bylo cos z nia robione. Przeglady w sumie mam do 190 tys, wiec nie jest zle. Tylko, jak to sprawdzic. Pewnie wizyta w ASO po wydruk, co bylo robione.
lukaszr Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 No moze miec. Autko ma 210tys jednak,a w ksiazce serwisowej nie wiem,czy gdzies jest,ze bylo cos z nia robione. Przeglady w sumie mam do 190 tys, wiec nie jest zle. Tylko, jak to sprawdzic. Pewnie wizyta w ASO po wydruk, co bylo robione. Jakbyś się wybrał do ASO i rzucił okiem na historię to na pewno by to nie zaszkodziło.
Buczo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2007 Prawie 50km. NIe mam kiedy nawet podjechac.
lukaszr Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Prawie 50km. NIe mam kiedy nawet podjechac. Ale jak chcesz się dowiedzieć to niestety nie masz chyba wyjścia. Lepiej wiedzieć coś niż się domyślać.
pre_pl Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 a te dynamiczne to co takie dziwne ? Jeździsz tym autem jak dizlem..... Wciskasz pedał w podłogę i ciągniesz aż do czerwonego pola.
Buczo Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2007 Eeee. Dojechalem do jakis tam 5500 obr. To nie tak duzo. Pedal w podloge i ogien. Nadal nie wiem,co jest,ale wkurzajaca jest ta utrata mocy przy okolo 3000obr, a po chwili znow ogien z rury chyba leci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się