bit4you 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 -Skrzynie z wysprzeglikiem i zawleczkami śruby -półosie lewa prawa -poduszka skrzyni z łapą -belka pod skrzynie-dystans miedzy skrzynie-sprzęgło kompletne-rozrusznik-dźwignia zmiany biegow z wyciszeniem gąbka -gałka mieszek z ramką -przewód do wysprzęglika z uszczelką-kostka do wstecznego ze skrzyni odcięty zapasem kabla-czujnik sprzęgła z kostka odcięty z zapasem kabla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 4 godziny temu, bit4you napisał: -Skrzynie z wysprzeglikiem i zawleczkami śruby -półosie lewa prawa -poduszka skrzyni z łapą -belka pod skrzynie -dystans miedzy skrzynie -sprzęgło kompletne -rozrusznik -dźwignia zmiany biegow z wyciszeniem gąbka -gałka mieszek z ramką -przewód do wysprzęglika z uszczelką -kostka do wstecznego ze skrzyni odcięty zapasem kabla -czujnik sprzęgła z kostka odcięty z zapasem kabla A pedały??alu osłona pod dwumas?Nie chcę żeby czegoś brakowało bo pozniej robota stanie i będzie jezdzenie za częściami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bit4you 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 A pedały??alu osłona pod dwumas?Nie chcę żeby czegoś brakowało bo pozniej robota stanie i będzie jezdzenie za częściami... Dwumas docisk sprzęgło pedały europejskie to chyba oczywiste z czujnikami .Zawleczki od przewodu wysprzeglika. Osłona jest ale do półosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Ok dzieki za odpowiedz bo właśnie siedzę i chcę zamówić części.A powiedz mi jeszcze dlaczego sprzęgło dwumas i docisk mają być europejskie?Przecież chyba nie ma żadnej różnicy w tych częściach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bit4you 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Pedaly europejskie , reszta to nie ma różnicy moze byc od anglika najlepiej wszystko z jednego auta Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Jakie oznaczenia ma mieć skrzynia biegów 6 do a4 b6 1.9tdi 130km?Fya na pewno pasuje ,ale jest też HCF z a4 b7 2.0tdi.Coś jeszcze pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Ok ,a więc kupiona skrzynia HCF z a4 b7 2.0tdi. Skrzynia 6 Półosie Podpora skrzyni + poduszka Wybierak Gałka+mieszek+osłona plastikowa Wygłuszenie lewarka biegów śruby Pedały eu Brakuje: Dwumas komplety Przewód wysprzęglika i pompki sprzęgła Coś jeszcze??? Mam skrzynie HCF z audi a4 b7 2.0tdi jaki to ma byc dwumas dokładnie?Dwumas ma być dobrany do skrzyni HCF czy silnika AVF? Może ma ktoś w sprzedaży w dobrej cenie komplety dwumas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASSATB5 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Panowie w końcu zakładam skrzynie manual. Kupilem od 3.0 asn quattro i mam problem. Mianowicie gdzie wpiac czujnik wstecznego oraz predkosci? ( auto to 03 bfb tak wiec czujnik predkosci to chyba nie potrzebny bo po abs leci? ) Skrzynia ma 2 kostki, jedna kolo polosi a 2 na gorze skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Widzę że ciężko uzyskać odpowiedzi w temacie swap na manuala.Mało kto odpisuje i pomaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Mam Exeo z silnikiem 2.0tdi CAGA i chce zmienić na manual. Pytanie jakie sprzęgło tam wstawić skoro jest to silnik w zasadzie już od b8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Dnia 16.03.2017 o 19:28, davidlive napisał: Mam Exeo z silnikiem 2.0tdi CAGA i chce zmienić na manual. Pytanie jakie sprzęgło tam wstawić skoro jest to silnik w zasadzie już od b8. W tym dziale raczej nie licz na odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 od a4 b7 brd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Dzięki. W sumie sam poszperałem po nr części i faktycznie od brd pasuje. I wydaje mi się ze chyba rozrusznika tez nie musze kupować chyba ze w automacie jest całkiem inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Dnia 10.03.2017 o 19:50, A4 B6 Multi napisał: Ok ,a więc kupiona skrzynia HCF z a4 b7 2.0tdi. Skrzynia 6 Półosie Podpora skrzyni + poduszka Wybierak Gałka+mieszek+osłona plastikowa Wygłuszenie lewarka biegów śruby Pedały eu Brakuje: Dwumas komplety Przewód wysprzęglika i pompki sprzęgła Coś jeszcze??? Mam skrzynie HCF z audi a4 b7 2.0tdi jaki to ma byc dwumas dokładnie?Dwumas ma być dobrany do skrzyni HCF czy silnika AVF? Może ma ktoś w sprzedaży w dobrej cenie komplety dwumas? A więc odpowiadam sobie sam na pytanie: Dwumas dobieramy w tym wypadku do skrzyni biegów 5 lub 6.Do 6 biegów dwumas ma być 240mm do 5 230mm Dwumas pasuje do skrzyni HCF z Audi a4 b6 6 bieg a4 b7 2.0tdi superb 2.0tdi passat 2.0tdi 6 bieg. Zawartość dodana 3 minutes later Teraz kolejne pytanie[mam nadzieje że nie będę sam sobie na nie musiał odpowiadać]: Czy czujnik sprzęgła musze zakładać jeżeli nie mam tempomatu?Jeżeli tak to za co on jeszcze odpowiada??i gdzie go podłączyć? Co dokładnie muszę przekodować a4 b6 1.9tdi z automatu na manual??Jakim programem to da się zrobić? Rozumiem że jak mam prędkość czytaną z czujnika abs to po przekodowaniu licznik będzie działał prawidłowo? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Jeszcze jedno pytanie,który przekaznik muszę zmostkować żeby rozrusznik działał w 1.9tdi b6 avf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASSATB5 1 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Dołączam sie do pytania z tymże co zmostkować w 1.8t bfb bo nie kręci;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Dnia 28.03.2017 o 14:06, A4 B6 Multi napisał: Jeszcze jedno pytanie,który przekaznik muszę zmostkować żeby rozrusznik działał w 1.9tdi b6 avf? A więc odpowiadam sobie sam po raz kolejny na pytanie: Trzeba zmostkować przekaznik nr 369 od rozrusznika który znajduje sie pod komputerem ECU pod podszybiem.Wsteczny także podłączamy pod te piny. Edytowane 29 Marca 2017 przez A4 B6 Multi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASSATB5 1 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Dokładniej to trzeba zmostkować czerwono czarne grube kable;p Bestia ożyła heheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COXymoX 2 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Dzięk iKolego A4 B6 Multi za bezcenne informacje. Przykre trochę, że nie ma zainteresowania ale chyba temat multitronika umiera śmiercią naturalną. Z zainteresowaniem śledzę Twoje wpisy ponieważ sam mam muliti. Co prawda dawno przerobione na 7 płytek ale jednak cały czas liczę się z tym, że i mnie dopadnie. Również jak wielu z nas postanowiłem kolejny raz nie inwestować w ratowanie automatu i jak zdechnie to przełożę to na manual Ostatnio znowu spędza mi sen z oczu, bo w zimę coś mu odbiło i nie chce ruszać jak jest zimny po odpaleniu. Trzeba dodać gazu i dopiero przy około 1800 obr/sek rusza. Poniżej tych obrotów nie reaguje na gaz. Jak już ruszy to przez jakieś 100-150 metrów jakby jechał na jedynce, kręci się na 2 tys/obr i dopiero potem zmienia biegi. Przed mrozami tego nie było. Oczywiście po przejechaniu kilometra dwóch objaw ustępuje aż do całkowitego ostygnięcia w temperaturach poniżej zera. Olej wymieniany zawsze na czas, zawsze tylko na oryginał. 40 tys temu skrzynia była robiona u Bartka we Wrześni i do tej zimy było oki. Nie ganiam dziada, nie cisnę, ma ze mną spokojne życie a jednak jest ścierwo niewdzięczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Ja kupiłem teraz Exeo, ori 54600 km przejechane i już skrzynia padaka. Nie będę się chyba z tym pierd****lił i wsadzę od razu manual z quattro. Nie na sensu. Jak coś to kieraz z łopatkami będzie do sprzedania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się