euhenio99 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Witam, bardzo proszę o sprawdzenie logów (moje pierwsze, więc proszę o wyrozumiałość). Auto ma problemy z odpaleniem po dłuższym postoju np. po nocy. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem, a gdy silnik załapie przez ok 3-4 minuty nierówno pracuje, skaczą obroty i strasznie kopci. Po ok 4.min wszystko wraca do normy. Zrobiłem logi, proszę o analizę i wskazanie możliwych przyczyn. BS: 000 003 004 011 Statyczne 000 001 003 004 007 013 014 018 Dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 Znalezione błędy: ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8D0 907 401 A Component: 2.5l/4VT EDC 00SG D40 Coding: 02002 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ -------------------------------------------------------------------------------------------------- Pozdrawiam
DragonGTI Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Skasowanie błędów nic nie daje? 1 błąd to "regulacja początku wtrysku" (błąd sporadyczny) - to Twój główny problem... 2 błąd to "pompa centralnego zamka - (przekroczony czas pracy) czyli (prawdopodobnie nieszczelność) 3 błąd to "oświetlenie wewnętrzne" ( zwarcie do plusa)
lukjar7 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 jeżeli 550 to w pierwszej kolejności filtr paliwa do wymiany
euhenio99 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Skasowanie błędu nie pomogło. Filtr paliwa był wymieniany razem z olejem na początku października. Zimą samochód był sporadycznie używany, przez większość czasu stał w garażu. Czy po tak krótkim czasie coś mogło się stać z tym filtrem? Czy mogą być jeszcze jakieś inne przyczyny tego problemu?
przemik Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Mozesz zamiescic zrzut ekranowy okna VAG wtedy kiedy w grupie 004 Basic Settings, nastawnik ustawi sie w polozeniu LATE... zywy obrazek okna z VAGa. Masz dwa problemy. Bedzie obrazek bedziemy wiedzieli co trzeba zrobic. Pozdrawiam
euhenio99 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Niestety obrazek będę mógł wrzucić dopiero w weekend, więc na razie dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
przemik Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 No to czekamy na obrazek. Dwa problemy o ktorych pisalem wczeniej... - fatalnie ustawiony zapłon - statyczny kąt wtrysku - stad bład 550 i problemy z odpalaniem - niedoladowanie - sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego...
euhenio99 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam ponownie, wstawiam obrazek z vaga zrobiony po zmianie na late. Mam nadzieję że o to chodziło:
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Tak o to. Tylko zrobiles obrazek o 2 sekundy za wczesnie.... nastawnik nie zdarzyl sie jeszcze odpowiednio wysterowac. Czyli ... w VAG zmienia sie na LATE, Ty odliczasz do trzech i robisz obrazek. KAPEWU ?
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 No i o to chodziło. Zapłon jest zle ustawiony. Moze nie fatalnie ale zle. Nalezy go lekko przyspieszyc tak zeby w 004 Basic Settings bylo ~2* ATDC na LATE - problemy z odpalaniem powinny zniknac.
lukjar7 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 jestes pewnien ze opożnić ? masz 4 stopnie ATDC
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ot wkradł sie bład przy pisaniu. Oczywiscie przyśpieszyc.... dzieki za czujnosc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się