Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Prośba o analizę logów - problem z odpalaniem na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

bardzo proszę o sprawdzenie logów (moje pierwsze, więc proszę o wyrozumiałość). Auto ma problemy z odpaleniem po dłuższym postoju np. po nocy. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem, a gdy silnik załapie przez ok 3-4 minuty nierówno pracuje, skaczą obroty i strasznie kopci. Po ok 4.min wszystko wraca do normy. Zrobiłem logi, proszę o analizę i wskazanie możliwych przyczyn.

BS:

000

log01000bs.th.jpg

003

log01003bs.th.jpg

004

log01004bs.th.jpg

011

log01011bs.th.jpg

Statyczne

000

log01000.th.jpg

001

log01001.th.jpg

003

log01003.th.jpg

004

log01004.th.jpg

007

log01007.th.jpg

013

log01013.th.jpg

014

log01014.th.jpg

018

log01018.th.jpg

Dynamiczne

000

log01000d.th.jpg

001

log01001d.th.jpg

003

log01003d.th.jpg

004

log01004d.th.jpg

008

log01008d.th.jpg

010

log01010d.th.jpg

011

log01011d.th.jpg

Znalezione błędy:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 401 A

Component: 2.5l/4VT EDC 00SG D40

Coding: 02002

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks

Controller: 8L0 862 257 L

Component: ZV-Pumpe D05

Coding: 00000

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam

Opublikowano

Skasowanie błędów nic nie daje?

1 błąd to "regulacja początku wtrysku" (błąd sporadyczny) - to Twój główny problem...

2 błąd to "pompa centralnego zamka - (przekroczony czas pracy) czyli (prawdopodobnie nieszczelność)

3 błąd to "oświetlenie wewnętrzne" ( zwarcie do plusa)

Opublikowano

jeżeli 550 to w pierwszej kolejności filtr paliwa do wymiany

Opublikowano

Skasowanie błędu nie pomogło.

Filtr paliwa był wymieniany razem z olejem na początku października. Zimą samochód był sporadycznie używany, przez większość czasu stał w garażu. Czy po tak krótkim czasie coś mogło się stać z tym filtrem? Czy mogą być jeszcze jakieś inne przyczyny tego problemu?

Opublikowano

Mozesz zamiescic zrzut ekranowy okna VAG wtedy kiedy w grupie 004 Basic Settings, nastawnik ustawi sie w polozeniu LATE... zywy obrazek okna z VAGa.

Masz dwa problemy. Bedzie obrazek bedziemy wiedzieli co trzeba zrobic.

Pozdrawiam

Opublikowano

No to czekamy na obrazek.

Dwa problemy o ktorych pisalem wczeniej...

- fatalnie ustawiony zapłon - statyczny kąt wtrysku - stad bład 550 i problemy z odpalaniem

- niedoladowanie - sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego...

Opublikowano

Tak o to. Tylko zrobiles obrazek o 2 sekundy za wczesnie.... nastawnik nie zdarzyl sie jeszcze odpowiednio wysterowac.

Czyli ... w VAG zmienia sie na LATE, Ty odliczasz do trzech i robisz obrazek. KAPEWU ?

Opublikowano

No i o to chodziło.

Zapłon jest zle ustawiony. Moze nie fatalnie ale zle.

Nalezy go lekko przyspieszyc tak zeby w 004 Basic Settings bylo ~2* ATDC na LATE - problemy z odpalaniem powinny zniknac.

Opublikowano

jestes pewnien ze opożnić ? :) masz 4 stopnie ATDC :evil:

Opublikowano

Ot wkradł sie bład przy pisaniu.

Oczywiscie przyśpieszyc.... dzieki za czujnosc :wink4:

Opublikowano
:good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...