krychu43 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Mam taki problem i nie daje mi to spokoju,czytam duzo na tematy podobne do mojego,stosuje sie do wskazówek jakie podajecie i dalej nic,Otórz moja a4 słabo startuje,dokładniej jest taki martwy punkt na pedale gazu tak od startu gzieś do 2000 obr/min,pozniej jest juz dobrze,Zdarza sie to po umyciu auta,kiedys rzadziej teraz czesto,wysuszyłem juz tą skrzynke na podszybiu zlewej i nic.podpiety do waga u Idczaka w Zgierzu nie wykazał zadnych błedów.pomózcie prosze bo nie wiem jak to naprawić.
krychu43 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 Możesz mi troche jaśniej wyjaśnić bo troche nie kumaty jestem?Z góry dzięki
krg1 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Poszukaj sobie w dziale vag to napewno sie dowiesz o co chodzi koledze alvaro
lukaszr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Robisz logi wg tego opisu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html
krychu43 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 Sam i tak tego nie zrobię, moge jedynie zasięgnąć informacji u jakiegoś mechanika.Dzięki za informacje.
lukaszr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Sam i tak tego nie zrobię, moge jedynie zasięgnąć informacji u jakiegoś mechanika.Dzięki za informacje. A skąd Ty w ogóle jesteś ??? Zmień to w profilu, bo określenie Polska nie za wiele mówi.
krychu43 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2007 Byłem dzisiaj na myjce i ku mojemu zdziwieniu po umyciu wszystko wporządku auto jedzie jak nalezy,no może ma lekkie zawahanie ale można z tym żyć,przed myciem zakryłem folią czujnik temperatury zewnętrznej.moje pytanie,czy ma to coś wspolnego czy to zbieg okoliczności.Do vaga go jeszcze nie podpiołem bo w tym moim miasteczku nie ma konkretego fachowca w tym temacie
groszek27 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Ale po co pojedziesz do fachowca i zapłacisz kase za podpięcie tyle co jakbyś sam sobie kupił VAG i zdiagnozował autko napewno dokładniej na forum niż on to zrobi, a nawet samemu. Przeciesz masz szczegółowy opis na forum , jest napisany krok po kroku jak dla "opornych" , tak że nie marnuj kasy na mechaniora tylko kupój VAG, drukuj post z działu diagnostyka co masz wyżej wklejony i RÓB LOGI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się