Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Jaki to zawór


krzysiekml

Rekomendowane odpowiedzi

Witam co to za zawór podobny do zaworu DV pomiędzy filtrem powietrza a turbem i połączony z z odmą http://img405.imageshack.us/i/zdjcie0049q.jpg/ i jak on działa bo u mnie jest przelotowy i czy ma wpływ na osiągi i pracę silnika.Proszę o odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak nie wiem jak w innych 1.8T ale w 1.8T AVJ ten zaworek jest pomiędzy turbem a przepływką i na dodatek poniżej pokrywy zaworów i łączy go dopiero metalowa rurka ok.40cm i nie kumam jak ma spływać olej do pokrywy zaworów? no bez urazy oczywiście.Cz czasem nie powinno być tak, że jak DV się otworzy i ciśnienie wróci między turbo a filtr powietrza to on ma na chwile się przymknąć co by ciśnienie nie poszło pod pokrywę zaworów?ale to tak według mnie i właśnie tego nie jestem pewien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie -w AVJ-ten grzybek jest na dolocie powietrza-tam się skrapla woda,z oparów w pokrywie zaworów-widocznie takie umiejscowienie nie było najlepsze-bo kolejne 1,8T-juz miały przy gumowym trójniku odmy

dokładna nazwa tego to wg ETKI "Zawór regulacji ciśnienia" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie co to nie wiem tylko u mnie to jakaś membrana wylazła ze środka i jak ten zaworek(jak zwał tak zwał)w ogóle ma działać czy ktoś wie skoro według ETKI to "Zawór regulacji ciśnienia" dzięki kolego domjenick.[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 11:54_________________________________________________zaworek kupiony założony i trochę inaczej działa jak ten stary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

102 zety,zdecydowanie dużo jak na taki wynalazek ale cóż nigdzie nie było w okolicy używki i niestety trzeba było nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołaczę się do tematu

Ostatnio odkręcałem rurkę z tym zaworem bo było lepiej się dostać do czujnika temp.wody i oczywiście była maź w środku.Wyczyściłem (przemyłem) i teraz właśnie się zastanawiam jak ma działać ten "zaworek reg.ciśnienia" skoro jest wolny przelot w obie strony bez jakichkolwiek oporów.

Odłaczyłem rurką na wejściu zaworka i widać tam sprężynkę i otwór nic poza tym.

Niech ktoś napisze czy ma byc wolny wylot czy jakiś opór.

Wyjście z zaworka idzie do rury turbiny, wiec jak turbina ssie powietrze z filtra powietrza to też z tej odmy, czy nie ma to jakiegoś błedu wskazania na przepływomierzu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak,przelot ma być z tym,że jak turbawka zaczyna zaciągać to ten zaworek lekko przymyka przelot bynajmniej na nowym tak się robiło,jest tam sprężynka i membrana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...