Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] 2.0 TDI BRD i CHIP tuning


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcialem troche odswierzyc kotleta, czy ktos ostatnio chipowal BRD i uzyskal jakies normalne charakterystyki dla tego silnika? Chodzi mi szczezgolnie o poprawe dolu dla tego modelu? Podzieli sie ktos doswiadczeniami i odczuciami?

Opublikowano

A co to znaczy normalne?

Masz duzo na tym forum powiedziane na ten temat wystaczy :szukaj:

Dol poprawisz sprawdzeniem ukladu podcisnien , jak est sprawny powinna wsawac od ok 1800-1900 obrotow jak nie to gruba powyzej 2000-2200.

Sprawne auto , sprawne wtryki 190-195 KM i 400-420 Nm , zalezy tez kto to robi.Co do samej jazdy nawet nie ma co porownywac.

Opublikowano

A co to znaczy normalne?

Masz duzo na tym forum powiedziane na ten temat wystaczy :szukaj:

Dol poprawisz sprawdzeniem ukladu podcisnien , jak est sprawny powinna wsawac od ok 1800-1900 obrotow jak nie to gruba powyzej 2000-2200.

Sprawne auto , sprawne wtryki 190-195 KM i 400-420 Nm , zalezy tez kto to robi.Co do samej jazdy nawet nie ma co porownywac.

Tak jak pisalem wczesniej, sprawdzilem wszystko i te modele tak maja, turbo wstaje od 1800 ale odczuwalne jest dopiero 2200-2500. Chcesz powiedziec ze twoje ma kopa od 1800? Te auta maja duza turbine i 2 icki i za nim sie to napelni to troche mija. Nie wierze ze ktos ma w serii duzy moment obrotowy przy 1800obr.

Dlatego pytalem jak odczucia po re-mapie.

Opublikowano

u mnie nawet przed 2000tys jest odczuwalne, że ciągnie

Opublikowano

na turbo BRD ?

Opublikowano

tak BRD, u mnie już od 1900obr czuć, że ciągnie dosyć mocno

Opublikowano

masz FWD i 440 Nm to tez troche pomaga :wink4:

Opublikowano

Koledzy jak wygląda sprawa po chipowaniu tego silnika 2,0TDI na 170KM? Dużo większe auto ma wówczas spalanie, czy porównywalne ze 140KM? Pozdrawiam :)

Opublikowano

Zależy jak będziesz jezdził, na początku spalanie napewno będzie większe bo ci się spodoba mocniejsze wciskanie pedału gazu:) A przy normalnej jeździe spalanie powinno pozostać na tym samym poziomie a może nawet nieznacznie spadnie (to zaobserwowałem u siebie).

Opublikowano

w trasie mniej spali :good:

Opublikowano

A jak z trwałością sprzęgła i koła dwumasowego? Chipowałem kilka lat temu AWXa i sprzęgło zaczęło się ślizgać po jakimś czasie. Jaki wynik jest rozsądny przy tym silniku, żeby nie narazić się na jakieś problemy? Czy chipa poprzedzać wycinką DPFa czy nie? Może ktoś kto już zrobił większy przebieg z chipem by opisał swoje spostrzeżenia? O silnikach BRD słyszałem, że są dość delikatne w przeciwieństwie do pancernych AWXów.

Opublikowano

U mnie obroty dość żwawo rosną od 2000, ale "kopa" czuję dopiero przy 2500-2800, więc mam wątpliwości czy to OK czy nie. Wcześniej jeździłem Leonem 1M 1.9 TDI po chiptuningu 110->135 KM i dużo lepiej się zbierał niż mój obecny dziadkowóz. Ciągnął już od 1800 obrotów i wyraźny kop przy 2000.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...