maciekmm Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Chcialem troche odswierzyc kotleta, czy ktos ostatnio chipowal BRD i uzyskal jakies normalne charakterystyki dla tego silnika? Chodzi mi szczezgolnie o poprawe dolu dla tego modelu? Podzieli sie ktos doswiadczeniami i odczuciami?
turdzi Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 A co to znaczy normalne? Masz duzo na tym forum powiedziane na ten temat wystaczy Dol poprawisz sprawdzeniem ukladu podcisnien , jak est sprawny powinna wsawac od ok 1800-1900 obrotow jak nie to gruba powyzej 2000-2200. Sprawne auto , sprawne wtryki 190-195 KM i 400-420 Nm , zalezy tez kto to robi.Co do samej jazdy nawet nie ma co porownywac.
Jakub555 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Poczytaj i poszukaj co osiągnął PIXI Co wpływa na osiągi itp
maciekmm Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 A co to znaczy normalne? Masz duzo na tym forum powiedziane na ten temat wystaczy Dol poprawisz sprawdzeniem ukladu podcisnien , jak est sprawny powinna wsawac od ok 1800-1900 obrotow jak nie to gruba powyzej 2000-2200. Sprawne auto , sprawne wtryki 190-195 KM i 400-420 Nm , zalezy tez kto to robi.Co do samej jazdy nawet nie ma co porownywac. Tak jak pisalem wczesniej, sprawdzilem wszystko i te modele tak maja, turbo wstaje od 1800 ale odczuwalne jest dopiero 2200-2500. Chcesz powiedziec ze twoje ma kopa od 1800? Te auta maja duza turbine i 2 icki i za nim sie to napelni to troche mija. Nie wierze ze ktos ma w serii duzy moment obrotowy przy 1800obr. Dlatego pytalem jak odczucia po re-mapie.
turdzi Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 odczuwalne jest juz od 2000 tys.Jak nie wierzysz sam zobacz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=93516.0
audiomaniak Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 u mnie nawet przed 2000tys jest odczuwalne, że ciągnie
audiomaniak Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 tak BRD, u mnie już od 1900obr czuć, że ciągnie dosyć mocno
turdzi Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 masz FWD i 440 Nm to tez troche pomaga
Sublime Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Koledzy jak wygląda sprawa po chipowaniu tego silnika 2,0TDI na 170KM? Dużo większe auto ma wówczas spalanie, czy porównywalne ze 140KM? Pozdrawiam
boguki Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Zależy jak będziesz jezdził, na początku spalanie napewno będzie większe bo ci się spodoba mocniejsze wciskanie pedału gazu:) A przy normalnej jeździe spalanie powinno pozostać na tym samym poziomie a może nawet nieznacznie spadnie (to zaobserwowałem u siebie).
Krembul Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 A jak z trwałością sprzęgła i koła dwumasowego? Chipowałem kilka lat temu AWXa i sprzęgło zaczęło się ślizgać po jakimś czasie. Jaki wynik jest rozsądny przy tym silniku, żeby nie narazić się na jakieś problemy? Czy chipa poprzedzać wycinką DPFa czy nie? Może ktoś kto już zrobił większy przebieg z chipem by opisał swoje spostrzeżenia? O silnikach BRD słyszałem, że są dość delikatne w przeciwieństwie do pancernych AWXów.
Najki Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 U mnie obroty dość żwawo rosną od 2000, ale "kopa" czuję dopiero przy 2500-2800, więc mam wątpliwości czy to OK czy nie. Wcześniej jeździłem Leonem 1M 1.9 TDI po chiptuningu 110->135 KM i dużo lepiej się zbierał niż mój obecny dziadkowóz. Ciągnął już od 1800 obrotów i wyraźny kop przy 2000.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się