Karl28 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Panowie jak w temacie,zanim zrobię logi proszę o sugestie,po prostu nie ogarniam tych silników(akn 99r) Auto chrzestnego także rozumiecie Jak by ktoś z klubowiczów z okolic jeleniej góry czaił ten silnik to proszę o kontakt na pw. logi normalnie jak dla afn? Pozdrawiam! Dodam,że wymianą rozrządu i turbiny zajmowali się "fachowcy" ze Ścięgien pod Karpaczem "Czaja auto" czy jakoś tak
henias1987 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 jak ci dymi na niebiesko to olej wpierd...,
Sztomel Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Skoro słabo ciągnie od samego dołu to w pierwszej kolejności sprawdź sobie szczelność wężyków podciśnienia a zwłaszcza tego, który idzie od elektrozaworu N75 do gruszki przy turbosprężarce. Jeśli to wykluczysz to następnie przykładaj sobie wężyk do gruchy z podciśnieniem na "krótko" czyli z pominięciem N75 i patrz jak reaguje wtedy sztanga znajdująca się pod gruchą. Po podaniu podciśnienia musi być wciągana w górę w stronę gruchy a po odpuszczeniu ma opadać. Następnie możesz sobie sprawdzić węże i rury dolotu powietrza zarówno pomiędzy obudową filtra powietrza a turbosprężarką jak również dalej pomiędzy turbo a łącznikiem kolektorów ssących. Dalsze sprawdzenie to już tylko na podstawie kompletu logów. Przyczyn kopcenia może być kilka więc trudno postawić jednoznaczną i trafną diagnozę na odległość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się