olovski Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 siemka sporo sie naczytalem i zaczynam miec watpliwosci co do zakupu T z AWXa pozniej miala byc hybryda AWX/ARL ale coraz wiecej czytam ze BRD bedzie o wiele lepsza co myslicie ktora zapodac do swojego ATJa i do kazdego innego 1.9TDI ?? jak z montazem pasi P&P jak ta z AWXa czy potrzebny kolek wydechowy conajmniej z AWXa? ktora bedzie wczesniej wstawac, ktora lepsza pod mody fmic i soft?? w BRD widac jakas kosci kilku-pinowa wiadomo jak to ogarnac w B5 dzieki 1
MAGIC87 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 jak chcesz BRD to i pompki do zmiany BRD z dołu nie pojedzie tak jak AWX ale góra ciagnie az miło BRD pasuje p&p pod kolektor AWX, jedynie pod BRD nie pasuja waz od dolotu\ mozesz jeszcze załozyc CAHA tylko troche wiecej zabawy :kox:
olovski Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 po ewentualnym zalozeniu zobacze ile wypluje wtedy przyjedzie czas na pompki albo i nie czytalem ze BRD wstaje dopiero powyzej 2000rpm prawda/fausz jak jest z AWXem przy ilu sie budzi??? szukam dobrej alternatywy za moja seryjna turbawe
MAGIC87 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 moze do 2000 zejdzie po korekcie. na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM
olovski Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 warto ja zakladac czy lepsza bedzie hybryda AWX/ARL wydaje mi sie ze na tej hybrydzie 170-180 tez peknie bez problemu pasowalo by zalozyc cos rozwojowego przy ewentualnych dalszym modach ale 2000rpm to troche duzo zwazywszy ze zakres obrotow w dieslach nie za duzy 4500rpm
Jakub555 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 WItam,bierz BRD ,,dobry wirusik u Rogala i bedziesz zadowolony + FMIC
olovski Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 ma ktos jaki wykresik na BRD w B5?? kurde martwi mnie ze tak pozno bedzie pompowac
Kowi87 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Bierz BRD tylko dorzuć do tego mapsensor AWX
olovski Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Bierz BRD tylko dorzuć do tego mapsensor AWX a nie za pozno wstaje troche
Kowi87 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Bierz BRD tylko dorzuć do tego mapsensor AWX a nie za pozno wstaje troche bedzie dobrze
olovski Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Kowi87 hehe lepsza niz hybryda?? wole dobrze sie dowiedziec zanim poloze ponad tysiaka
Kowi87 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Powiem tak zakładajac hybryde masz lepszy dół( u mnie wstaje od 1800obr ale góra jest krótsza w porównaniu do AWX, niewiem moze to wina braku wiekszego mapsensora, a z drugiej strony po co mocny dół, zobacz sobie na wykresy AWXów z turbo BRD na 2tys obr mają ponad 300nm przy BRD
jozek726 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 ja mam w AJMie turbo z AWXa i dół ciągnie ciulowo ale góra jest piękna ja bym brał BRD jeszcze zalezy co planujesz dalej
MAGIC87 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 ja mam w AJMie turbo z AWXa i dół ciągnie ciulowo ale góra jest piękna rolleyes AWX ciulowo? mniejsza suszara z dolu lepej jedzie
Grisza79 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Bierz BRD... Sam bym tak zrobił jakbym miał wybierać. tyle na temat
Jarol Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 moze do 2000 zejdzie po korekcie. na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM Głupoty gadasz. Wszystko zależy na jakie turbo się trafi i jak auto będzie wystrojone. Jak się dobrze trafi to dół jest praktycznie taki sam jak na AWX, ale są też przypadki że auto jedzie z dołu jak na Bigturbo. U mnie czuć że auto zaczyna mocno przyśpieszać od około 1600obr.
olovski Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 moze do 2000 zejdzie po korekcie. na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM Głupoty gadasz. Wszystko zależy na jakie turbo się trafi i jak auto będzie wystrojone. Jak się dobrze trafi to dół jest praktycznie taki sam jak na AWX, ale są też przypadki że auto jedzie z dołu jak na Bigturbo. U mnie czuć że auto zaczyna mocno przyśpieszać od około 1600obr. Jarola co masz u siebie BRD rozumiem tak?? kurde nadal niezdecydowany jestem mierze w jakies 190+ wszystko zalezy jak wyjdzie o strojeniu sam AWX pewnie nie styknie wiec albo hybryda AWX/ARL albo BRD czekam na wiecej podpowiedzi
olovski Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Bierz zdrowe BRD na te zdrowe to nie zawsze latwo trafic hehe lepsze ori z malym przebiegiem z malym luzem czy po regeneracji??
PIXI Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Tak naprawdę to ciężko powiedzieć , ponieważ nie wiadomo ile pośmiga jedna jak i druga .... osobiście wole nie regenerowane ( nie rozkręcane ) . Wiąże to się z większą kasą przy zakupie - ale tak to jest niestety . Swoją kupiłem z gwarancją roczną i małym przelotem - to mnie przekonało chociaż kasa nie byla mała , ale się opłaciło ...... ale to tylko moje zdanie Moja rada , nie kupuj na szybko .....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się