olovski Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 nie wlasnie sie nie spiesze czekam na jakas okazje godna uwagi w sumie zdecydowany bylem na hybryde po regeneracji co prawda w EMP Tubro Wroclaw u Ernesta ale teraz sam nie wiem czy hybryda czy BRD
PIXI Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A co Ci Ernest proponuje Rozmawiałeś z nim , jeśli nie to pogadaj - znając się na pewno coś doradzi
Jarol Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ja mam u siebie BRD, i takiej szukaj najlepiej nowej lub po regeneracji z gwarancją. Hybryda to jeszcze większa loteria. Ja kupiłem nową BRD i od 2 lat śmiga bez problemu, ma już najechane ponad 40tyś km.
Kowi87 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 moze do 2000 zejdzie po korekcie. na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM Głupoty gadasz. Wszystko zależy na jakie turbo się trafi i jak auto będzie wystrojone. Jak się dobrze trafi to dół jest praktycznie taki sam jak na AWX, ale są też przypadki że auto jedzie z dołu jak na Bigturbo. U mnie czuć że auto zaczyna mocno przyśpieszać od około 1600obr. Jarola co masz u siebie BRD rozumiem tak?? kurde nadal niezdecydowany jestem mierze w jakies 190+ wszystko zalezy jak wyjdzie o strojeniu sam AWX pewnie nie styknie wiec albo hybryda AWX/ARL albo BRD czekam na wiecej podpowiedzi z powietrza mocy nie uzyskasz, wiec władajac turbo od AWX będziesz miał max 160km nie oszukujmy sie :gwizdanie: jak nie ruszysz układu paliwowego to cudów nie oczekuj :gwizdanie: pompotryski do zmiany i wtedy bedzie to 18Xkm
olovski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 A co Ci Ernest proponuje Rozmawiałeś z nim , jeśli nie to pogadaj - znając się na pewno coś doradzi rozmawialem powiedzial ze na AWX bezpiecznie tylko w okolicach 150KM jak chce wiecej zrobi mi hybryde AWX/ARL i z nia mozna by mierzyc w 170-180KM o BRD wogole nie rozmawialem nie bralem jej pod uwage na tamta chwile a decyzja padla na AWXa bo po przeczytaniu kilku watkow pisano ze dosc wszesnie wstaje program mozna wystroich zeby ladnie rowno szedl i mial w miare plaski moment boli mnie tylko to ze ta z BRD bedzie pozno wstawac wiecie jak jest z RPM w TDI strasznie zawężony zakres, jak dmuchnie przy 2tys hehe to do tych 4,5 to bedzie moment:) moge sie myslic nie mam za wiele wiedzy na temat stratu jednej i drugiej dlatego Was pytam Ja mam u siebie BRD, i takiej szukaj najlepiej nowej lub po regeneracji z gwarancją. Hybryda to jeszcze większa loteria. Ja kupiłem nową BRD i od 2 lat śmiga bez problemu, ma już najechane ponad 40tyś km. no za nowa to pewnie ponad 2 kola trzeba polozyc lekko a wiadomo jak jest z uzywkami roznie mozna trafic jest opcja wziecia BRD u Ernesta zamiast hybrydy wiec tam tez gwarancja bedzie. hybryda miala mnie kosztowac 1350zl cos w tych granicach nie wiem jak z BRD ale mozliwe ze bylo by cos taniej wszystko kwestia tego na co sie zdecyduje dzieki waszej pomocy AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 moze do 2000 zejdzie po korekcie. na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM Głupoty gadasz. Wszystko zależy na jakie turbo się trafi i jak auto będzie wystrojone. Jak się dobrze trafi to dół jest praktycznie taki sam jak na AWX, ale są też przypadki że auto jedzie z dołu jak na Bigturbo. U mnie czuć że auto zaczyna mocno przyśpieszać od około 1600obr. Jarola co masz u siebie BRD rozumiem tak?? kurde nadal niezdecydowany jestem mierze w jakies 190+ wszystko zalezy jak wyjdzie o strojeniu sam AWX pewnie nie styknie wiec albo hybryda AWX/ARL albo BRD czekam na wiecej podpowiedzi z powietrza mocy nie uzyskasz, wiec władajac turbo od AWX będziesz miał max 160km nie oszukujmy sie :gwizdanie: jak nie ruszysz układu paliwowego to cudów nie oczekuj :gwizdanie: pompotryski do zmiany i wtedy bedzie to 18Xkm e no chyba az takiej tragedii nie ma czytalem ze seria wydoli ponad 180KM ... a tak na marginesie w pompkach idzie same koncowki wymienic zgadza sie??, czy trzeba cale pompki?? jak juz przyszlo by do wymiany zapodac te z AWX czy ARL czy BRD?? jakie koszta orientacyjne i jak ze zlozeniem tego??
Kowi87 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 seria nie wydoli do 180 :gwizdanie: zobacz na wykresy, AJM/ATJ +AWX wyniki powtarzalne na 15Xkm a co do pompek to AL
olovski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 oznaczenia pompek AL itd sa jakos okreslone z jakiego modelu? i czy kazde beda pasowaly?? da sie same koncowki wtrysku przelozyc czy koniecznie cale pompki??
audiomaniak Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Brał bym BRD na pewno nie będzie późno wstawać zobacz mój wykres http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=158631.0
Piotrek98igo Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 tyle ze ty masz 2.0TDI a tu jest 1.9tdi ja mialem 350nm przy 2tys na BRD 1.9tdi
audiomaniak Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Jak dla mnie bzdurą jest że BRD późno wstaje moim zdaniem wszystko zależy od tunera
Jarol Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 oznaczenia pompek AL itd sa jakos okreslone z jakiego modelu? i czy kazde beda pasowaly?? da sie same koncowki wtrysku przelozyc czy koniecznie cale pompki?? AL to pompki które systępowały w silnikach ASZ i ARL czasem były też wkładane do AWX. Tak czy inaczej znalezienie nie zajechanych pompek AL graniczy z cudem. W swoich orginalnych pompowtryskiwaczach jak są w dobrym stanie możesz zmienić same końcówki na wydajniejsze, wtedy uzyskasz wydajniejsze pompki.
olovski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 W swoich orginalnych pompowtryskiwaczach jak są w dobrym stanie możesz zmienić same końcówki na wydajniejsze, wtedy uzyskasz wydajniejsze pompki. no wlasnie ku temu bym sie sklaniam na wymiane samych koncowek wedlug logow pompki mam ok wiadomo gdzie mozna kupic takie koncowki, kto tym handluje?? i co to za koncowki jakie oznaczenia maja albo czego szukac??
Jarol Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 W swoich orginalnych pompowtryskiwaczach jak są w dobrym stanie możesz zmienić same końcówki na wydajniejsze, wtedy uzyskasz wydajniejsze pompki. no wlasnie ku temu bym sie sklaniam na wymiane samych koncowek wedlug logow pompki mam ok wiadomo gdzie mozna kupic takie koncowki, kto tym handluje?? i co to za koncowki jakie oznaczenia maja albo czego szukac?? Zagadaj do Cowboya z forum, on sprzedaje końcówki do pompowtryskiwaczy.
olovski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 o jakie pytac bo widze w jego opisie "216/230/260 AL/AL+/AL++" cos z zapasem hehe a nawet nie wiem ile moje maja
MAGIC87 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 216/230/260 to do starych VP dla Ciebie AL Al+ to juz chyba pod GT22
olovski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Firad1043 koszta 1300zeta zalamka myslalem ze to tansze ustrojstwo a to sama koncowka heh chyba trzeba bedzie najpierw wszystko uzbierac a potem dopiero wkladac w auto
MAGIC87 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 mocy po kosztach nie zrobisz musisz miec zapas bo sprzegło tez nie wiadomo jak sobie poradzi
PIXI Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Firad1043 koszta 1300zeta zalamka myslalem ze to tansze ustrojstwo a to sama koncowka heh chyba trzeba bedzie najpierw wszystko uzbierac a potem dopiero wkladac w auto Niestety , a to tylko początek :gwizdanie: a musisz jeszcze : turbo,fmic,dp,kat i egr out ,korekta i całość cos około 4500zł ..... niestety zabawa kosztuje Koledzy dobrze radzą BRD , zobacz mój wykres po korekcie ( pompek nie zmieniałem ) [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 22:51_________________________________________________
olovski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 sprzeglo w serii moce tarcza 240mm da rade ponad 400NM wiec to mnie nie martwi FMIC sie szykuje tak jak i rurki ale chyba poczekam na turbinke i zamontuje naraz wszystko moja musza olej nie chce za***ac nowego dolotu olejem egr juz dawno out dp nie bedzie potrzebny no chyba ze wkoncu wywale kata i wstawie rułkę wiec w sumie pompki z AWXa tez wydola 200KM podan to nie chce modzic autem tez trzeba pojedzic a powyzej 200KM to juz tak bezawaryjnie nie bedzie hehe tak mi sie wydaje w sumie 180kunia to chyba za duzo jak na jednostke 1.9 dobrze ze silniki sa ogolnodostepne hehehe
PIXI Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Olovski trzeba o auto dbać ( lepiej niż seryjne ) a nic złego nas nie zaskoczy .... a czy 190 lub 200 koni to nie ma moim zdaniem znaczenia .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się