kamik1988 0 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 witam wszystkich mam problem z wentylatorem-pracuje non stop, a w dodatku wskaznik temperatury nie pokazuje zadnej wartosci. wie ktos moze w czym tkwi problem?? naudi a4 b6,2.0 benzyna z gory dziekuje pozdrawiam kamik1988 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Może czujnik temperatury nawalił. Podepnij vaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zapewne zalane wodą przekaźniki w obudowie sterownika silnika. Nie pierwszy taki przypadek. Odkręć pokrywę komputera na podszybiu i zobacz czy woda nie stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zapewne zalane wodą przekaźniki w obudowie sterownika silnika. Nie pierwszy taki przypadek. Odkręć pokrywę komputera na podszybiu i zobacz czy woda nie stoi. Ja tak kiedys mialem zalane przekazniki w obudowie ECU . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamik1988 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 koledzy jutro z samego rana sprawdze czy jest w tej obudowie woda, a znany jest komus koszt tych przekaznikow??i czy to ma tez wplyw na parowanie przedniej szyby??wymienilem filtr kabinowy ale dalej paruje??[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 20:00_________________________________________________no i w dodatku tez zegar od paliwa zaczal glupiec, bo pokazuje wciaz 3/4 baku albo czasami i na maxa...a tam gora z 10 litrow-:/ktos wie od czego on moze tak glupiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Przerobiłem to. Miałem wodę w ECU . Jak przyszedłem do auta rano to miałem włączony wentylator chłodnicy. Akumulator był rozładowany i auto nie odpaliło. U mnie ktoś kiedyś odkręcił obudowę ECU ale jej nie zakręcił i to było powodem dostania się tam wody.Poszły mi trzy przekażniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_s7 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 miałem ostatnio taki problem w a6 2,5 TDI okazało się spiecie kabli wentylatora, chwile później poszedł alternator:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamik1988 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 dokladne osuszenie i wymiana przekaznikow zalatwi sprawe??czy to jest stale powracajacy czasowo motyw:/?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 dokladne osuszenie i wymiana przekaznikow zalatwi sprawe??czy to jest stale powracajacy czasowo motyw:/?? Wysuszyc to musisz calosc w srodku ale jak przekazniki nie uratujesz to wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 W moim przypadku przekażniki poszły do wymiany. Problem znikł definitywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabloooo85 0 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Witam podepne się pod temat a mianowicie problem u mnie wygląda następująco ,po odpaleniu silnika nawet jak jest zimny wlącza się wentylator na full i chodzi nawet przy wyłączonej klimie, dopiero po odłączeniu go od napięcia przestaje chodzić .Wskazanie temperatury po przejechaniu kilku km. ok 70 st. i tak stoi .Czy ktoś miał taki przypadek ?? ---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:35 ---------- dodam , że przekazniki raczej ok. sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akwarium 0 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 u ciebie z ta temperatura moze byc termostat do wymiany umnie to samo stoi na 70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabloooo85 0 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Po podłączeniu pod vaga okazało się ,że jednak walnięty czujnik temperatury G62 (zielony 4-pinowy).Po wymianie ,która zajęła mi około 2,5h z racji trudno dostępnego zamieszczenia czujnika wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Panowie u mnie ten sam problem. Wentylator chodzi temperatura leży a dodatkowo brak mocy tryb awaryjny. NIby stoi teraz u elektryka auto ale jak przed chwilą dzwoniłem to chciał mi wyciągać turbo bo mówi panie nie ma mocy. Sie wq. normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się