malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Już potraktowałeś ją Meguiarsem? Tak, było dokładne mycie, glinkowanie, szybka polerka mechaniczna UC w kilku miejscach (ślady od ptasich odchodów na dachu i kilka rysek na spojlerze) i na koniec jedna warstwa wosku Tech Wax 2.0. Wyszło nieźle ale jak znajdę czas to zrobię kompleksową polerkę całego nadwozia.
Buba Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 za***ista fura. kiedyś znajomy przyjechał z niemcowni ale białą nie chciałeś czy nie szukałeś TT-S??
malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 za***ista fura. kiedyś znajomy przyjechał z niemcowni ale białą nie chciałeś czy nie szukałeś TT-S?? za***iście rzadkie auta. Poza tym akcyza
alvaro Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Fajna tylko kolorek c**j.owy Nie miała być w cabrio ?? [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 21:51_________________________________________________TT-ki miały kolorowego FISa przy RNS-E czy tylko monochrom ? Bo w R8 był i taki i taki...
Buba Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 przecież też 2.0 to że rzadkie to fakt...
turdzi Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Po przesiadce z 2.0TDI to TT po prostu fruwa. Wrażenia porównywalne do S4. to s4 musi byc niezla lipa
malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Fajna tylko kolorek ch***.owy Nie miała być w cabrio ?? Było cabrio w tej samej konfiguracji i w podobnych pieniądzach. Ale później sprzedać cabrio w Polsce to nawet moje foty nie dadzą rady. Poza tym do cabrio to ładnym trzeba być TT-ki miały kolorowego FISa przy RNS-E czy tylko monochrom ? Bo w R8 był i taki i taki... Kolorowy FIS w TT dopiero od modelu 2010. Myślałem nad takim modem ale autko jest tak rzadkie, że praktycznie niemożliwe jest znalezienie używanych liczników z TT 2010 na aukcjach. Gdyby ktoś widział to bardzo proszę o cynk.
KmK Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Nie wiem też jak niby S3 ma lepiej jeździć, skoro TT ma bardziej opływowe kształty i lepszy współczynnik oporu powietrza. no TT napewno jest bardziej opływowe ale słabsze jeśli się nie mylę o 65 hp w serii, po remapie nie miałem problemu z sti, a jednak przyznacie, że TT nie za bardzo ma podejście. Jednak TT z założenia ma wyglądać, jest z kategorii aut 0-1, albo zachwyt albo nie. Zdaje sobie sprawe z różnic pomiędzy "q" w silnikach wzdłużnych i poprzecznych, jednak mimo wszystko wolałbym jakiekolwiek q niż całkowity brak. Nie jestem zatwardziałym patriotą, w żadnym razie, napewno dalko pl do ideału, ale eu, a już napewno Clarkson, nie jest pkt odniesienia w kwestii gustów samochodowych W kwestii 18.6% popieram w całej rozciagłosci :>
Cuber Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 hmmm jakos nie przemawia do mnie TT , kolor mógł by być inny :gwizdanie:, ale ważne że Tobie się podoba, zapewne w Twoich rękach zrobisz z niej super bryczke . Nie powinny byc fotele z wytłoczeniem S-line i kiera z emblematem ? Ogólnie graty zakupu!
Nowak_zg Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 za***ista fura. kiedyś znajomy przyjechał z niemcowni ale białą nie chciałeś czy nie szukałeś TT-S?? Akcyza na tt-s jest tez 3.1% bo to auto ma taka sama pojemnosc jak twoje .... TT-ki miały kolorowego FISa przy RNS-E czy tylko monochrom ? Bo w R8 był i taki i taki... Kolorowy FIS w TT dopiero od modelu 2010. Myślałem nad takim modem ale autko jest tak rzadkie, że praktycznie niemożliwe jest znalezienie używanych liczników z TT 2010 na aukcjach. Gdyby ktoś widział to bardzo proszę o cynk. kolorowy fis tez byl wczesniej byl juz w 2008r w tts http://otomoto.pl/audi-tt-s-2-0-tts-272km-qattro-dsg-igla-C18209475.html oto link pozatym fajna ... ja tam lubie tt... mimo ze fakt faktem w Polsce sa uwazane za auto dla ped**a lub fryzjera ... powodzenia w modach
malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Akcyza na tt-s jest tez 3.1% bo to auto ma taka sama pojemnosc jak twoje .... Racja. Nie wiem czemu myślałem, że tam siedzi silnik 2.5l. Mimo wszystko budżet nie udźwignąłby kosztu zakupu TTS.
soolek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 nie szalałbym z degradowaniem Polski względem cywilozowanej reszty eu.. Taaa... nasze jedzenie przegoniło już ich jedzenie. Na przykład: kiełbasa przegoniła No ładniejsze mamy też dziewczyny Poza tym hmmm... to by było na tyle... reszta to raczej kupa wstydu a nie powód do dumy. chyba bym jednak wolał s3 Miałem przez rok A3 Sportback w tej budzie. Najnudniejsze i najsmutniejsze auto jakie kiedykolwiek posiadałem. Każdemu odradzam. Jak patrzę na fotki wnętrza S3 i RS3 to niczym się nie różnią. Co do "Quattro" w S3 to poczytaj o różnicach w budowie Torsena i Haldexa Wygląd wyglądem, ale S3 po sofcie to już naprawdę zapierd...Osobiście przedłożył bym osiągi nad wygląd. Ale to oczywiście tylko moje zdanie. Różnice w budowie Haldexa i Torsena są. Fakt. Ale podczas zimowej zabawy.... haldex w S3 w niczym nie ustępuje Torsenowi. Najwięciej zależy od kierownika. Znajomy w Octawii II Scout takie cuda zimą wyczyniał, że nie jeden mistrz Imprezy wysiadłby przy nim.
Thom4s Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Fakt zapomniałem, że S3 ma więcej mocy. TTS byłoby lepszym porównaniem do S3. Mimo wszystko auto Malika bardzo mi się podoba. Malik, piszesz, że auto zapierd#la podobnie jak S4 B7, to jak musi jeździć TT RS.
wrclaguna Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 a jak wrazenia z NAVI w porownaniu z S4
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Malika bardzo mi się podoba. Malik, piszesz, że auto zapierd#la podobnie jak S4 B7, to jak musi jeździć TT RS. he he to raczej jak slabo musi jezdzic S4.Mialem taka TTtka przez tydzien jako auto zastepcze , owszem jedzie to fajnie ale ja tak ma jezdzc S4 to raczej smiech na sali
Thom4s Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 he he to raczej jak slabo musi jezdzic S4.Mialem taka TTtka przez tydzien jako auto zastepcze , owszem jedzie to fajnie ale ja tak ma jezdzc S4 to raczej smiech na sali Waga robi swoje. No i to spalanie w S4 22L.
Nowak_zg Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 ja mam calkiem inne odczucie wprawdzie mialem starsza tt 1.8T 180KM FWD manual ... a teraz s6 manual. Wg mnie jazda tymi autami jesli chodzi o prowadzenie i osiagi to nieba a ziemia.... aczkolwiek tt z perspektywy kierowcy wydaje sie byc takim fajnym gokartem ktorym wszedzie sie mozna wcisnac to jednak osiagow nie ma co porownywac. w moim przypadku bylo to roznica 7.5s a 5.5s. nie wiem jak w przypadku s4 i TT 2.0TFSI s-tronic pozatym miales s4 w tipie czy w manualu ? ( sprawdzilbym sam ale nie moge znalezc watku o twojej s4 ... ) wielkim plusem tt jest napewno jej wnetrze ... fajnie sie w nim siedzi troche jak w czolu no i deska rozdzielcza sporo ladniejsza niz w a4 b7.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się