Adikoss Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam Koledzy proszę was o pomoc. Od czasu kiedy kupiłem Audi A4 mam z nią sam problemy. Moje najnowsze zmartwienie to znikający Olej. Ostatnimi czasy zaczeło dosć mocno mi ubywać Oleju w silniku ok 1l.1000km jak nie więcej... dodam że sam silnik jest suchutki, audica została wysłana na wymianę uszczelniaczy zaworów bo to była najprawdopodobniejsza przyczyna poniekąt trafna gdyż mechanik stwierdził ze prawie nic z nich nie było. Uszczelniacze wymienili przy okazji sprawdzili ciśnienie na tłkokach stwierdzili ze powinno byc ok (A olej dalej znikał) a i wymienili świece na jakieś używki bo tamte co były to się na złom nadawały... wszystko było ok przez jakieś 250km dzisiaj w czasie jazdy A4 przestała mi chodzić na wszystkie cylindry jakos dotoczyłem się na parking i ku mojemu zdziwieniu zauważyłem ze rozciąga się za mną chmura czarnego dymu i strasznie śmierdzi spaloną gumą. Wymieniłem wszyskie 4 świece i niby jest ok ale auto zaczeło kopcić na Czarno. Gdy wykręciłem świece były całe czarne i mokre. Nowe po założeniu i jednorazowym odpaleniu na kilka minut wyglądały tak samo czarne + mokre... Zresztą wszystko widać na zdjęciach. PROSZĘ O POMOC? <załamany> Ps. dodatkowo obroty potrafią mi lekko falować a momentami jak wcisnę sprzęgło to spadają do takiego stanu że auto prawie gaśnie... [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 19:10_________________________________________________Nikt nie jest w stanie pomóc? Filmik nakręcony dzisiaj po wymianie SONDY LAMBDA (kupiłem jakiś zamiennik za 120zł) ;/... Sami się przekonajcie z jakim problemem mam doczynienia...
kred Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 kolego vag do reki. napewno jakies babole wypluje
bartek1605 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 podjedź do tego mechesa i niech jeszcze raz zmierzy ciśnienie i podaj wartość jaka wyszła, prawdopodobnie pierścionki się zakleiły
Adikoss Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 dzisiaj byłem podłaczyć autko pod vag jedyny Bląd jaki wyskoczył to 537 regulacja z sonda lambda. [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 11:25_________________________________________________A i auto juz nie kopci typowo na czarno tylko na taki białawy kolor (coś jak siwy może) Już nie wiem co mam z tym robić...
bartek1605 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 opisz jeszcze zapach i czy gryzący
Narcyz 35 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Właśnie czytając wątek pomyślałem najpierw o sondzie. Konkretnie o za bogatej mieszance.
cymek28 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wydaje mi się że sonda padła.Miałem taki objaw ale nie w Audi.Autko także dużo paliło. Podepnij Vag
Adikoss Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dobra skoro juz wiem co oznaczają błędy na VaG 00537 regulacja z sonda lambda kontrola czujnika tlenu to moje pytanie jest następujące czy jest taka możliwość że silnik dostaje gdzieś jakieś lewe powietrze i to jest przyczyną? Tylko dlaczego kopci... I co do zapachu to nie jest to że tak powiem smród tylko dość przyjemny o ile można to tak nazwac zapach... [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 15:00_________________________________________________A i raczej mogę wykluczyć uszczelkę pod głowicą skoro nie ubywa mi płynu chłodniczego w zbiorniczku? Bo jakąś taką dziwną teorię że to może być uszczelka wymyślił mechanik u którego uszczelniacze zaworów wymieniałem... Co wy na to?
notorious Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 pewnie sonda padla...podmien od kogos i sie dowiesz... wtedy kupisz nowa..[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 15:07_________________________________________________sonda odpowiada za spalanie.. jezeli nie dziala to komp nei ma z czego brac danych.. i taki cyrk moze byc..
Adikoss Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dzisiaj przyuważyłem ze kopci przy rozgrzanym silniku rano na zimnym było w miare ok
szakal.aw Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wtryski wszystkie po dokrecane? ostatnio mercedesa robilem kopcil jak smok .. do tego nie mial mocy.. wtryski i recyrkulator spalin byl walniety.. ale to VAG powinno wszystko wykazac..
kred Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 rano jak odpalasz auto skład mieszanki zczytuje z map. potem - po odpowiednim rozgraniu oscyluje lambda. masz walnięta lambde wiec ją wymien. i wtedy zobaczysz czy ok jak nie trzeba szukac dalej. vag do reki sprawdz lambde, przepływke, wyryski ipt
addassko Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 vag wykaze ci bledy... lambda, przeplywka itp powodzenia sonda...
Adikoss Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Czy ta sonda będzie dobra? http://allegro.pl/sonda-lambda-audi-a3-ford-galaxy-seat-alhambra-i1534096390.html
kred Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 wszystkie podane w linku poniżej http://www.micksgarage.ie/autoparts.aspx?dept=116&MakeID=5&ModelID=253&CarID=4613&AssemblyID=100048&b=244&ga=
Adikoss Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Czy jest ktoś w stanie pomóc? Bo już niewiem co mam z tym robić...[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 19:31_________________________________________________ Czyli wychodzi na to że Sonda była dobra... Chyba że coś przeoczyłem...
notorious Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 przepływka dobra?odpinales ja? filtr powietrza? czujnik temp? choc na moje oko to uszczelniacze zaworów.. wtedy kopci na taki kolor [br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 18:00_________________________________________________1. kopcenie na biało a/ spala się woda lub płyn z chłodnicy. Może to być spowodowane nieszczelna uszczelką pod głowicą, pęknieciem głowicy lub bloku silnik 2. kopcenie na ciemno lub czarno - niedokładne spalanie paliwa - zbyt bogata mieszanka, zła świeca itp. 3. Kopcenie na niebiesko - spalanie oleju - groźne, bo albo są nieszczelne pierścienie na tłoku lub olej leci z góry czyli od strony zaworów poprzez uszczelniacze zaworowe.
Adikoss Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Uszczelniacze były wymieniane tydzień temu od tego czasu zrobiłem 250km i takie coś, czy jest możliwość że coś poprostu spartolili z tymi uszczelniaczami? [br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 18:03_________________________________________________Bo nawet z "padnietymi uszczelniaczami" tak nie kopciła.... można powiedzieć że wtedy w porównaniu do tego wogóle nie kopciła...
notorious Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 mogli..moze zle zlozyli.. albo wadliwe uszczelniaczze.. :gwizdanie:
Adikoss Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 hmm niewiem co o tym myśleć mieli to zrobić bez ściągania głowicy... czyli teoretycznie mało roboty... a jak byłem u nich odebrać auto to prawie cały przód był rozebrany (chłodnica światła itp) i że na dzisiaj się nie wyrobią że dopiero na następny dzień bo nie zdążą złożyć... dziwne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się