tomgra Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam Wymieniałem dzisiaj koła na letnie i zobaczyłem plamę pod zaciskiem. Było już ciemnawo i nic nie podziałałem, zrobiłem tylko zdjęcia. Proszę doświadczonych o wypowiedź co to może być - tylko dokręcić, jakaś uszczelka ? http://img845.imageshack.us/img845/6903/zdjcie1316.jpg http://img820.imageshack.us/img820/2459/zdjcie1320.jpg Dzięki
tomgra Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 część która jest przykręcona śrubą to już jest przewód ? Z tego co patrzyłem w internecie to przewód wygląda tak: http://img848.imageshack.us/img848/6643/1490620864.jpg Więc chyba jest jeszcze jakiś element pomiędzy przewodem a zaciskiem - ten pod śrubą... Czy przewód się z niego wykręca ?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Kolego napisalem Ci co masz zrobic o reszte sie nie martw przewod z foto nie jest tym ktory potrzebujesz
tomgra Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Masz rację dzisiaj wyczyściłem połączenie przewodu z zaciskiem i wychodzi na to że cieknie od góry co widać tutaj: http://img862.imageshack.us/img862/5572/zdjcie1334.jpg Nie da się dokręcić a odkręcać na razie nie chcę bo pewnie czyszczenie i założenie starego nie pomoże Będę zamawiał przewód znalazłem taki: http://img849.imageshack.us/img849/8323/330679.jpg tutaj :http://www.motoneo.pl/m-AUDI-1999-A4_Avant_8D5_B5-5713-12124-Uklad_hamulcowy-Przewod_hamulcowy.html#kat1 Ciekawe że nie mogę znaleźć w etce mojego przewodu.... Boję się tylko czy zacisku nie nadżarło i nowy też będzie ciekł.
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 dlaczego nie mozesz odkrecic? nasadowa lub oczkowa 13-ka najlepiej 6-katna i po krzyku
krzysztof61 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 oczywiscie ze sa tam uszczelki --- alumniowe
Kimi Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 oczywiscie ze sa tam uszczelki --- alumniowe A nie miedziane? Z ciekawości pytam, bo do tej pory wszędzie spotykałem miedziane uszczelki w tego rodzaju przewodach.
tomgra Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 nie mosiężne, chyba alu bo biały tlenek był. wyczyściłem, skręciłem, odpowietrzyłem i jest Ok. Dzięki wszystkim. Temat zamknięty.
krzysztof61 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 zaciski sa aluminiowe , wiec takie tez musza byc uszczelki a nie miedziane jak ktos wczesniej napisal . aluminium i miedz ------ korozja .
ReaperPL Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Witajcie odgrzebię starego kotlecika. Również mam problem z przykreceniem przewodu płynu hamulcowego do zacisku aby nie ciekło. Jestem ogólnie po regeneracji tylnych zacisków cztery dni zeszły. Dzisiaj miałem wziąć się za odpowietrzanie i zobaczyłem zapocenie przy mocowanianiu tegoż przewodu. Jakie są tam uszczelki? Stalowe nierdzewka to wiem ale wymiar ktoś coś? Pozdrawiam Chris Edytowane 19 Stycznia 2020 przez ReaperPL
Dev Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 13 minut temu, ReaperPL napisał: Witajcie odgrzebię starego kotlecika. Również mam problem z przykreceniem przewodu płynu hamulcowego do zacisku aby nie ciekło. Jestem ogólnie po regeneracji tylnych zacisków cztery dni zeszły. Dzisiaj miałem wziąć się za odpowietrzanie i zobaczyłem zapocenie przy mocowanianiu tegoż przewodu. Jakie są tam uszczelki? Stalowe nierdzewka to wiem ale wymiar ktoś coś? Pozdrawiam Chris sprawdz przylgnię na zacisku i dokłądnie obejrzyj podkłądki na srubie któa jest na przewodzie czasami te podładki sie zacierają i odkształcaja, stad brak szczelnosci wrzuc foty jak mozesz
ReaperPL Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Przylgnie na zacisku właśnie oczyszczalem delikatnie papierkiem 1800 na mokro (ślina). Gwint wewnętrzny jak i śruby również czyścilem. Możliwe że nie dopierdzielilem odpowiednio mocno. Wszystko mam zmontowane i tam akurat klucz oczkowy nie wejdzie a nie będę próbował zwykłym płaskim aby nie objechac łba. Foty rano podrzucę zobaczymy czy pocieknie przez te kilka godzin postoju. ( niepotrzebnie wycieralem wszystko ale wiem na pewno że z tego miejsca a nie z innych elementów zacisku które rozbieralem) Pozdrawiam i udanego wieczoru
lewmichal Opublikowano 20 Stycznia 2020 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Do przewodów hamulcowych polecam klucz oczkowy otwarty. Nie jest drogi, a zapominasz o problemie z obrabianiem łbów
ReaperPL Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Temat z głowy panowie teraz dokładnie odpowietrzenie. Mimo iż miałem wciśnięty pedał hamulca przy swoich operacjach pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się