trynity00 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Seria AEB 6300 rpm coś mi się zdaje ale obrotomierz może przekłamywać o jakieś 5% i można zobaczyć 6700 na cyferblacie. KYLOMC masz wirusa więc jeżeli tuner nie przestawił w pamięci sterownika odcięcia zapłonu ( tak jak ma Gregory - wałki ADR i odcięcie 7200 ) kręcisz 6300 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 AEB ???? do odcinki Seryjne AEB do odcinki ledwo co się dokręci od 3 biegu w gorę, bo już nie ma pary wogóle. Jest ona właśnie coś koło 7000. A jak ktoś przesunie odcinkę podczas strojenia to już przy 7 nie odetnie, ale z kolei nie zdrowo jest kręcić tak wysoko seryjną głowicę. O wałkach ADR było już na forum pisane Mają większe wzniosy, przez co zawory się bardziej nieco otwierają i silnik się lepiej napełnia i lepiej opróżnia na wysokich obrotach i stąd lżej jest mu kręcić wyżej. Do tego są trochę bardziej ostre od serii AEB, ale niewiele. Jak ktoś ma k03 to nie ma sensu kręcić wyżej jak te 6300 i tak, bo to auto już potem nie jedzie turbo puchnie i silnik się zapycha, znikome doładowanie. U mnie na większym turbo było tak, że przy odcince miałem 1.2Bar więc różnica jest spora biorąc pod uwagę, że AEB nawet po chipie przy odcince ma jakieś 0,6bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 zgadam się bo mi spada do ok. 0,6 bara na wysokich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trynity00 0 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Z racji tego, że wszystkie N75 jakie posiadam są uszkodzone a zakup nowego na obecną chwilę nie wchodzi w grę wybrałem tańsze rozwiązanie a mianowicie MBC z alletanio.pl Zainstalowałem to cudo w moim CCCO zgodnie z rozpiską którą znalazłem na google bo ten sposób podłączenia z aukcji allegro to troszkę lipa Teraz N75 wpięty w kostkę spoczywa między przewodami z klimy. Przeładowania znikły turbo dmucha 0,6 bara. Przy ustawianiu prawidłowego doładowania MBC miałem w aucie by nie stawać i nie otwierać maski co 500 metrów. Podziękowania dla GREGORY za pomoc i fachowe rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_47044.html nowy log tym razem do 6000 obrotów, pierwszy mi się nie udał a doładowanie 1.3 bARA co o tym myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 dziwne, u mnie przy 6200 było 179g/s i 1 bar :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 myślcie chłopaki co z tym autem się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 a podmieniałeś ECU ? masz program ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 nie podmieniałem, a program nie wiem czy mam ale gadają ze coś tam siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 mam ECU do AEB z programem na 180kM podaj mi nr zobaczymy czy jest taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 jutro zerknę bo pewnie trzeba odkręcać ta osłonę , no ale coś powiesz mi na temat tych logoów czy sa ok ? lambda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 lambda oscyluje poprawnie ale ją loguje sie podczas normalnej jazdy a nie podczas przyspieszania, bo wówczas zawsze wskazuje na bogato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 tutaj macie inny link moze lepiej pokazane http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 13:40_________________________________________________Jak kolega Buba Powiedział żebym zobaczył czy wskaźnik źle wskazuje ,wiec kupiłem monomer i okazało sie ze pompuje dokładnie 1,1 bara a nie 1,3 bara jak w tamtym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 najprostsze rozwiązania zawsze są najlepsze ważne że jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Witam I odgrzewam temet.. udalo sie wam usunac usterke..? ja Mialem tak zaraz po wymianie turbiny.. I tez zmostkowalem turbine... muszle z WG io przestalo mi ja p[rzeladowywac.. wiec wzielem bo tak wyczytalem na necia.. i wymianielem n75... i juz nie mialem przeladowan.. ale szczerze mowic jezdze tak do tejk pory.. i wydaje mi sie ze autko po wymianie n75 jezdzi tak samo jak ze zmostkowana turbina?? jakie propo? i jak wy rozwiazaliscie swoj problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trynity00 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Załatw sobie manometr i zobacz jakie masz ciśnienie doładowania seria 150 KM do 0,6 bara, z mostkiem na turbo 0,4 bara różnica nie jest duża więc możliwe, że jej nie wyczuwasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się