Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki Łódzkie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:
  • Odpowiedzi 76.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Seba_LDZ

    14310

  • klysek

    8184

  • bartek1605

    6524

  • Kimi

    5681

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:bry:

Seba i ja też sie dołączam do życzeń :tongue4:

więc wszystkiego najlepszego :kwiatek:

a i wierszyk jeszcze :decayed:

Niech ten radosny, wspaniały dzień

Na zawsze troski odsunie w cień

Niech się śmieje do Ciebie świat

Blaskiem szczęśliwych i długich lat!

To byłem ja chriss :wink4:

Opublikowano

hehe Dzieki JArzabek :P

Opublikowano

:polew: :polew: :polew:

Opublikowano

f*ck ale mam mlyn spieprzylem projekt ktory robilem prawie 3 dni a musze go dzis oddac :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

f*ck ale mam mlyn spieprzylem projekt ktory robilem prawie 3 dni a musze go dzis oddac :wallbash: :wallbash: :wallbash:

SOA#1 - "u mnie działa" :D

Opublikowano
:kox::wink4:
Opublikowano

macie kogoś kto szybko wyciagnie kod z radia :gwizdanie:

Opublikowano

Dj ?? :) moze bedzie potrafil on rozne cuda robi

Opublikowano

hmmm :mysli:

ciekawe czy jakby podpiął do B6 i VAG-iem spróbować zczytać kod

Opublikowano

ja to pojecia nie mam mozesz zawsze do niego zadzwonic masz tel ?

Opublikowano

A ja sobie powolutku, kroczek po kroczku szukam informacji na temat rezania ADR-a :D

I znalazłem coś takiego, czego nie mogę rozkminić: (to cytat z jednego z amerykańskich forów dotyczących tuningu europejskich aut)

These are European engine codes, so don't freak out that most aren't recognizable.

My observations:

1) AEB(big port, B5 A4) and BAM(small port, TT225) use the same spec camshafts

2) AGN is the 125hp 1.8L NA 20V found in transverse platforms

3) ADR is the 135hp 2.0L NA 20V found in longitudinal platforms

4) The AMB specs match those of the AEB/BAM

5) I have read before that all 1.8T engines come with the same (spec) camshafts, but I do not recall the source or credibility of it.

Co to za ADR o pojemności 2l i mocy 135 koni? :blink:

[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:43_________________________________________________

O, a tu mam jeszcze parametry wałków rozrządu:

od zaworów dolotowych: 058109021 = ADR AFY (with tensioner) 8.78 mm, 210 °, 4 ° n.OT

od zaworów wydechowych: 058109022.C = ADR, AFY, APT, ARG, AVV 10.25 mm, 210 °, 8 ° v.OT

czyli mamy punkt zaczepienia np. do modyfikacji czasów otwarcia zaworów :naughty:

Opublikowano

A ja sobie powolutku, kroczek po kroczku szukam informacji na temat rezania ADR-a :D

I znalazłem coś takiego, czego nie mogę rozkminić: (to cytat z jednego z amerykańskich forów dotyczących tuningu europejskich aut)

These are European engine codes, so don't freak out that most aren't recognizable.

My observations:

1) AEB(big port, B5 A4) and BAM(small port, TT225) use the same spec camshafts

2) AGN is the 125hp 1.8L NA 20V found in transverse platforms

3) ADR is the 135hp 2.0L NA 20V found in longitudinal platforms

4) The AMB specs match those of the AEB/BAM

5) I have read before that all 1.8T engines come with the same (spec) camshafts, but I do not recall the source or credibility of it.

Co to za ADR o pojemności 2l i mocy 135 koni? :blink:

[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:43_________________________________________________

O, a tu mam jeszcze parametry wałków rozrządu:

od zaworów dolotowych: 058109021 = ADR AFY (with tensioner) 8.78 mm, 210 °, 4 ° n.OT

od wylotowych: 058109022.B = AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AEB, APU, ANB, AJL, AWT, AGU, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM 9.3 mm, 210 °, 10 ° v.OT

czyli mamy punkt zaczepienia np. do modyfikacji czasów otwarcia zaworów :naughty:

hyhyhy do mnie to tak dociera jak suahili :D [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:48_________________________________________________ale jestem z Toba calym sercem :decayed:

Opublikowano

Doceniam to :D

[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:54_________________________________________________

O ku.... :facepalm:

LSD_audi-A4_B5.jpg

Opublikowano

Kimi a nie prościej i taniej by wyszło zrobić swap silnika z S4 :naughty:

Opublikowano

macie kogoś kto szybko wyciagnie kod z radia :gwizdanie:

jest typ co wyciaga za 40 zl kod. prawie naprzeciwko idczaka jest stacja benzynowa, skrecasz przed nia w prawo i tam po prawej za budynkiem polmozbytu jest chyba serwis peugeot czy renault. tam pracuje typ co wyciaga kody. sam u niego robilem, ale nie mam nru tel.

Opublikowano

hmmm :mysli:

ciekawe czy jakby podpiął do B6 i VAG-iem spróbować zczytać kod

z tego co ja wiem to nie da rady...

Opublikowano

Kimi a nie prościej i taniej by wyszło zrobić swap silnika z S4 :naughty:

S4 to tak czy siak kiedyś kupię :naughty:

Cała zabawa polega własnie na tym, żeby spróbować wycisnąć coś z ADR-a podczas gdy wszyscy naokoło twierdzą, że się nie da :wink4:

[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 12:26_________________________________________________

macie kogoś kto szybko wyciagnie kod z radia :gwizdanie:

jest typ co wyciaga za 40 zl kod. prawie naprzeciwko idczaka jest stacja benzynowa, skrecasz przed nia w prawo i tam po prawej za budynkiem polmozbytu jest chyba serwis peugeot czy renault. tam pracuje typ co wyciaga kody. sam u niego robilem, ale nie mam nru tel.

40 PLN powiadasz?

Ja kupiłem na Allegro nową Gammę za 89 PLN, z gwarancją na 12 miesięcy :D

Opublikowano

hmmm :mysli:

ciekawe czy jakby podpiął do B6 i VAG-iem spróbować zczytać kod

a możesz podesłać na pv VIN auta i numer radia (naklejka powinna być na radiu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...