Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:
chriss Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Seba i ja też sie dołączam do życzeń więc wszystkiego najlepszego a i wierszyk jeszcze Niech ten radosny, wspaniały dzień Na zawsze troski odsunie w cień Niech się śmieje do Ciebie świat Blaskiem szczęśliwych i długich lat! To byłem ja chriss
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 f*ck ale mam mlyn spieprzylem projekt ktory robilem prawie 3 dni a musze go dzis oddac :wallbash:
Kimi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 f*ck ale mam mlyn spieprzylem projekt ktory robilem prawie 3 dni a musze go dzis oddac :wallbash: SOA#1 - "u mnie działa"
bartek1605 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 macie kogoś kto szybko wyciagnie kod z radia :gwizdanie:
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dj ?? moze bedzie potrafil on rozne cuda robi
bartek1605 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 hmmm ciekawe czy jakby podpiął do B6 i VAG-iem spróbować zczytać kod
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 ja to pojecia nie mam mozesz zawsze do niego zadzwonic masz tel ?
Kimi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 A ja sobie powolutku, kroczek po kroczku szukam informacji na temat rezania ADR-a I znalazłem coś takiego, czego nie mogę rozkminić: (to cytat z jednego z amerykańskich forów dotyczących tuningu europejskich aut) These are European engine codes, so don't freak out that most aren't recognizable.My observations: 1) AEB(big port, B5 A4) and BAM(small port, TT225) use the same spec camshafts 2) AGN is the 125hp 1.8L NA 20V found in transverse platforms 3) ADR is the 135hp 2.0L NA 20V found in longitudinal platforms 4) The AMB specs match those of the AEB/BAM 5) I have read before that all 1.8T engines come with the same (spec) camshafts, but I do not recall the source or credibility of it. Co to za ADR o pojemności 2l i mocy 135 koni? [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:43_________________________________________________ O, a tu mam jeszcze parametry wałków rozrządu: od zaworów dolotowych: 058109021 = ADR AFY (with tensioner) 8.78 mm, 210 °, 4 ° n.OT od zaworów wydechowych: 058109022.C = ADR, AFY, APT, ARG, AVV 10.25 mm, 210 °, 8 ° v.OT czyli mamy punkt zaczepienia np. do modyfikacji czasów otwarcia zaworów
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 A ja sobie powolutku, kroczek po kroczku szukam informacji na temat rezania ADR-a I znalazłem coś takiego, czego nie mogę rozkminić: (to cytat z jednego z amerykańskich forów dotyczących tuningu europejskich aut) These are European engine codes, so don't freak out that most aren't recognizable.My observations: 1) AEB(big port, B5 A4) and BAM(small port, TT225) use the same spec camshafts 2) AGN is the 125hp 1.8L NA 20V found in transverse platforms 3) ADR is the 135hp 2.0L NA 20V found in longitudinal platforms 4) The AMB specs match those of the AEB/BAM 5) I have read before that all 1.8T engines come with the same (spec) camshafts, but I do not recall the source or credibility of it. Co to za ADR o pojemności 2l i mocy 135 koni? [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:43_________________________________________________ O, a tu mam jeszcze parametry wałków rozrządu: od zaworów dolotowych: 058109021 = ADR AFY (with tensioner) 8.78 mm, 210 °, 4 ° n.OT od wylotowych: 058109022.B = AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AEB, APU, ANB, AJL, AWT, AGU, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM 9.3 mm, 210 °, 10 ° v.OT czyli mamy punkt zaczepienia np. do modyfikacji czasów otwarcia zaworów hyhyhy do mnie to tak dociera jak suahili [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:48_________________________________________________ale jestem z Toba calym sercem
Kimi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Doceniam to [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:54_________________________________________________ O ku....
Bartas Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 i zapraszam niech limanka przejedzie :polew: aaaa i zostawi pod sklepem.. na pewno nie przerysuja
chriss Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Kimi a nie prościej i taniej by wyszło zrobić swap silnika z S4
kfiat_man Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 macie kogoś kto szybko wyciagnie kod z radia :gwizdanie: jest typ co wyciaga za 40 zl kod. prawie naprzeciwko idczaka jest stacja benzynowa, skrecasz przed nia w prawo i tam po prawej za budynkiem polmozbytu jest chyba serwis peugeot czy renault. tam pracuje typ co wyciaga kody. sam u niego robilem, ale nie mam nru tel.
Panton Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 hmmm ciekawe czy jakby podpiął do B6 i VAG-iem spróbować zczytać kod z tego co ja wiem to nie da rady...
Kimi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Kimi a nie prościej i taniej by wyszło zrobić swap silnika z S4 S4 to tak czy siak kiedyś kupię Cała zabawa polega własnie na tym, żeby spróbować wycisnąć coś z ADR-a podczas gdy wszyscy naokoło twierdzą, że się nie da [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 12:26_________________________________________________ macie kogoś kto szybko wyciagnie kod z radia :gwizdanie: jest typ co wyciaga za 40 zl kod. prawie naprzeciwko idczaka jest stacja benzynowa, skrecasz przed nia w prawo i tam po prawej za budynkiem polmozbytu jest chyba serwis peugeot czy renault. tam pracuje typ co wyciaga kody. sam u niego robilem, ale nie mam nru tel. 40 PLN powiadasz? Ja kupiłem na Allegro nową Gammę za 89 PLN, z gwarancją na 12 miesięcy
Panton Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 hmmm ciekawe czy jakby podpiął do B6 i VAG-iem spróbować zczytać kod a możesz podesłać na pv VIN auta i numer radia (naklejka powinna być na radiu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się