Bartas Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 widac ze wszyscy po dobranocce ida spac
Seba_LDZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Dobra pany, czas się pochwalić nowym wydechem Koniecznie głośniki na maxa :kox: no Panie zajebiaszczo to chodzi a tak wogole to powitac we wtorek
bartek1605 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 chyba przez tydzień na głodówke przejde
Seba_LDZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 dzisiaj leniwie wszyscy zdychaja po swietach
Adrenalina Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 co tu taka maniana?? tylko ja tak tyram od rana ?
bartek1605 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ale się dzisiaj napruje :gwizdanie:
Adrenalina Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ale się dzisiaj napruje :gwizdanie: na jaką okoliczność?
Seba_LDZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 z okazji imienin a ze imieniny sa codziennie to zawsze jest okazja [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2010, 13:15_________________________________________________mial ktos z Was przypadek wymiany uszczelki pod glowica ??
Seba_LDZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ale wiesz cos na ten temat ?? jakies koszta czy cus ?? jakies konkretne objawy ?? jak sprawdzic na 100000 % ze to napewno to ?? zeby nie ladowac sie w niepotrzebne koszta
bartek1605 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ubywający płyn do oleju lub komory spalania olej w płynie chłodniczym przedmuchanie uszczelki między cylindrami przegrzanie (jazda bez płynu chłodniczego) takie podstawowe objawy
Seba_LDZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 no to tak u mnie czasem rano zakopci na biolo na bialo mialo byc na sekundke i przestanie oleju nie bierze plyn ubywa kanalikiem odplywowym ze zbiorniczka wychlupuje go po prostu przy ostrej jezdzie oleju w plynie nie ma bo nie widac zbiorniczek czysty nowy wymienilem i nic nie ma przedmuchane uszczeliki miedzy cylindrami ? tego sie nei da chyba tak zobaczyc ?? przegrzanie caly czas jest 90 stoni ni mniej ni wiecej przy zimnym silniku slysze bulgotanie w nagrzewnicy pod deska rozdzielcza auto jest wyrazniej slabsze piany pod korkiem oleju nie ma olej jest brunatny czarny po odpaleniu na wolnych nie ida babelki w zbiorniczku wyrownawczym przewody chlodnicze sa twarde i nei wiem co jeszcze moge opisac dodam jeszcze ze przy spokojnej jezdzie nic nie ubywa tj wczoraj po drodze ldz-->wwa nic nie ubylo i momentami przyciskalem a czasem kuzwa potrafi wszystko wychlapac jakby jak zaleje na tyle co byc powinno min/max to wychlapuje sam zatrzymuje sie 1 cm nad rurke wylotowa ze zbiorniczka czyli grubo ponizej minimum i dalej nie ubywa kuzwa zglupialem do reszty
bartek1605 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 trzeba zlikwidować wyciek ze zbiorniczka wyrównawczego bo się zapowietrza układ nagrzewnica jest wyżej od tego zbiorniczka
Seba_LDZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 no dobra ale jak zlikwidowac wyciek ze zbiorniczka?? zbiorniczek wymienilem jest juz drugi nowy i 3 korek i dalej przy cisnieciu widocznie takie cisnienie sie robi i tyle plynu wpada do zbiorniczka ze go wypluwa wiec jak to zlikwidowac ??
bartek1605 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Vag-iem sprawdzałeś jaka jest temp. ukł. chłodzenia?
Seba_LDZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ta wszystko elegancko w normie zadnych bledow no moze 1 ale zwiazany z systemem komfortu takze poza tematem
bartek1605 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 jeszcze jest opcja pękniętej głowicy ale od czego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się