bartek1605 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 po jakichs 20 000 jest czarny nagar wewnatrz no to d*pa zbita
Kimi Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 chriss, dzisiaj nie byłem na plaży, bo jak wyszedłem z pracy, to akurat burza była :/ A w pracy - dzisiaj był dzień zapoznawczo-organizacyjny, jutro ciąg dalszy, ale generalnie zapowiada się ciekawie.
chriss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 chriss, dzisiaj nie byłem na plaży, bo jak wyszedłem z pracy, to akurat burza była :/ A w pracy - dzisiaj był dzień zapoznawczo-organizacyjny, jutro ciąg dalszy, ale generalnie zapowiada się ciekawie. no to git
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 po jakichs 20 000 jest czarny nagar wewnatrz no to pupa zbita czyli co jakies pomysly ?? Kimiasz teraz to pewnie same szkolenia [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 22:46_________________________________________________ja ot tylko sie stresuje tym zeby pompowtryski byly dobre i blok zeby nie byl pekniety wszyscy mowia ze w tym silniku sie to nie zdarza
chriss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Seba według mnie wymienisz uszczelkę i będzie gitez tak wynika z opisu usterki [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 22:54_________________________________________________dobrze by było przy wymianie splanować głowice
Panton Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 na takie usterki to nie ma reguły... niby w tych 2.0TDI tak pękają, niby BLB takie do d*py znam trzy przykłady, gdzie ludzie śmigają i jest ok (jeden ma ponad 200kkm nalatane) i po wirusach, modzone... dają radę
bartek1605 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 na początek sprawdzenie szczelności głowicy :gwizdanie:
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 jasne to nei regula Luk Chris to co chce zrobic: nie wiem co z uszczelniaczami pompek uszczelka pod głowicę, uszczelka pod kol. wydech. uszczelka pod kol. ssący, śruby do głowicy, G12 koncentrat plus planowanie glowicy i sprawdzenie szczelnosci jak sie uda i bedzie czas to jeszcze heble z zestawem naprawczym
chriss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 bardzo dobrze myślisz miejmy nadzieje że ta operacja zażegna usterkę
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 nie wiem tylko co z tymi uszczelniaczami :/ bo to troche wyjdzie
Panton Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 a ja już się nauczyłem jednego, że chuuj wie... już nie raz niby standardowy przypadek, wszystko wskazuje, że to jest to a później zonk.... nie by Cię Sebek drażnić bo też myślę, że uszczelkę wydmuchało i wymiana sprawę załatwi ale kuwa z tymi maszynami to czasami są jaja takie, że człowieka głowa boli... Oczywiście szczerze życzę by była tylko uszczelka więc standardowa wymiana i po problemie bo wiadomo jak to jest z problemami.... zaraz generują $$$$$
chriss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 no to jest nie mały wydatek niestety nie wiem jaki jest koszt uszczelniaczy ale jak już się wszystko rozbiera to dobrze by było też nowe założyć.
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Panton zgadza sie naczytalem sie o moich objawach na forum i nawet po wymianie uszczelki nic sie nie zmienialo :/ wiem o co Ci chodzi Chris ok 115 zl za komplet na jedna pomke x 4 :/
DeeJay_Kill Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Panowie, nie tragizować Wymieniamy uszczelkę i będzie ok
Panton Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 prawda jest taka, że po rozebraniu to może się okazać, że niewiele jest co zakładać taki może być stan tych uszczelniaczy więc jeżeli ten silnik ruszać to dobrze mieć wygospodarowane środki na uszczelniacze (ciekawa jaka jest cena takiego kompleciku u TOM77)
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 :> :> :>Dj slucham on zawsze ma racje i juz
Panton Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 :> :> :>Dj slucham on zawsze ma racje i juz przy takim podejściu jakie życie jest proste
DeeJay_Kill Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 :> :> :>Dj slucham on zawsze ma racje i juz Byłoby pięknie w takim wypadku, ale zawsze marginesik trzeba sobie zostawić. Generalnie rzecz biorąc - silnik jest prosty, do pełni szczęścia chyba się ogarnie te uczelniacze, ale najpierw trzeba rozebrać - będzie wiadomo, co jest do roboty.
chriss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 ja też myślę ze operacja wymiany uszczelki załatwi sprawę ważne tylko by to porządnie poskładać bo koszta niestety są spore
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się