bartek1605 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Co powiecie na to przed i po Dodam, że na benzynie auto chodzi jak marzenie... co to ma być
dziadek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Ale już wolał bym np BMW zawsze to coś innego zastanów sie tak jak ja bym zmieniał z b7 na b7 bez sensu a bemke przecież też możesz znależ w tych samych pieniądzach Bmki polecam ale żeby była frajda to musi być r6 a to już trochę lubi wypić - jeżeli chodzi o czterocylindrowce powiem szczerze wolałbym 1.8T w audi :gwizdanie:
marcindlug Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 co to ma być napisalem podobnie uzywajac wiekszej ilosci slow
klysek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Ale już wolał bym np BMW zawsze to coś innego zastanów sie tak jak ja bym zmieniał z b7 na b7 bez sensu a bemke przecież też możesz znależ w tych samych pieniądzach ale mi sie podoba B5 z zewnatrz i wewnatrz a jakos nie spoecjalnie mnie mierzi to samo wnetrze ogladac nastepne 5 lat , silnik napewno bedzie od 1.8T w gore
bartek1605 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 co to ma być napisalem podobnie uzywajac wiekszej ilosci slow to jest pomiar mocy na serii
marcindlug Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 to jest pomiar mocy na serii ale tu w obu pomiarach nie ma serii. w pierwszym - chyba benzyna - jest moc ale jednoczesnie jest duzo za duzo Nm. drugi pomiar jest generalnie z d*py wiec zakladam ze gaz
Gość SpongeBob Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Panowie spokojnie Seba wejdzie przekonsutluje to z nim jako dwoch najwiekszych specow i Wam wylozymy wszystko jak kawe na lawe
bartek1605 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 to jest pomiar mocy na serii ale tu w obu pomiarach nie ma serii. w pierwszym - chyba benzyna - jest moc ale jednoczesnie jest duzo za duzo Nm. drugi pomiar jest generalnie z d*py wiec zakladam ze gaz na początku myślałem że to mapa gór
Panton Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Ale już wolał bym np BMW zawsze to coś innego zastanów sie tak jak ja bym zmieniał z b7 na b7 bez sensu a bemke przecież też możesz znależ w tych samych pieniądzach BMW z tym swoim napędem..... :wallbash: aaa masz FWD to nie wiesz co posiada Audi.... co wyróżnia te samochody (poza Subaru oczywiście) .... [br]Dopisany: 17 Luty 2012, 22:36_________________________________________________ to jest pomiar mocy na serii ale tu w obu pomiarach nie ma serii. w pierwszym - chyba benzyna - jest moc ale jednoczesnie jest duzo za duzo Nm. drugi pomiar jest generalnie z d*py wiec zakladam ze gaz na początku myślałem że to mapa gór nie ma co się śmiać.... są dwie opcje... albo hamownia z duupy.... albo silniki ma bolączki...
bartek1605 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 ja tam się bede śmiać dalej :D :D ale mam nadzieje że większość widzi to co ja
Bartas Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 ja nie, ale moglibyscie koledze zrobic ten samochod jak ma mechanikow z doooopy
bartek1605 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 wszystko już dawno zostało powiedziane ps. ja się na mechanice nie znam
Bruno_74 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Ja się tam na wykresach nie znam, ale z tego co mi tłumaczył po pierwszym teście, w ogóle nic się kupy nie trzymało. Wykres jak to powiedział kangurek, a powinien być w miarę równy. Tutaj pokazało właśnie te przerywania powyżej 4 tyś obrotów. Jeżeli chodzi o drugi to jest taki jaki być powinien. Powiedział mi, że jeszcze w życiu się nie spotkał z takim silnikiem jak mój, który by trzymał serię. Jak to trafnie ujął '' one tak chodzą'' i to nie jest żadne odstępstwo od normy. Testów robił kilka, i jak w trakcie mi tłumaczył idzie jak cholera za ubogo na benzynie ( testy tylko na benzynie były robione) i miał problem z sondą, która w ogóle nie chciała dać mu się zmierzyć. Posiedział podrapał się po głowie i w końcu ustawił. Zapłaciłem dodatkowe 50 dych za ustawienie wszystkich parametrów. Ponoć całą mapa rozjechana była w piz*u. Doprowadził to do ładu, auto chodzi jak marzenie ( w życiu tak nie jeździło) ale kazał mi zrobić ze sto km na benzynie. Jeżeli błąd wyskoczy na gazie i coś się pojebie to będzie 200% pewności, że źle gaz wyregulowany. Teraz ma 100% :gwizdanie: Dokładnie to co mówił DJ. Więc pozostaje mi jechać tam gdzie zakładałem gaz ( po raz kolejny{ NIE WIEM CZY MAM OCHOTĘ ROZMAWIAĆ Z TYMI PANAMI ALE NIESTETY MAM U NICH GWARANCJĘ}) Albo jak powiedział w G-Lab jechać do nagazu i tam zrobić to porządnie. Podobno jest tam magik od instalacji, który bardzo lubi 1,8 i bardzo się dobrze na nich zna. Niestety regulacja dodatkowe 150pln. No i teraz nie bardzo wiem co zrobić Walczyć z tamtymi, czy jechać do nagazu.
marcindlug Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 w marcu czy kwietniu zeszlego roku powinienes tam pojechac (wydaje mi sie ze wtedy wlasnie sie u nas pojawiles )
Bruno_74 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Wiesz co wydaje mi się, że dopiero teraz mi o nich powiedziałeś ale ręki uciąć sobie nie dam.
bartek1605 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 widziałem kilka wykresów (1.8T) na serii, najczęściej AEB i nawet z gazownią trzymają 150 (+/-5) habet
Panton Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Bruno ja takich ludzi jak Ty nie rozumiem kompletnie.... a no dlatego, że pojawiał Ci się CEL..... wyczailiśmy, że to przez gaz (wątek był zakładany nawet na forum A4).... wyszło co wyszło.... a Ty dalej pojechałeś do tych baranów co wcześniej twierdzili, że cytuje Twoje słowa "mapy pokrywają się z benzyną idealnie".... a później jak wyszło, że łapiesz CEL przez gaz a błędy w silniku "za ubogo" ... pojechałeś po raz cholera wie który do tych debili co założyli gaz (a instalacja na pewno nie jest założona poprawnie zgodnie ze sztuką tylko jest "założona") i koleś wtedy oznajmił cytuje Twoje słowa "no Pan chciał by mało palił to tak wyregulowaliśmy".... a oczywiście masz świadomość, że te wszystkie km które nakręciłeś na gazie odbiły się na silniku (?).... tak dla jasności... Podsumowując co by to wszystko jakoś spuentować. Cały czas starasz się szkłem podcierać duuupę........ jeździsz do tych debili już cholera wie który raz bo "masz gwarancje i za darmo regulują" - chociaż to chyba za duże słowo... tylko pojechałbyś już dawno do ludzi co mają pojęcie o gazie (nagaz jak najbardziej polecam i nie tylko ja) to by po: 1. zweryfikowali poprawność instalacji (jest zj***na ale kiedyś ... może za rok... może za 3 lata dojdziesz do tego lub ktoś Cię oświeci...) 2. Porządnie wyregulować, wystroić z użyciem hamowni by było widać efekt pracy. I teraz masz kolejny dylemat - czy wydać 150 pln i mieć sprawne auto i nim się cieszyć przez kilka lat czy wydać kolejne 150zł na paliwo (bo już tyle na pewno wyjeździłeś jeżdżąc do tego swojego gazownika, do DJ, do mnie, do wielu innych ludzi...) jeżdżąc na "darmowe, gwarancyjne regulacje" I tak nie wierzę, że zczaisz o co chodzi... już nie jedna a kilka osób Cię uświadamiała jak widać bez efektów. Amen. Temat do zamknięcia. [br]Dopisany: 18 Luty 2012, 00:00_________________________________________________ Wiesz co wydaje mi się, że dopiero teraz mi o nich powiedziałeś ale ręki uciąć sobie nie dam. oj nie ośmieszaj się chłopie..... pierwszy spot.... ode mnie pod domem też nie słyszałeś o tej firmie (?) a ja nie słyszałem Twojej odpowiedzi cytuje "ale oni są drodzy..." no comment ps: każdy zaznaczam każdy zdrowy 1.8T trzyma serie .... baa często są bonusy i ma trochę KM gratis ponad serię...
marcindlug Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Bruno... prosze Cie... sto lat temu i ja i inni obecni na spotach mowilismy Ci, ze w nagazie bedzie dobrze ale drozej a Ty wolales sie bawic z tymi u ktorych zakladales instalacje. z sonda nie mogl sie dogadac ? oczywiscie ze mial problem bo jak sobie pewnie przypominasz blad sondy rowniez miales. 150KM oczywiscie ze seria ale Nm powinno byc 210 +/- 10 a nie 40. wg przeplywki, w miejscu gdzie wykresy leca na leb, masz nadmuchane tyle powietrza ze starczy nie tylko od 4500 do odcinki ale nawet na nastepne 30000 obrotow. oczywiscie jest to bzdura i sterownik sie broni. moze nie mowilismy ze jezeli przeplywka to tylko ori ? Bruno - Twoje podejscie jest dla mnie niezrozumiale. Pytasz o zdanie ale odpowiedzi i podpowiedzi ignorujesz
frugodh Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Panowie :polew: :polew:a ja mówiłem od razu wprost że po co to ciągłe kasowanmie checków? Albo zająć się silnikiem na poważnie i doprowadzić do stanu należytego albo sprzedać auto. Przecież to kasowanie checków kilka razy w miesiąciu to tak jak wpieprzanie tabletek przeciwbólowych przy ostrej chorobie i nie pójście do lekarza, tylko mydlenie sobie oczu że jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się