Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Nagła awaria


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,mam nastepujacy problem ,a mianowicie posiadam 1.9 tdi awx 130 kM,do wczoraj wszystko super ,lecz wczoraj rano po odpaleniu silnik nierowno pracowal, troche telepalo buda podgazowalem ,po minucie wszystko ok.,pojechalem do roboty przycisnalem i niezauwazylem nic niepokojacego ,wibracji nie bylo,moc i dynamika tak jak zawsze ok,zero kopcenia .Po pracy odpalam i znow ta sama historia telepalo buda ,ze musialem stanac podgazowac troszke i po chwili ok na biegu jalowym tez ok.,na trasie do domu wszystko ok.,dojechalem pod domem kilkakrotnie go gasilem i zapalalem ,szystko ok.nic niepokojacego.

Dzis rano odpalam a tu nic slysze tylko rozrusznik jak rowno kreci silnik nawet nie prubuje zaskoczyc ,paliwo jes zrobilem na nim 400 km i ok.,nie moge nigdzie podjechac bo nie odpala ,prosze o pomoc co to moze byc i od czego mam zaczac,.dzieki :( przebieg-197 000 tys.

Opublikowano

Podepnij VAGA i sprawdz bledy w silniku :) Co do objawow to pewnie ktoras pompka zaczela niedomagac i to sa skutki :confused4:

Opublikowano

jutro dopiero bede mial lapa z vag ,a co do pompowtryskiwaczy to 10 tys. km temu wszystkie byly wyciagane i wymieniane oringi wtedy wszystkie ok,a jest mozliwos ze to przez przeplywomierz on juz wtedy na kompie mial dolna granice tolerancji

Opublikowano

VAG prawde ci powie :) Zrob jeszcze LOGI

Opublikowano

zakrecilem jeszcze raz rozrusznikiem ,kreci normalnie a silnik zero odzewu tak jak by paliwa nie dostawal ,bo stylu nawet spalin podczas rozruchu nie widac :disgust: :disgust:

Opublikowano

Zawsze możesz odpiąć jeden z przewodów paliwowych przy filtrze pod maską, włożyć końcówkę do słoika i posprawdzać czy układ się gdzieś nie zatkał :mysli: i będziesz wiedział czy podaje paliwo do silnika. :hi:

Opublikowano

chyba ze uwalona jest wiązka elektryczna e głowicy silnia od pompek - vaga trzeba podpiąc i sprawdzic.

wcześniej czytając o problemie bardziej byłem przekonany ze to może hydrosztos się podwieszać...

Opublikowano

kolego podepnij vaga gdybanie nic nie da..

Opublikowano

Przez weekend nie znalazlem nikogo kto by podjechal z Vag bo ja kabla nie mam ,jutro rano podjedzie znajomy z ECU PROJECT podepnie i bedziemy wiedziec ,stoje w takim miejscu ze nawet ciezko bedzie go' wypchac',sprawdzilem paliwo silnik dostaje ,egr sie otwiera przepustnica chodzi lekko,a motor nawet nie prubuje zalapac :confused4:

Opublikowano

Sprawdź jeszcze ciśnienie pompy wstępnego tłoczenia, ciśnienie to powinno wynosić przy rozruchu min. 0,1 bara, na b. jałowym min. 0,3 bara.

Opublikowano

Bledow zadnych nie bylo ,auto udalo sie odpalic ale na 2 gary po odpaleniu wyszlo ze to pompowtryski na biegu jalowym mialy-2,60 2,93 2,92 2,30 czy te wartosci to juz koniec dla tych pompowtryskiwaczy,co mam dalej z tym robic i czemu wszystkie padly naraz

Opublikowano

Bledow zadnych nie bylo ,auto udalo sie odpalic ale na 2 gary po odpaleniu wyszlo ze to pompowtryski na biegu jalowym mialy-2,60 2,93 2,92 2,30 czy te wartosci to juz koniec dla tych pompowtryskiwaczy,co mam dalej z tym robic i czemu wszystkie padly naraz

maskara,

błędów w silniku o wypadaniu zapłonów na cylindrach nie było?

Opublikowano

Taj jak myślałem pompki siadły :confused4: nawet pewnie żadne środki do czyszczenia nie pomogą .Tak od razu wszystkie nie padly , musialy byc jakies wczesniej minimalne szarpania nieodczuwalne podczas przyspieszania

Opublikowano

zatankowalem na statoil Wroclaw ul.Braniborska ,wczesniej auto chodzilo jak zyleta zadnych szarpniec ,czy to moze byc jeszcze listwa wtryskowa

Opublikowano

A kto sprawdza korekcje na zimnym silniku?

Opublikowano

zatankowalem na statoil Wroclaw ul.Braniborska ,wczesniej auto chodzilo jak zyleta zadnych szarpniec ,czy to moze byc jeszcze listwa wtryskowa

Sprobuj odkrecic dekiel i podociskac wszystkie polaczenia na pompkach ale nie wiem czy to pomoze (na fotce masz jak wyglada ta listwa )

27164ccc9e8b02d6med.jpg

Opublikowano

moze to byc woda w paliwie lub przestawiony (o zab) rozrzad - obstawiam to pierwsze :hi:

Opublikowano

Może chu...we paliwo i coś przytkało. Pompki sa na to strasznie wrażliwe. trzeba by je dać do jakiegoś pompiarza i za 100zł Ci je posprawdza i będzie wiadomo czy to one. No chyba że będziesz chciał w ciemno wymieniac.

Opublikowano

A kto sprawdza korekcje na zimnym silniku?

Mam nadzieje ze odpalil auto , podjechal do jakiegos mechaniora i sprawdzil pompki na rozgrzanym silniku :)

Może chu...we paliwo i coś przytkało. Pompki sa na to strasznie wrażliwe. trzeba by je dać do jakiegoś pompiarza i za 100zł Ci je posprawdza i będzie wiadomo czy to one. No chyba że będziesz chciał w ciemno wymieniac.

strasznie tanio jak 100 PLN za sprawdzeniena na stole pompek :wink4:

Opublikowano

A kto sprawdza korekcje na zimnym silniku?

Mam nadzieje ze odpalil auto , podjechal do jakiegos mechaniora i sprawdzil pompki na rozgrzanym silniku :)

Może chu...we paliwo i coś przytkało. Pompki sa na to strasznie wrażliwe. trzeba by je dać do jakiegoś pompiarza i za 100zł Ci je posprawdza i będzie wiadomo czy to one. No chyba że będziesz chciał w ciemno wymieniac.

strasznie tanio jak 100 PLN za sprawdzeniena na stole pompek :wink4:

No nie wiem rzuciłem taką cena bo jak mi pompiarz sprawdzał moje wtryski (nie pompowtryski) to przyszedł jakiś gośc z pompowtryskami i taką cenę mu powiedział ale nie wiem jakie dokładnie gość miał pompki pozatym bez montarzu demontarzu bo gość przyszedł z nimi w ręku

Może bedzie więcej ale na pewno lepiej sprawdzic niż włożyć gruba kase w nowe i okarze sie że stare były tylko zapchane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...