Jump to content

[B6 AWX] Nagła awaria


power81
 Share

Recommended Posts

Witam ,mam nastepujacy problem ,a mianowicie posiadam 1.9 tdi awx 130 kM,do wczoraj wszystko super ,lecz wczoraj rano po odpaleniu silnik nierowno pracowal, troche telepalo buda podgazowalem ,po minucie wszystko ok.,pojechalem do roboty przycisnalem i niezauwazylem nic niepokojacego ,wibracji nie bylo,moc i dynamika tak jak zawsze ok,zero kopcenia .Po pracy odpalam i znow ta sama historia telepalo buda ,ze musialem stanac podgazowac troszke i po chwili ok na biegu jalowym tez ok.,na trasie do domu wszystko ok.,dojechalem pod domem kilkakrotnie go gasilem i zapalalem ,szystko ok.nic niepokojacego.

Dzis rano odpalam a tu nic slysze tylko rozrusznik jak rowno kreci silnik nawet nie prubuje zaskoczyc ,paliwo jes zrobilem na nim 400 km i ok.,nie moge nigdzie podjechac bo nie odpala ,prosze o pomoc co to moze byc i od czego mam zaczac,.dzieki :( przebieg-197 000 tys.

Link to comment
Share on other sites

Podepnij VAGA i sprawdz bledy w silniku :) Co do objawow to pewnie ktoras pompka zaczela niedomagac i to sa skutki :confused4:

Link to comment
Share on other sites

jutro dopiero bede mial lapa z vag ,a co do pompowtryskiwaczy to 10 tys. km temu wszystkie byly wyciagane i wymieniane oringi wtedy wszystkie ok,a jest mozliwos ze to przez przeplywomierz on juz wtedy na kompie mial dolna granice tolerancji

Link to comment
Share on other sites

VAG prawde ci powie :) Zrob jeszcze LOGI

Link to comment
Share on other sites

zakrecilem jeszcze raz rozrusznikiem ,kreci normalnie a silnik zero odzewu tak jak by paliwa nie dostawal ,bo stylu nawet spalin podczas rozruchu nie widac :disgust: :disgust:

Link to comment
Share on other sites

Zawsze możesz odpiąć jeden z przewodów paliwowych przy filtrze pod maską, włożyć końcówkę do słoika i posprawdzać czy układ się gdzieś nie zatkał :mysli: i będziesz wiedział czy podaje paliwo do silnika. :hi:

Link to comment
Share on other sites

chyba ze uwalona jest wiązka elektryczna e głowicy silnia od pompek - vaga trzeba podpiąc i sprawdzic.

wcześniej czytając o problemie bardziej byłem przekonany ze to może hydrosztos się podwieszać...

Link to comment
Share on other sites

kolego podepnij vaga gdybanie nic nie da..

Link to comment
Share on other sites

Przez weekend nie znalazlem nikogo kto by podjechal z Vag bo ja kabla nie mam ,jutro rano podjedzie znajomy z ECU PROJECT podepnie i bedziemy wiedziec ,stoje w takim miejscu ze nawet ciezko bedzie go' wypchac',sprawdzilem paliwo silnik dostaje ,egr sie otwiera przepustnica chodzi lekko,a motor nawet nie prubuje zalapac :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Bledow zadnych nie bylo ,auto udalo sie odpalic ale na 2 gary po odpaleniu wyszlo ze to pompowtryski na biegu jalowym mialy-2,60 2,93 2,92 2,30 czy te wartosci to juz koniec dla tych pompowtryskiwaczy,co mam dalej z tym robic i czemu wszystkie padly naraz

Link to comment
Share on other sites

Bledow zadnych nie bylo ,auto udalo sie odpalic ale na 2 gary po odpaleniu wyszlo ze to pompowtryski na biegu jalowym mialy-2,60 2,93 2,92 2,30 czy te wartosci to juz koniec dla tych pompowtryskiwaczy,co mam dalej z tym robic i czemu wszystkie padly naraz

maskara,

błędów w silniku o wypadaniu zapłonów na cylindrach nie było?

Link to comment
Share on other sites

Taj jak myślałem pompki siadły :confused4: nawet pewnie żadne środki do czyszczenia nie pomogą .Tak od razu wszystkie nie padly , musialy byc jakies wczesniej minimalne szarpania nieodczuwalne podczas przyspieszania

Link to comment
Share on other sites

A kto sprawdza korekcje na zimnym silniku?

Link to comment
Share on other sites

zatankowalem na statoil Wroclaw ul.Braniborska ,wczesniej auto chodzilo jak zyleta zadnych szarpniec ,czy to moze byc jeszcze listwa wtryskowa

Sprobuj odkrecic dekiel i podociskac wszystkie polaczenia na pompkach ale nie wiem czy to pomoze (na fotce masz jak wyglada ta listwa )

27164ccc9e8b02d6med.jpg

Link to comment
Share on other sites

moze to byc woda w paliwie lub przestawiony (o zab) rozrzad - obstawiam to pierwsze :hi:

Link to comment
Share on other sites

Może chu...we paliwo i coś przytkało. Pompki sa na to strasznie wrażliwe. trzeba by je dać do jakiegoś pompiarza i za 100zł Ci je posprawdza i będzie wiadomo czy to one. No chyba że będziesz chciał w ciemno wymieniac.

Link to comment
Share on other sites

A kto sprawdza korekcje na zimnym silniku?

Mam nadzieje ze odpalil auto , podjechal do jakiegos mechaniora i sprawdzil pompki na rozgrzanym silniku :)

Może chu...we paliwo i coś przytkało. Pompki sa na to strasznie wrażliwe. trzeba by je dać do jakiegoś pompiarza i za 100zł Ci je posprawdza i będzie wiadomo czy to one. No chyba że będziesz chciał w ciemno wymieniac.

strasznie tanio jak 100 PLN za sprawdzeniena na stole pompek :wink4:

Link to comment
Share on other sites

A kto sprawdza korekcje na zimnym silniku?

Mam nadzieje ze odpalil auto , podjechal do jakiegos mechaniora i sprawdzil pompki na rozgrzanym silniku :)

Może chu...we paliwo i coś przytkało. Pompki sa na to strasznie wrażliwe. trzeba by je dać do jakiegoś pompiarza i za 100zł Ci je posprawdza i będzie wiadomo czy to one. No chyba że będziesz chciał w ciemno wymieniac.

strasznie tanio jak 100 PLN za sprawdzeniena na stole pompek :wink4:

No nie wiem rzuciłem taką cena bo jak mi pompiarz sprawdzał moje wtryski (nie pompowtryski) to przyszedł jakiś gośc z pompowtryskami i taką cenę mu powiedział ale nie wiem jakie dokładnie gość miał pompki pozatym bez montarzu demontarzu bo gość przyszedł z nimi w ręku

Może bedzie więcej ale na pewno lepiej sprawdzic niż włożyć gruba kase w nowe i okarze sie że stare były tylko zapchane.

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem taki przypadek tylko żę w B5 z 1997r. kostka w stacyjce się spaliła i też odpalić nie mogłem.Wymiana kostki i fura odpaliła.

Ta kostka odcinała imobilaizer i dla tego nie odpalił,a przed awarią też auto było słabsze,ale nie szarpało i obstawiałem że to paliwo,ale okazało się że nie.

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem taki przypadek tylko żę w B5 z 1997r. kostka w stacyjce się spaliła i też odpalić nie mogłem.Wymiana kostki i fura odpaliła.

no ale jak kostka stacyjki się upali to nie odpalisz auta. a tutaj telepało budą i korkcje były straszne

Link to comment
Share on other sites

no tak,ale autko na drugi dzień już wcale nie odpaliło,i pare dni przed też zrobił się za***iście słaby.Ale nie telepotało.

Ja napisałem jaki był u mnie przypadek a u kolegi faktycznie może być coś innego.

Link to comment
Share on other sites

Udalo sie odpalic na poczatku tak jak by na dwa gary zalapal ,po paru minutach dalem mu wieksze obroty i sie ustabilizowalo chodzi wmiare rowno i ma moc nie dymi,dojechalem do warsztatu tam pali juz idealnie dzis zajma sie tym problemem ,od filtra paliwa na poczatku pozniej listwa wtryskowa sprawdza napiecia moze to tam problem siedzi

Link to comment
Share on other sites

Napewno jakieś gówno na stacji mieli i zatankowałeś jakieś chrzczone paliwko;/ Dotankuj do pełna i dolej czegos typu stp do czyszczenia wtrysku

Link to comment
Share on other sites

ten STP pogorszył u mnie korekcje PD

zauważyłem też, że lejąc zwykły :ON: auto ma lepsze korekcje

Link to comment
Share on other sites

ten STP pogorszył u mnie korekcje PD

zauważyłem też, że lejąc zwykły :ON: auto ma lepsze korekcje

bo zwykły jest mniej suchy pewnie... zależy jak trafisz... niektórzy lali mixol do PD w odpowiedniej ilości i też chwalili :wink4:

STP polecam bo u mnie było lepiej... można spróbować butelkę na pół baku (czyli dwukrotne stężenie) ale najpierw musisz wyjeździć gnojówkę, którą masz zalaną... o ile to wina paliwa

Link to comment
Share on other sites

ten STP pogorszył u mnie korekcje PD

zauważyłem też, że lejąc zwykły :ON: auto ma lepsze korekcje

bo zwykły jest mniej suchy pewnie... zależy jak trafisz... niektórzy lali mixol do PD w odpowiedniej ilości i też chwalili :wink4:

STP polecam bo u mnie było lepiej... można spróbować butelkę na pół baku (czyli dwukrotne stężenie) ale najpierw musisz wyjeździć... o ile to wina paliwa

nie zaleca się lac więcej takich specyfików niż jest to podane. Pompiarz mnie uczulił na to żeby nie robić tego bo wcale za dobrze to na układ wtryskowy nie robi.

Link to comment
Share on other sites

Diagnoza wyglada nastepujaco 2 pompowtryskiwacze [umarly] 2 sa jeszcze w normie,cos poszlo z paliwem ,filtr paliwa byl cholernie zanieczyszczony jakims go...m i to byla najprawdopodobniej przyczyna ,udalo mi sie zalatwic dobre pompki komplet za 1300 zl z 2007 roku,te 2 co mi zostaly beda na zapas lub odsprzedam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...