rafalekx Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Raczej wsadził duuużo kasy, bo gdyby powiedzmy wyszła taka w ori to raczej instalacje pod fisa, navi etc by miała, a jak kupiłem to było brak i to wszystko nie działało, dopiero ja wszystko doprowadziłem do porządku Tylko że Ty masz licznik z S4 a to inna bajka, więc dlatego nie działało, bardziej chodzi o karoserię i wnętrze
kkrawat Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 6 poduszek w 97 roku i ASR..coś nie bardzo to widze..z drugiej strony po co komu było wstawiać w polifta rocznik 97
Armi Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 6 poduszek w 97 roku i ASR..coś nie bardzo to widze..z drugiej strony po co komu było wstawiać w polifta rocznik 97 Jednemu na milion :gwizdanie:
Maxcudo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Raczej wsadził duuużo kasy, bo gdyby powiedzmy wyszła taka w ori to raczej instalacje pod fisa, navi etc by miała, a jak kupiłem to było brak i to wszystko nie działało, dopiero ja wszystko doprowadziłem do porządku Tylko że Ty masz licznik z S4 a to inna bajka, więc dlatego nie działało, bardziej chodzi o karoserię i wnętrze Tylko ze miałem instalacje wyglądająca jak po burzy, a do tego zamiast FIS'a była wtyczka na 6 pinow od termometru chyba, a do tego nigdzie nie podłączona, a cała navi nie miała nawet 1 kabelka, tylko urządzenie do sterowania, antenę i w bagaju urządzenie na płytę, a nie były one ze sobą w ogole połączone [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 11:20_________________________________________________ 6 poduszek w 97 roku i ASR..coś nie bardzo to widze..z drugiej strony po co komu było wstawiać w polifta rocznik 97 Nom jak miał przed lift, a może miał dostęp do cześć to sobie przełożył. Mało tu takich na forum?
moskal Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 gdyby powiedzmy wyszła taka w ori nie ma szans zeby w 97 wyszła maszyna z 99 :kox: ]Raczej wsadził duuużo kasy. Ale jaki sens ??? wymienił wszystko , całą blacharke , zderzaki , lampy , środek. przeciez lepiej opłacało sie opchnąć przedlifta i kupić polifta. No ale suma sumarum auto bardzo ładne , nie ma do czego sie przyczepić , niech służy jak najdłużej :good:
kkrawat Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Armi ale po co?? chyba ze akurat dostepny był 97 A Maxcudo pisze że jak kupił to był w środku AEB - były jeszcze AEB w poliftach?? więć wygląda na to że ktoś kasy dorzucił ....A poduszek może 6 nie być tylko rezystorki i zaślepki..
Maxcudo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 gdyby powiedzmy wyszła taka w ori nie ma szans zeby w 97 wyszła maszyna z 99 :kox: ]Raczej wsadził duuużo kasy. Ale jaki sens ??? wymienił wszystko , całą blacharke , zderzaki , lampy , środek. przeciez lepiej opłacało sie opchnąć przedlifta i kupić polifta. No ale suma sumarum auto bardzo ładne , nie ma do czego sie przyczepić , niech służy jak najdłużej :good: A ja wiem co Autor miał na myśli? Jak on to przerabiał np. 8 lat temu, to ceny aut były zupełnie innego, wiec możę części wychodziły taniej? Nie wiem Tak czy siak, ja się ciesze, bo nie musiałem nic robić żeby wyglądała na polift, a do tego autko śmiga bez żadnych problemów
rafalekx Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Ogólnie to wg mnie całe auto jest poliftowe, nie wierzę że ktoś aż tak to zrezał. Różnica między tym autem a '97 rok jest tylko pewnie w numerze VIN który "podobno" jest z '97, a silnik to część zamienna, więc olać silnik... Jeśli faktycznie wg VINu auto jest z 97 roku to jedyną opcją wg mnie jest przebicie numerów... Ktoś kupił polifta z automatem, wsadził AEB w manualu przebił numery VIN i po temacie
Maxcudo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Armi ale po co?? chyba ze akurat dostepny był 97 A Maxcudo pisze że jak kupił to był w środku AEB - były jeszcze AEB w poliftach?? więć wygląda na to że ktoś kasy dorzucił ....A poduszek może 6 nie być tylko rezystorki i zaślepki.. Fakt, mój błąd poduszek mam 4, kiera, konsola i siedzenia. Poduchy mam cale, na własne oczy widziałem [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 11:29_________________________________________________ Ogólnie to wg mnie całe auto jest z poliftowe, nie wierzę że ktoś aż tak to zrezał. Różnica między tym autem a '97 rok jest tylko pewnie w numerze VIN który "podobno" jest z '97, silnik to część zamienna. Jeśli faktycznie wg VINu auto jest z 97 roku to jedyną opcją wg mnie jest przebicie numerów... Ktoś kupił polifta z automatem, wsadził AEB w manualu przebił numery VIN i po temacie Jasno i wyraźnie pisałem, że numery się zgadzają. Potwierdzone przez specjalistów. Nie było żadnego wspawywania numerów, całej ściany, przebijania numerów etc. Gdyby auto faktycznie wyszło w 99r, to raczej cala instalacje pod wszystko by była, a ona była kompletny glas. Wszystkie dołożone elementy wyposażenia nie były podłączone. Dopiero ja doprowadziłem do stanu użytkowania .
pablo_9 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Może ktoś miał drugie auto np. anglika na przeszczep za półdarmo to zrobił polifta. Jeśli chodzi o poduszki to nie musi mieć żadnych rezystorów tylko ma założone obicia ze znaczkami AIRBAG a 4 sztuki są standardowe. Nie ma co się doktoryzować auto ładne nie jeden na forum przerabia przedlifta na polifta może nie w takim stopniu ale zawsze się dąży do polifta
moskal Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A ja wiem co Autor miał na myśli? Jak on to przerabiał np. 8 lat temu, to ceny aut były zupełnie innego, wiec możę części wychodziły taniej? spoko rozumiem , znowu Szwajcaria to nie Polska i tam moglo być troche inaczej Znam idiotów co przekładaja całe środki aut z polifta do przedlifta , tu poszła troszke wieksza rzeźba. ale tak jak piszesz , najważniejsze ze wszystko gra , ciesz sie z auta Ktoś kupił polifta z automatem, wsadził AEB w manualu przebił numery VIN i po temacie To jest najprostsza opcja Może ktoś miał drugie auto np. anglika na przeszczep za półdarmo to zrobił polifta. Szwajcaria to nie Polska :naughty: :naughty: :naughty:
rafalekx Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak mi udowodnisz że ściana z numerem VIN który wyraźnie stwierdza że auto jest 97 plus dach, konstrukcja i tylne błotniki są z 97 roku to masz u mnie browara Po pierwsze sprawdzałeś VIN?
Maxcudo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak mi udowodnisz że ściana z numerem VIN który wyraźnie stwierdza że auto jest 97 plus dach, konstrukcja i tylne błotniki są z 97 roku to masz u mnie browara Po pierwsze sprawdzałeś VIN? Mam całe auto rozbierać? Miałem cala przednia sciane goła podczas wymiany silnika, właśnie po to, aby stwierdzić czy czasem nie ma przeszczepionej grodzi. Wszystko z nią w porządku. Dach też ori, bo gdy ściągnąłem osłonę słupka do golej blachy to byłoby widać ze wspawany czy coś kombinowane. Reszta typu drzwi, maska etc to elementy wymienne.[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 11:41_________________________________________________Najważniejsze ze wszystko banka i chodzi. Auto śmiga elegancko, wiec czym się przejmować? Tylko rozkoszować się z jazdy i korzystać z wyposażenia
moskal Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Miałem cala przednia sciane goła podczas wymiany silnika, właśnie po to, aby stwierdzić czy czasem nie ma przeszczepionej grodzi Sprawdzałeś VIN ???
rafalekx Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Mam całe auto rozbierać? Miałem cala przednia sciane goła podczas wymiany silnika, właśnie po to, aby stwierdzić czy czasem nie ma przeszczepionej grodzi. Wszystko z nią w porządku. Dach też ori, bo gdy ściągnąłem osłonę słupka do golej blachy to byłoby widać ze wspawany czy coś kombinowane. Reszta typu drzwi, maska etc to elementy wymienne. No to chociaż zrób foto szyby tylnej bocznej od kufra jeśli jest z 96/97 roku to jest szansa na to że to faktycznie 97 :gwizdanie: w co nie jestem w stanie uwierzyć bo w sumie wymienić tamtą szybę też się da bez większych problemów To że masz bajzel w instalacji też o niczym nie świadczy sama wymiana licznika to niezły bajzel :gwizdanie:
Armi Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Ogólnie to wg mnie całe auto jest poliftowe, nie wierzę że ktoś aż tak to zrezał. Różnica między tym autem a '97 rok jest tylko pewnie w numerze VIN który "podobno" jest z '97, a silnik to część zamienna, więc olać silnik... Jeśli faktycznie wg VINu auto jest z 97 roku to jedyną opcją wg mnie jest przebicie numerów... Ktoś kupił polifta z automatem, wsadził AEB w manualu przebił numery VIN i po temacie Należałoby sprawdzić takie pierdoły charakterystyczne dla 97 (kształt stoperów w dywanikach, kostki poduszek). Nie mówię, że ten samochód to na 100% szczep. Wydaję mi się, że to całkiem możliwe, że jakiś bogaty Szwajcar miał taką fanaberię. A tak z ciekawości, widzę sterowanie małą nawi, w konsoli nie ma gniazda zapalniczki. Gdzie ono jest?
Maxcudo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Miałem cala przednia sciane goła podczas wymiany silnika, właśnie po to, aby stwierdzić czy czasem nie ma przeszczepionej grodzi Sprawdzałeś VIN ??? A co miałem przez niego sprawdzić? Historie Auta?[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 11:47_________________________________________________ Mam całe auto rozbierać? Miałem cala przednia sciane goła podczas wymiany silnika, właśnie po to, aby stwierdzić czy czasem nie ma przeszczepionej grodzi. Wszystko z nią w porządku. Dach też ori, bo gdy ściągnąłem osłonę słupka do golej blachy to byłoby widać ze wspawany czy coś kombinowane. Reszta typu drzwi, maska etc to elementy wymienne. No to chociaż zrób foto szyby tylnej bocznej od kufra jeśli jest z 96/97 roku to jest szansa na to że to faktycznie 97 :gwizdanie: w co nie jestem w stanie uwierzyć bo w sumie wymienić tamtą szybę też się da bez większych problemów To że masz bajzel w instalacji też o niczym nie świadczy sama wymiana licznika to niezły bajzel :gwizdanie: Ja nie mowie ze mam bajzel, tylko jej poprostu nie bylo...
rafalekx Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Najważniejsze ze wszystko banka i chodzi. Auto śmiga elegancko, wiec czym się przejmować? Tylko rozkoszować się z jazdy i korzystać z wyposażenia jasne wszystko ok Tylko mając takie auto bym pisał że mam chociaż 99 bo tak na serio nic poza numerem VIN, który podkreślam kolejny raz "podobno" jest z 97 roku A no i sorry gałka zmiany biegów jeszcze
Maxcudo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Ogólnie to wg mnie całe auto jest poliftowe, nie wierzę że ktoś aż tak to zrezał. Różnica między tym autem a '97 rok jest tylko pewnie w numerze VIN który "podobno" jest z '97, a silnik to część zamienna, więc olać silnik... Jeśli faktycznie wg VINu auto jest z 97 roku to jedyną opcją wg mnie jest przebicie numerów... Ktoś kupił polifta z automatem, wsadził AEB w manualu przebił numery VIN i po temacie Należałoby sprawdzić takie pierdoły charakterystyczne dla 97 (kształt stoperów w dywanikach, kostki poduszek). Nie mówię, że ten samochód to na 100% szczep. Wydaję mi się, że to całkiem możliwe, że jakiś bogaty Szwajcar miał taką fanaberię. A tak z ciekawości, widzę sterowanie małą nawi, w konsoli nie ma gniazda zapalniczki. Gdzie ono jest? Jest zaraz za sterowanie navi. Mozna je schować, albo mieć na wierzchu. Na fotkach jest schowane. Taka pochylnia, czy jak to nazwać
rafalekx Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Ja nie mowie ze mam bajzel, tylko jej poprostu nie bylo... Ale to o niczym nie świadczy licznik masz z S4 a to inna bajka... możliwe że wcześniej był zwykły licznik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się