raf78 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 mam 1.8 agn czy pompe wody sie wymienia razem z rozrzadem?
Kierownik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi Udanej Majówy życze wszystkim wiec tak szczerze, co w tych zmianach na dobre wyszlo dla zwyklego uzytkownika auta z nowszym silinikiem? to ze musi dać prawie tysiaka za elektroniczny napinacz łańcucha nie no aż tyle nie kosztuje , ale tez nie jest to rzecz awaryjna wynagradza to bardziej bezawaryjność reszty podzespołów ... chociaż co nie ukrywam cena cewek zapłonowych do ARG też nieco wqurwia
cacek89 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Kierowniku co masz na myslli? - "wynagradza to bardziej bezawaryjność reszty podzespołów "
mapelastik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi Udanej Majówy życze wszystkim pompa wody to chyba właśnie nie jest w arg na rozrządzie a osobno
moskal Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi Udanej Majówy życze wszystkim pompa wody to chyba właśnie nie jest w arg na rozrządzie a osobno w ADR jest na bank na rozrzadzie
bartek1605 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 AHL, ARM, ANA, AWT, ALZ i AJM pompa wody jest na rozrządzie
holek182 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Ja mam ARG i nie ma pompy wody w rozrządzie 160 tys i sie odzywa nie długo wymiana ją czeka
spawacz1 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Koledzy ja mam 125ADR moje pierwsze autko z papierami jezdząc do Niemiec woże nieraz pełno jedzonka i według mnie na tamten rocznik jest ok, tylko tzeba dbac nastepny który będę kupował diesel 170kmBS-lineallroad
cacek89 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Ja mam ARG i nie ma pompy wody w rozrządzie 160 tys i sie odzywa nie długo wymiana ją czeka jakie masz objawy ze czujesz ze pompa sie konczy?
holek182 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Co do pompy słychać szmer cięzko opisać go trochę ubywa płynu chłodniczego i czuję spalony płyn chłodniczy ale byłem w serwisie Audi odrazu powiedzieli że pompa się kończy i to tyle temp silnika w normie jeszcze he
fet2 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Witam posiadaczy takowych Audi A4 z silnikiem 1,8 kat. 125km w benzynie . Mianowicie mam problem i być możne ktoś z was tez tak miał . Chodzi o to ze po kupnie autka zauważyłem problem z brakiem mocy a dokładniej po osiągnięciu 3k obrotów to tak jak by ktoś przyczepkę doczepił ^^ . szukałem co to możne być i wszystko wskazywało na przepływomierz , do czasu. Pojechałem do podobno bardzo dobrego elektromechanika , zbadał mi co i jak i okazuje się ze to nie jest przepływomierz powietrza lecz przestawiony rozrząd o ząbek czy cuś, bo silnik pracuje ładnie . wynikiem przestawionego rozrządu ma być błędny odczyt z czujnika do komputera co daje to ze nie działają mi zmienne fazy rozrządu,,, a co za tym idzie brak mocy , pytanie moje takie . czy jest to możliwe czy koleś coś na biegu wymyślił .
mapelastik Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Mój jak 3 tys przekroczy to zapier....aż mu przód podnosi ,brak 6 biegu i dość głośno jak bardziej się ciśnie.
mloody_s-line Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam posiadaczy takowych Audi A4 z silnikiem 1,8 kat. 125km w benzynie . Mianowicie mam problem i być możne ktoś z was tez tak miał . Chodzi o to ze po kupnie autka zauważyłem problem z brakiem mocy a dokładniej po osiągnięciu 3k obrotów to tak jak by ktoś przyczepkę doczepił ^^ . szukałem co to możne być i wszystko wskazywało na przepływomierz , do czasu. Pojechałem do podobno bardzo dobrego elektromechanika , zbadał mi co i jak i okazuje się ze to nie jest przepływomierz powietrza lecz przestawiony rozrząd o ząbek czy cuś, bo silnik pracuje ładnie . wynikiem przestawionego rozrządu ma być błędny odczyt z czujnika do komputera co daje to ze nie działają mi zmienne fazy rozrządu,,, a co za tym idzie brak mocy , pytanie moje takie . czy jest to możliwe czy koleś coś na biegu wymyślił . kolego polecam ten temacik http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/silnik-125-koni-problemy-245106/ mapewno pomoże:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się