gluk Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 witam sytuacja wygląda tak: zimne auto odpala i chodzi bardzo ładnie, równo itp. bez uwag. Problem zaczyna się po rozgrzaniu, otóż na wolnych obrotach zaczyna mi delikatnie strzelać w tłumiku ( jak w jakimś starym żuku ). Dokładnie to jest takie dudnienie, tak jakby jakoś dziwnie spalał.Wtedy też delikatnie trzęsie autem, a wskazówka obrotomierza delikatnie się waha. Za każdym "strzałem" z tłumika wydobywa się większa ilość dymu. Podczas gwałtownego dodania gazu i podczas spadania obrotów, te strzały są intensywniejsze...usłyszałem też krótkie syknięcie w okolicy odmy. objawy na benzynie i na LPG moim zdaniem przyczyną są świece lub przewody. czy ktoś spotkał się z czymś podobnym ? proszę o Wasze zdanie na ten temat...zależy mi na czasie. z góry dziękuję za pomoc * nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem) - lukaszr
schiller Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 a VAG-a juz podlaczyles? bo to jest pierwsza czynnosc jaka sie powinno zrobic w takich sytulacjach. wykrecales swiece zeby zobaczyc jak one wygladaja?
gluk Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2007 Nie. Jeszcze nic nie robiłem. Mój mechanik zrobił sobie dłuższą przerwę i nie mam możliwości podłączenia do VAG-a. A Audi jeździ coraz gorzej. Właśnie wróciłem i już bałem się, że nie dojadę. W czasie jazdy jest w miarę OK, oprócz tego, że jest bardziej mułowaty. Najgorzej to jest na postoju. Trzęsie się i wali z tego tłumika aż wstyd.
Cristoforo Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 bez VAGA sie nie obędzie.mozę katalizator zapchany,sonda lambda,sprawdz świece tak jak koledzy podpowiadają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się