kolec Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 zauważyłem że w moim aucie występuje szarpanie układem napędowym podczas ruszania i podczas zmiany biegów. zmieniłem dwie poduszki pod skrzynią biegów, problem ten zmalał ale nie ustąpił. skrzynia manualna 5 - biegowa. audi A4 B5, silnik 1.9 TDI, typ: 1Z, rok produkcji 1996. może ktoś miał ten sam problem.
STO_PROCENT Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 jak to szarpanie układem napędowym? dokładnie takich samych słów użył mój kumpel (tez pocił sie że cos szapie przy żwawszym ruszaniu ) okazało sie że trzeba było wymienic takie gumowe "trzymacze" pod silnikiem które oplataja pod silnikiem metalowa rure grubości około 7cm (z góry sorki za niefachowe nazewnictwo) wymieniliśmy i teraz śmiga i zwija asfalt jesli dobrze zrozumiałem o co chodzi
kolec Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2007 dzięki za odpowiedz. jeśli chodzi o te trzymacze to masz na myśli poduszki ( dwie sztuki ) pod silnikiem?
STO_PROCENT Opublikowano 29 Grudnia 2007 Opublikowano 29 Grudnia 2007 właśnie ze nie poduszki jak znajde fachowa nazwe to Ci ti przybliże
demoralizator Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 okazało sie że trzeba było wymienic takie gumowe "trzymacze" pod silnikiem które oplataja pod silnikiem metalowa rure grubości około 7cm (z góry sorki za niefachowe nazewnictwo) zapewne chodzi o gumy drążka stabilizatora ale luzy na tych gumach objawiałyby się stukaniem na nierównościach
kolec Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2007 siemanko STO_PROCENT, fajnie by bylo jakbyś mi podal fachową nazwę częśći którą wymieniliście. z góry dziękuje
dark79 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 to jest guma z przodu silnika, tak jak by trzecie mocowanie, od spodu to dobrze widac, pomiedzy silnikiem a metalowa rura, nie pamietam jak to sie dokaldnie nazywa, ale to jest tlumik drgan czy jakos tak, ktos z etka powinien ci podac nazwe i nr czesci
kolec Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2008 dzieki dark79 za wskazówki kiedyś się temu przygłądałem umnie w tym miejscu jest tylko sam trzpień żadnej tam gumy niema może to jest to odpisz mi czy tam napewno powinna być guma zgóry dziękuje . [br]Dopisany: 01 Styczeń 2008, 19:48 _________________________________________________no hej wymieniłem ta trzecia gume z przodu silnikapoprawa jest ale jeszcze jest czasami takie szarpniecie podejrzewam ze jeszcze tarcze szprzegłowa musiał bym zobaczyć ale to już jak będę miał więcej wolnego czasu
Ronin Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 To tylko sprzęgło, jeżeli przypaliłeś lub jedna ze sprężyn jest słabsza to wystąp taki objaw. Jeżeli okładziny są przypalone to objaw może sam ustapić po jakimś czasie jeżeli będziesz ruszał ostrożnie. Najlepiej wymienić sprzęgło, albo same okładziny. Czy występuje także efekt ślizgania się sprzęgła? ;(
kolec Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Opublikowano 24 Lutego 2008 no witam Ronin wymieniłem tarcz sprzegłową ale dalej to samo na każdym biegu jest takie szarpnięcie już myśłałem nad wymianą skrzyni bięgów ale niewiem jaki to może być koszt inni mówią że to tak ma być ale jak na taką klase auta to mi się niewydaje że by to było normalne pozdrowionka
wojtek79 Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Niedawno miałem problem szarpania ale nie przy ruszaniu ale przy rozpędzaniu auta. Jak się rozpędziłem to już był spokój. Po prostu szarpało przy dużym obciążeniu jak mocno naciaskałem na gaz. Okazało sie że było mało oleju w skrzyni biegów. Ubytek wynosił 1.2 litra. Dolałem i spokój, ale jak znajdę czas to będę musiał uszczelnić skrzynię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się