ShAMAN_666 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam! Panowie szukam pomocy bo nie wiem już co myśleć. Wymieniłem świece, kable, filtry (powietrze i GAZ) przepływkę! Temat wygląda następująco: Audi A4 1.6 AHL 187tys najechane Niby wszystko ładnie pięknie ale gdy przyspieszam silnik dławi się! Nie chce ciągnąć - mam wrażenie jakby jeden cylinder nie chodził (na gazie słychać strzały i co gorsza czuć nawet na pedale gazu) dzieje się tak na każdym biegu. Co mnie najbardziej dziwi - przez jakiś czas jeździłem tylko na benzynie (myślałem że to kwestia gazowni) i auto jakiś czas chodziło lepiej, W ostatnią sobotę szła jak zła (testowałem ją) i bez oporów robiła 180 na podmiejskich dróżkach, ale już po południu gdy wracałem z pracy zastanawiałem się, czy wyprzedzać ciężarówkę jadącą pod górkę. mam nadzieję, że ktoś się tematem zainteresuje i wtedy odpowiem na dodatkowe pytania i powiem jakie są inne objawy bo nie sposób wszystko teraz opisać... myślałem już nawet o nieszczelności głowicy... nie stać mnie na dalsze wymianki na chybił trafił, a powiem szczerze, że kocham ten samochód i chcę żeby chodził jak zegarek... wallbash
xelionpt Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Swego czasu miałem ten sam problem ale okazała sie wadliwa cewka ( przepuszczała iskrę) i dławił się szarpał itp. wymieniłem cewkę i było git ale pojawił siępo po 1000 kilomerów inny problem - sam gaśnie na światłach. jeszcze nie doszedłem co to ale na początku jak założyłem gaz to też miałem taki problem. Po kolei wymieniałem świece, kable i w końcu cewka ( koszt cewki Beru ok 300zł wymiana 70zł) otwórz maskę jak jest ciemno i zobacz czy na wysokich obrotach iskrzy ( na gazie) pzdr
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 sprawdz szczelność ukladu dolotowego czy nie lapie fałszywego powietrza
Muchacz Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam!! Mam podobny problem, dławienie podczas przyspieszania, silnik 1.8T, 97'. Czy jest możliwe, że coś nie tak z turbiną?
ShAMAN_666 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam i dziękuję za wskazówki. Dzisiaj będę miał cewkę i filtr paliwa, które zamierzam wymienić. Co do układu dolotowego, to jak mam to sprawdzić? Wszystkie rury / przewody są całe, ale zauważyłem, że ta cienka rurka (odma) jest strzelona. Czy przez to może się tak dziać? pozdrawiam , TM
morsdicti Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Niestety kolego ja bym obstawiał nieszczelność w układzie chłodzenia - ew. może blok ? Ja miałem podobny problem jak mi uciekał płyn ze zbiornika wyrównawczego, wywalało go przez korek bo było takie ciśnienie w układzie - gdy płynu było za mało - auto jechało identycznie tak jak Twoje - strzelało jak z armaty z rury ... masa dymy, zero jazdy - mówie o sytuacji na gazie ... komputer dostał przez to takiej padaki, że gazownik mówił, że auto szło na dwa paliwa - w co za bardzo nie wierze no ale Co do postu kolegi xelionpt, odnośnie gaśnięcia auta z tym silnikiem, jeżeli jakoś rozwiązałeś ten problem gaśnięcia po wciśnięciu sprzęgła i dojechaniu do świateł to proszę daj znać ... bo ja od długiego czasu się z tym męcze i pomagało mi już chyba z 10 gazowników i dalej to samo ..... AHL gaśnie, gasł i będzie ... taka jest obecna diagnoza ... niby wina silnika fabryczna :| co za bzdura
ShAMAN_666 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Niestety kolego ja bym obstawiał nieszczelność w układzie chłodzenia - ew. może blok ? Ja miałem podobny problem jak mi uciekał płyn ze zbiornika wyrównawczego, wywalało go przez korek bo było takie ciśnienie w układzie - gdy płynu było za mało - auto jechało identycznie tak jak Twoje - strzelało jak z armaty z rury ... masa dymy, zero jazdy - mówie o sytuacji na gazie ... komputer dostał przez to takiej padaki, że gazownik mówił, że auto szło na dwa paliwa - w co za bardzo nie wierze no ale Co do postu kolegi xelionpt, odnośnie gaśnięcia auta z tym silnikiem, jeżeli jakoś rozwiązałeś ten problem gaśnięcia po wciśnięciu sprzęgła i dojechaniu do świateł to proszę daj znać ... bo ja od długiego czasu się z tym męcze i pomagało mi już chyba z 10 gazowników i dalej to samo ..... AHL gaśnie, gasł i będzie ... taka jest obecna diagnoza ... niby wina silnika fabryczna :| co za bzdura Odniosę się do całej Twojej wypowiedzi - co do dymienia - faktycznie jak było zimno, to zostawiałem za sobą białą chmurę która w dodatku ostro dawała siarką, ale po wymianie świec ten problem ustąpił. Płynu może faktycznie minimalnie mi ubywa, ale nie są to jakieś drastyczne ilości. A co do gaśnięcia AHL na światłach, to gaśnie Ci tylko na gazie, czy na benzynie też? Jaką masz instalację? Ja tego problemu nie mam. Gdzie tankujesz?[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 07:06_________________________________________________Witam jeszcze raz. Właśnie się wybieram "na warsztat" i zauważyłem, że na forum nie ma instrukcji wymiany cewki zapłonowej... wezmę aparat i zrobię swoją mam nadzieję, że dam radę... pozdrawiam
morsdicti Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Lecho Mini Sec, reduktor Tomasseto listwy OMVL .... sekwencja oczywiście, gaśnie tylko i wyłącznie na gazie, na benzynie obroty zanurkują do około 700 na luzie przy dojeżdzaniu do świateł na sprzele ale w ułamu sekundy skoczą na 900 .... na gazie taki zabieg z zanurkowaniem tych obrotów powoduje ,.... że już ciągną do dołu aż auto zgaśnie. Jazda z międzygazem przy każdej redukcji na niskich obrotach .... jest iście męcząca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się