Elm0 Opublikowano 13 Września 2006 Opublikowano 13 Września 2006 Serwus, Miło jest mi Was przywitać. Przybywam z nie tak daleka, bo z AKP Mam mam nadzieje mały problem z dwoma rzeczami w moim autku. Mianowicie - opis kodów błedów jeszcze zrobiony na przeglądzie w RFN - do kodów opisy dopasował kolega Meszrum: 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent - coś z czujnikiem płynu chłodzącego? 00546 - Data wiring faulty 27-00 - Implausible Signal 18259 P1851 Data-Bus Powertrain Missing Message from Brake Contr. 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal - coś z sygnałem zapłonu? 01366 - Opened via Crash Signal 35-00 -otwarcie poprzes sygnał zderzenia? 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-10 - Adaptation Limit Surpassed Pytanie - jakiej natury są to błedy, w jaki sposób można je zlikwidować (rozumię, że vagiem moge je skasować) ale chodzi mi o to, aby sie nie pojawiały. Oraz kolejna sprawa - może ktoś z Was miał. Ponoć w silnikach AFB to normalne, ale mam wyciek oleju - i nie zabardzo wiadomo skąd. Cała pokrywa od spodu jest mokra - mechanicy nie widzą za bardzo skąd leci -stawiają na uszczelki pod zaworami. Silnik jak wspomniałem AFB 2,5 TDI V6 Skąd jeszcze może się lać? Z góry nic nie widać, a od dołu... też nie zabardzo. Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 13 Września 2006 Opublikowano 13 Września 2006 jestes z akp to powinienes wiedziec ze najpierw nalezy sie przywitac w newbie :razz:
Elm0 Opublikowano 13 Września 2006 Autor Opublikowano 13 Września 2006 piotr1602 - takie moje przyzwyczajenie dziwne ze wszystkich for internetowych, ze witam się w mym pierwszym wątku technicznym niemniej przywitam się i na ogólnym
dark79 Opublikowano 13 Września 2006 Opublikowano 13 Września 2006 z niektore z tych bledow prawdopodobnie pozostaly w pamieci kompa, bo np 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications wydaje mi sie ze ty chodzi o brak komunikacji kompa sterujacego pompa co uniemozliwialo by oczywiscie prace silnika, moja rada to skasowac wszystko i poprostu sie przejechac i zobaczyc czy cos wychodzi, a te bledy sobie zapisz i bedziesz mial porownanie
adadur Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 Dokładnie - zapisz gdzieś te co masz - wykasuj - sprawdź ponownie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się