Bogumił Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Co znajduję się przy zbiorniczku do spryskiwaczy przedniej szyby? Bo jak dzisiaj dolewałem płynu, dość dużo wylało mi się na to coś metalowe (z napisem firmy Bosh) z plastikowymi wtyczkami i kiedy ruszyłem samochodem zaświeciła mi się kontrolka ABS. Wyłączałem zapłon, ostro hamowałem i nic, ciągle się pali. Czy zalanie tego czegoś, mogło spowodować zapalenie się kontrolki? Co prawda dwa dni temu miałem wymieniane kompletne zawieszenie z lewej strony i przegub zewnętrzny ale wczoraj i dzisiaj przed dolewką płynu wszystko było w należytym porządku.
Dev Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 wylałes płyn na blok ABS podłacz VAG-a może coś "wyskoczy"
Bogumił Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Sit - a takie coś to droga rzecz?
Dev Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 podjedz na najbliższy łódzki SPOT, tam na pewno będa mieli VAG-a
Bogumił Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Tak jak pisałem było robione zawieszenie i przegub. Dzisiaj zdjąłem koło i zobaczyłem, że jakiś kabelek, który wchodzi w zwrotnicę (od "komory silnika" w kierunku koła przez zwrotnicę) jest przetarty. Czy przypadkiem to coś nie jest kablem od czujnika ABS? Jeżeli tak to w jaki sposób wymienić? Czy da się to polutować, żeby wszystko wróciło do "normy"?
Dev Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jeżeli jest przetarty to spokojnie możesz go polutowac
Bogumił Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Aha, dzięki za odpowiedź. [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 15:58_________________________________________________Udało się zlutować wszystko działa - wątek można zamknąć.
ŁYSY44 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 jeżeli jest przetarty to spokojnie możesz go polutowac Jak to jest właściwie? moźna lutować kable od abs-u mechanik mi mówił że powinno się wymienić czujnik bo lutowany traci parametry, chodzi chyba o oporność a u kolegi wszystko wróciło do normy po lutowaniu
robert3384 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 można lutować . A mechanicy chcą zarobić. tylko po lutowaniu proponuje zaizolować miejsce połączenia nie izolacją a koszulką termokurczliwą z klejem, wtedy jest 99.99% pewności ze nie złapie wilgoci i nie zacznie korodować.
Rekomendowane odpowiedzi