Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Łańcuszek rozrządu wytarł dziury w pokrywie zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam koledzy klient z braku kasy zostawil mi na nieokreslony czas a4 1,8t ,w dowodzie ma 120kw 2004r .pojezdzilem troszke tym autem i zaczol wyrzucac olej, okazalo sie ze lancuszek rozrzadu wytarl dziury w pokrywie zaworów a ten as zakleil to klejem .lancuszek dalej ociera na wysokosci napinacza czyli na srodku .napiszcie oco tu chodzi. dodam ze przebieg na liczniku to 88000km mysle ze prawdziwy bo pamietam jak kupili to auto w salonie tylko olej jest czarny jak smola tak zajechanego auta nie widzialem [z tego rocznika] ,na poczatek wymienie mu olej bo :wallbash:

Opublikowano

Do wymiany napinacz z łańcuszkiem no nie wspominając o pokrywie zaworów i uszczelkach.

Opublikowano

jaki jest koszt wymiany tego lancuszka i dlaczego on sie tak naciągną

Wątpię aby łańcuch wyciągnął się przy takim przebiegu. Łańcuch w ASO kosztuje około 230PLN

Koszt wymiany to pewno ładnych parę setek, bo to robota jak przy wymianie rozrządu + wyjmowanie wałków żeby wymienić łańcuch

Opublikowano

noto jesli lancuch nie jest naciagniety to oco tu chodzi :mysli:, dlaczego wytarl dziure ,czy takie cos sie juz komus zdarzylo

Opublikowano

noto jesli lancuch nie jest naciagniety to oco tu chodzi :mysli:, dlaczego wytarl dziure ,czy takie cos sie juz komus zdarzylo

Skoro wytarł, to jest wyciągnięty. Pozostaje kwestia użytkowania i rzeczywistego przebiegu

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=38114.0;highlight=łańcuch+rozrządu

Opublikowano

noto jesli lancuch nie jest naciagniety to oco tu chodzi :mysli:, dlaczego wytarl dziure ,czy takie cos sie juz komus zdarzylo

Jeśli łańcuszek jest luźny to napinacz go nie napina czyli do wymiany.

Opublikowano

jaki jest koszt wymiany tego lancuszka i dlaczego on sie tak naciągną

Koszt wymiany to pewno ładnych parę setek, bo to robota jak przy wymianie rozrządu + wyjmowanie wałków żeby wymienić łańcuch

Jeśli napinacz masz elektroniczny to faktycznie nie jest tani.A co do wymiany to tylną część wałków wystarczy unieś by wyciągnąć napinacz nie ma potrzeby demontować rozrząd i wyciągać wałki.Ważne by nie przestawić prawego wałka.Na wałkach są znaki i ilość ogniw na łańcuszku od znaku jednego wałka do znaku drugiego wałka jest określona.Te znaki na początku przed demontażem ustawiasz do góry.A ile ogniw ma być już nie pamiętam 20 czy 21 ale jak co to pisz to sprawdzę dokładnie.Ups sorry pomyłka ma być 16 ogniw.

Opublikowano

no tak ale napinacz chyba jest ok bo tak mocno podnosi lancuch ze wyciera obudowe,wydaje sie ze lancuch jest zadlugi.wczoraj to rozebralem moglem porobic zdjecia :disgust:

Opublikowano

oj niewiem czy oryginalna dziwna sprawa chyba rozbiore jeszcze raz i zrobie zdjecia

Chodzi o to czy jakaś za gruba samoróbka nie była w co raczej wątpię.

Opublikowano

jeżeli Cie interesuje Kolego to mam do "oddania" nowy ori łańcuszek do 1.8T (100zł)

jak cos to pisz na priv

mocno hałasuje temn rozrzad podczas pracy silnika ?

Opublikowano

przebieg 80000km i wytarta pokrywa od łancuszka. strasznie to dziwne,jego wytrzymalosc szaccuje sie na 200000km, ja u siebie wymienialem przy 270000km. sam lancuch to ok 200pln,napinacz u mnie cos kolo 600pln. dzwon do toma77, mial 3xnizsze ceny niz Aso

Opublikowano

zdjolem tylko pokrywe zaworów zeby zobaczyc jak to wyglada. nie jestem mechanikiem zadzwonie do wlasciciela i spytam czy wymienic mu ten lancuch bo do warszawy [350km]niedojedzie takim autem. jak bedzie zgoda chetnie kupie ten lancuszek za 100pln ale on musi zagwarantowac mi zwrot kasy juz dawno mial zabrac to auto, wkoncu je przerejestruje na siebie i wtedy zrobie wszystko niedzialają ,wycieraczki przód ,tyl ulamany ,klapa bagarznika sie nieotwiera swiecą rużne kontrolki,cos bije na zakretach w przednim lewym kole i niejest to przegób

Opublikowano

Witam panowie! mam chyba podobny problem gdyż po podłączeniu pod komputer pokazał błąd na wale... Caly czas słychać stuki. Pytanie jest czy można jeździć czy lepiej to zrobić od razu? Żeby zniwelować stuki wystarczyło by wymienić sam napinacz? Nie chcę pakować sie w koszty gdyż auto będzie przeznaczone na sprzedaż... Jeszcze jedno pytanie jak zdejmie pokrywę zaworów to uszczelka musi być wymieniona na nową czy mogę założyć starą? W styczniu miałem wymieniona na nową- gumową...

Opublikowano

Czyli zostawiasz "minę" następnemu właścicielowi..?

Opublikowano

Jeśli chcesz nadal jeździć to wymieniaj łańcuch (~250zł) + napinacz (~450zł) + uszczelka klawiatury (~90zł), tajle najlepiej ori z aso i ktoś pewny do wymiany bo w stodole tego robić nie radzę.

A jak sprzedajesz w takim stanie to mam tylko nadzieję, że nikt znajomy się na Twoją minę nie natknie. Bo później pie.dolenie jakie to audi dziadostwo awaryjne. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...