KOval81 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 spokojnie wszystko w swoim czasie :gwizdanie: , narazie wymienilem uszkodzone lozyska auto odzyskalo spokoj w srodku :> , zalozylem Dunlop SP01 , zakupilem tarcze na tyl (obecne sa w oplakanym stanie,dobrze ze hamownie tylu to 20-30%) klocki i czujnik - zmieniam na dniach. Ceny nie porazaja , kpl tarcz 300mm/20mm wentylowane z klockami i czujnikiem 400zl . Potem bedzie program , tylko czekam az sie znajomy umowi a nastepnie jade robic AUDIO. Sluchalem wczoraj jak gra HI-FI i powiem szczerze ze Bose w Audi gra bardzooo podobnie , wiec wnioskuje ze Logic7 go nokautuje. A jaki koszt założenia L7 w razie czego mi powiedz - jak będzie opłacalne, to poszukam betki bez tego ustroja Nie wiem jak w e90.. ale jak kiedyś pytałem w jednej z łódzkich firm CarAudio to mi zawołali za zestaw do e60 2800zł + 500-700zł robota, więc sobie odpuściłem. Mam HiFi i jestem zadowlony Nie mało, jak na fakt, że nie zmieniają całej navi A ja wciąż nie wiem, czy e60, czy A6C6, czy może jednak e90 + sofcik i 200ps by latało
skovroon Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 spokojnie wszystko w swoim czasie :gwizdanie: , narazie wymienilem uszkodzone lozyska auto odzyskalo spokoj w srodku :> , zalozylem Dunlop SP01 , zakupilem tarcze na tyl (obecne sa w oplakanym stanie,dobrze ze hamownie tylu to 20-30%) klocki i czujnik - zmieniam na dniach. Ceny nie porazaja , kpl tarcz 300mm/20mm wentylowane z klockami i czujnikiem 400zl . Potem bedzie program , tylko czekam az sie znajomy umowi a nastepnie jade robic AUDIO. Sluchalem wczoraj jak gra HI-FI i powiem szczerze ze Bose w Audi gra bardzooo podobnie , wiec wnioskuje ze Logic7 go nokautuje. A jaki koszt założenia L7 w razie czego mi powiedz - jak będzie opłacalne, to poszukam betki bez tego ustroja Nie wiem jak w e90.. ale jak kiedyś pytałem w jednej z łódzkich firm CarAudio to mi zawołali za zestaw do e60 2800zł + 500-700zł robota, więc sobie odpuściłem. Mam HiFi i jestem zadowlony Nie mało, jak na fakt, że nie zmieniają całej navi A ja wciąż nie wiem, czy e60, czy A6C6, czy może jednak e90 + sofcik i 200ps by latało Mówię Ci.. spróbuj RWD :naughty:
Gość mmcv Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 RWD to inna bajka , nie wiem jak bedzie zima. Kanta w kombi opanowalem do perfekcji :polew: ale to inna moc i jezdzilo sie nie patrzac na zaspy wydmy czy krawezniki. Logic7 nie mam pojecia - podejrzewam ze duzo - kolo 3.5 . Ja zakladam cos innego , dedykowane pod E90 plus wzmak i dodatkowe glosniki do tylu. Jak trafisz z HI-FI to nie ma co kombinowac bo gra bardzo ladnie. Ja niestety trafilem bez ... gra tak se choc tragedi nie ma- spodziewalem sie duzo gorszego naglosnienia. Mnie osobiscie A6 w Slini bardziej sie podoba niz A4 B8 . Doszedlem do wniosku ze A6 bede jezdzil jak bede po 30 a teraz nie potrzebuje takiego duzego wozu zeby znajomym sie dobrze z tylu jezdzilo , samochod kupilem stricte pod siebie bo nawet moja Kobieta narzeka ze jakos tak ciasno - ale ona jest uprzedzona do BMW wiec jej zdanie w tej kwestii jest subiektywne. Srodek tez jej sie do konca nie podoba mi natomiast bardzooooo Jedyne co moge powiedziec po przejechaniu 700km ze auto ma niesamowicie zestrojony uklad kierowniczy i prowadzi sie jak posznurku ...wytracic go z rownowagi jest bardzooo trudno (oczywiscie na suchej nawierzchni). No i zaczyna mi sie podobac ta charakteryska benzynowa wtym samochodzie (szkoda ze ten lag jest sporawy )
dziadek Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Fajne jest to ze tyl nie wyjezdza a wynosi jakby caly samochod bokiem i to sie dobrze czuje. właśnie mam te same odczucia, dzieje się tak dlatego że Bm-ki oprócz tego że mają napęd na tył to jeszcze duży nacisk jest położony na wyważenie auta (silnik cofnięty jak najdalej się da, tylny most ) - aby było jak najbliżej 50%x50%. I tak jak mówisz zakręty się pięknie bierze, w moim przypadku E60 do wielka i ciężka krowa a w zakrętach czuje się pewność i lekkość
alpin Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Jedyne co moge powiedziec po przejechaniu 700km ze auto ma niesamowicie zestrojony uklad kierowniczy i prowadzi sie jak posznurku ...wytracic go z rownowagi jest bardzooo trudno (oczywiscie na suchej nawierzchni). Na mokrej też go nie wytrącisz z równowagi chyba że ograniczysz działanie DSC można je całkiem wyłączyć (nie polecam) lub ograniczyć jego działanie.
KOval81 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Kupiles A5 ? Oj coś kolega zaspał z lekka
Gość mmcv Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Kupiles A5 ? Oj coś kolega zaspał z lekka juz byla pobudka , ladna ta a5
variocustoms Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 mmcv gratki zakupu ale ta B8 co oglądałem to środek miała o niebo lepszy, co do prowadzenia ostatnio śmigałem 118d i super trakcja ale na suchym, z pochwałami swojego auta co do prowadzenia poczekaj do zimy życzę miłego i bezawaryjnego użytkowania
Gość mmcv Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 mmcv gratki zakupu ale ta B8 co oglądałem to środek miała o niebo lepszy, co do prowadzenia ostatnio śmigałem 118d i super trakcja ale na suchym, z pochwałami swojego no nowe audi ladne w srodku , a tamta byla naprawde w dobrej wersji , ale jednak sobie narazie odpuscilem b8. Chcialem czegos innego sprobowac . Przyznam ze zimy sie troche obawiam ale przeszukalem BMWFORUM i tragedi nie ma , no nic pozyjemy zobaczymy - to a4 tez nie bylo w Q :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 tR4dJlz1PBE Film nakręcony w UK, a tam nie używają opon zimowych, dlatego jak trochę popada śnieg to jest paraliż. A4 miało quattro. W BMW też można dokupić x-Drive.
Skyliner89 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Wiem, że BMW może mieć 4x4, ale nawet z RWD w zimie daje radę. Dobre zimówki wystarczą i umiejętne obchodzenie się z pedałem gazu .
Gość mmcv Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Panowie ...mam lekka drame , pojechalem dzis na program ... wjechalem na hamownie i... juz dupo hamownia hamujacego powiedziala ze cos nie bangla... Turbina spoznia sie o jakas 1s z reakcja... zadane 1.6 bara pompuje 1.3 bara . Na wykresie wyszly schody ... auto jezdzi tylko na wysokich obrotach i to tez tak sobie... Malo tego jakis DEBIL wgral program - program z d*py!!! - jakis alegrowski syf... Hamownia pokazala... 147koni i 287 NM :wallbash: ... Juz stalo sie jasne czemu A4 mojego kolegi mi odchodzila ... Programu nie robilem , zreszta nawet mi go nie proponowano...samochod idzie na warsztat po 10 maja i bedzie rozbierany i porzadnie diagnozowany . Wyrwana wtyczka od czujnika temp przed FAP'em ... Nie wiem obawiam sie najgorszego - zapchany DPF chociaz Panowie z BMW twierdzili ze DPF jest wporzadku :gwizdanie: :gwizdanie: ... Ale Ci sami Panowie twierdzili ze ten czujnik to nic takiego... jak sie okazuje to najwazniejszy czujnik jesli chodzi o DPF. NIEKOMPETENCJA SERWISOW POWALA :wallbash: Typy sa nastepujace : 1 DPF (zapchany + brak czujnika i nie moze odpalic jego wypalania ... ) - na 90% 2 EGR 3 Elektrozawory (AGR? ) 3 Silnik krokowy w Turbinie 4 Turbina (malo prawdopodobne)
Gość Damian A4 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Nic tylko współczuć Problemy z dołądowaniem turbiny są strasznie mozolne do namierzenie
variocustoms Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 mmcv mam nadzieję, że szybko dojdziesz do ładu a jak nie, to będę Ci jechał, że nie wziąłeś tej A4 co sprawdzałem bo zdrowa silnikowo była
turdzi Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Malo tego jakis DEBIL wgral program - program z d*py!!! - jakis alegrowski syf... troche lipa , ale najwazniejsze o oddac teraz auto do kumatego doktora. Tak BTW gdzie i od kogo kupiles to auto ?
soolek Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Panowie ...mam lekka drame , pojechalem dzis na program ... wjechalem na hamownie i... juz dupo hamownia hamujacego powiedziala ze cos nie bangla... Turbina spoznia sie o jakas 1s z reakcja... zadane 1.6 bara pompuje 1.3 bara . Na wykresie wyszly schody ... auto jezdzi tylko na wysokich obrotach i to tez tak sobie... Malo tego jakis DEBIL wgral program - program z d*py!!! - jakis alegrowski syf... Hamownia pokazala... 147koni i 287 NM :wallbash: ... Juz stalo sie jasne czemu A4 mojego kolegi mi odchodzila ... Programu nie robilem , zreszta nawet mi go nie proponowano...samochod idzie na warsztat po 10 maja i bedzie rozbierany i porzadnie diagnozowany . Wyrwana wtyczka od czujnika temp przed FAP'em ... Nie wiem obawiam sie najgorszego - zapchany DPF chociaz Panowie z BMW twierdzili ze DPF jest wporzadku :gwizdanie: :gwizdanie: ... Ale Ci sami Panowie twierdzili ze ten czujnik to nic takiego... jak sie okazuje to najwazniejszy czujnik jesli chodzi o DPF. NIEKOMPETENCJA SERWISOW POWALA :wallbash: Typy sa nastepujace : 1 DPF (zapchany + brak czujnika i nie moze odpalic jego wypalania ... ) - na 90% 2 EGR 3 Elektrozawory (AGR? ) 3 Silnik krokowy w Turbinie 4 Turbina (malo prawdopodobne) I m.in. dlatego nadal się waham, czy zmieniać auto Zamiast się cieszyć nowym nabytkiem, trzeba szukać problemów, bo nawet w ASO Cię w balona robią
Gość mmcv Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Tak BTW gdzie i od kogo kupiles to auto ? auto kupione w PL od prywatnego wlasciciela , sam podejrzewam ze on gowno o tym wszystkim wiedzial ale jednak ... zastanawiaja takie rzeczy :kwasny: Taki troche byl malo zorientowany w pewnych tematach i poprostu jezdzi no to jezdzi . Nie weszyl nie szukal , dla niego bylo ok, takie odnioslem wrazenie. Niestety mi cos nie dokonca gralo i wyszlo szydlo z worka :> Vario nie jedz mnie jeszcze , myslisz ze celowo sie w to wpakowalem . Problem jest taki ze ten samochod jak sie go kreci to odjezdza w miare dobrze mimo ze parametry mowia co innego to jednak jakis but jest... Podejrzewam ze jak jest zdrowy to zapier... lepiej niz moje 2.5 . Soolek no takie jest wlasnie ryzyko... ja o swoj dbalem jak cholera , znajomi sie ze mnie smiali ze pakuje w auto a potem oddaje komus... ale tak mam , niestety niektorzy podchodza do aut inaczej i mozna sie wpierd... Mam nadzieje ze nei bedzie to droga naprawa narazie z rzeczy ktore wyskoczyly mamy: - Lozyska z wymiana 800 - sprzedajacy do konca sie upieral ze jest to wina opon i zebym zmienil mechanika , po wymianie lozysk w aucie grobowa cisza zapadla. ... - plyn chlodniczy 40 - wymiana tarcz (ale to akurat nie konieczny koszt) 500zl z wymiana. No nic obstawiam problemy z DPF w razie czego wypier... go z tego auta . Zadalem temat na forum BMW ale tam ... o merytoryczna wypowiedz raczej ciezko ...nie wiem ludzie chyba nie maja pojecia czym jezdza i probuja mi sugerowac ze mam wersje flotowa z limiterem do 150 km ... p.s. najgorsze w tym wszystkim jest to ze musze teraz czekac na ta naprawe i sie glowic a to najbardziej wkur... Bo chcialbym to juz miec zrobione :wallbash:
dziadek Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 wyrazy współczucia Zadalem temat na forum BMW :polew: zapomnij tam to tylko ludzie sobie nawzajem potrafią wbijać i gadać o pierdołach , czasem trafi się jakiś ciekawy temat ale i tak jakiś burak zaraz coś od siebie doda i się wtedy zaczyna...co jak co ale forum to jednak mamy do bm-ek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się