lejek a4 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Witam.Mam taki problem:zapaliła się kontrolka silnika a na kompie wyszło nastawnik fazy rozrządu...mechanik mówi o jakiejś cześć za 1500 zł...masakra...ktoś może ma jakieś pomysły...dodam , że świeżo założony rozrząd ale jest już podjechany...jestem już po wymianie całego dołu silnika...oprócz głowicy (pękła panewka)...mam już dosyć wydatków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinterOOOO 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jedyny pomysł to wymiana na nowy ceny niższej raczej nie znajdziesz niż 1500 zł. Z tego co pamiętam to przy wymianie tego nastawnika ( wariatora ) trzeba tez rozrząd machnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 było kiedyś na allegro za 900 zł http://allegro.pl/napinacz-lancucha-audi-a3-a4-a6-passat-1-8t-1-8-t-i1548449904.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 było kiedyś na allegro za 900 zł http://allegro.pl/napinacz-lancucha-audi-a3-a4-a6-passat-1-8t-1-8-t-i1548449904.html Etka twierdzi, że w ALT jest inny regulator faz, a napinacz łańcucha jest oddzielnie p.s. Jest poniedziałek i mogę mieć problemy ze wzrokiem :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinterOOOO 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 było kiedyś na allegro za 900 zł http://allegro.pl/napinacz-lancucha-audi-a3-a4-a6-passat-1-8t-1-8-t-i1548449904.html W ALT-ku oprócz napinacza łańcuszka jest jeszcze wariator który odpowiada za wcześniejsze otwarcie zaworów i to chyba to nawaliło u lejek a4. p.s. część z tej aukcji jest do 1.8T a nie 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lejek a4 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 jeszcze jedno pytanie ??czy może się tak działać przez gaz?teraz spróbuje skasować i będę jeździł na benie i zobaczymy co będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fritz 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 gaz do tego nic nie ma, od gazu możesz mieć błąd katalizatora ewentualnie przy źle wyregulowanym błąd mieszanki system to lean lub rich[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 15:12_________________________________________________masz napinacz z elektromagnetyczna regulacją czy zwykły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lejek a4 1 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 pojawił się taki błąd.. 17927 - d cylindrów 1, przestawienie faz wałka rozrządu: brak funkcji...MIL zapalona... może ma ktoś jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver multitronic 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 a silnik rowno pracuje? z tylu glowicy masz zawur wysokiego cisnienia oleju. mialem podobnie i silnik klekotal jak wyrabany diesel. ale samo mu przeszlo. mam nadzieje ze cos pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lejek a4 1 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 po pierwszym klekocie pracuje rewelacyjnie...ale co z tym zaworem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver multitronic 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 z tego co ja sie dowiedzialem to ten zawor odpowiada za cisnienie oleju w rozrzadzie. nazwa polska w ETOS to "zawor wysokiego cisnienia" a po ang. "oil pressure relief valve" i wydaje mi sie ze to on odpowiada za zmiane faz rozrzadu. ostatnio zmienialem tam uszczelke i u mnie chyba jest niesprany w nim zaworek ktory odpowiada za utrzymanie oleju w rozrzadzie po zgaszeniu silnika. [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 03:14_________________________________________________zerknij sobie na to http://postimage.org/image/bz4dq0ec/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lejek a4 1 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 z tego co ja sie dowiedzialem to ten zawor odpowiada za cisnienie oleju w rozrzadzie. nazwa polska w ETOS to "zawor wysokiego cisnienia" a po ang. "oil pressure relief valve" i wydaje mi sie ze to on odpowiada za zmiane faz rozrzadu. ostatnio zmienialem tam uszczelke i u mnie chyba jest niesprany w nim zaworek ktory odpowiada za utrzymanie oleju w rozrzadzie po zgaszeniu silnika. [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 03:14_________________________________________________zerknij sobie na to http://postimage.org/image/bz4dq0ec/ Witam. Wymieniłem nastawnik faz rozrządu na używany ale sprawny. Kontrolka zgasła błąd nie wyskakiwał rewelacja...do czasu...chyba w zależności jak się ustawił to kontrolka sie zapalała i zaczynał warczeć na rozgrzanym silniku.. jak sie dobrze ustawił to cisza i kontrolka gasła...ale zdecydowanie częściej warkotał...nie pozostało nic jak tylko zmienić na stary zepsuty...teraz kontrolka świeci a silnik nie terkocze...brak słów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goral713 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam Podepnę się do tematu. Chcę wymienić nastawnik na używany. Czy mogę po prostu wyjąć stary założyć nowy czy trzeba go jakoś ustawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekW. 2 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Koledzy odezwijcie się do benyA4 - on zajmuje się regeneracją zarówno wariatorów jak i zaworów. Zna temat dość dobrze, a że jest koleżeński to doradzi i wytłumaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się