moscic Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Skanowanie w poszukiwaniu bledow: Monday,18,April,2011,10:42:44:60804 VCDS Version: Release 10.6.0 (x64) Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 012 AF) 10:42:39 Group 000 040 066 000 022 096 204 157 169 082 139 Monday,18,April,2011,11:22:25:60804 VCDS Version: Release 10.6.0 (x64) Data version: 20100630 Address 01: Engine (038 906 012 AF) 11:22:07 Group 000 042 049 000 012 098 204 087 133 128 116 11:22:07 Group 001 840 /min RPM 3.8 mg/str Inj. Quantity 1.380 V Voltage 76.5°C Temperature 11:22:07 Group 002 861 /min RPM 0.0 % Load 0 1 0 Bin. Bits 76.5°C Temperature Monday,18,April,2011,11:53:57:60804 VCDS Version: Release 10.6.0 (x64) Data version: 20100630 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77 VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: None Part No: 038 906 012 AF Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2825 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 VCID: 54ACF9A68E93 No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.lbl Part No: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Shop #: BB 24548 VCID: 5EB81B8EF05F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.lbl Part No: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Coding: 00044 Shop #: WSC 00460 VCID: 2A50875EFC97 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI8.lbl Part No: 8D0 959 655 J Component: Airbag Front+Seite 1001 Coding: 01104 Shop #: WSC 06335 VCID: 3D7ABC021D19 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-920-xxx-17.lbl Part No: 8D0 920 950 E Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D54 Coding: 00440 Shop #: WSC 00408 VCID: 2A50875EFC97 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0A4303061 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl Part No: 8D0 862 257 E Component: CV-Pump, Alarm, RC D13 Coding: 13130 Shop #: WSC 06335 VCID: 2F66964AC775 1 Fault Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl Part No: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00101 Shop #: WSC 06335 VCID: E0C4A5764A2B No fault code found. End --------------------------------------------------------------------- Logi statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43261.html http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43262.html http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43263.html Logi BS http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43264.html http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43265.html http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43266.html http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43267.html Nie zrobilem jeszcze dynamicznych bo musze kogos poszukac kto mi w tym pomoze. Nie wiem tez ile mozna powiedziec na podstawie samych logow statycznych i BS. Ale przede wszystkim chodzi mi o to czy wogole dobrze sa wykonane. Pierwszy raz robilem [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 13:06_________________________________________________http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&highlight=abc+diagnozowania Na podstawie zalaczonych tutaj obrazkow bede teraz sam probowac rozszyfrowac wszsytko. I na sam poczatek wydaje mi sie ze kat poczatku wtrysku jest nieprawidlowy i dawka wtryskiwanego paliwa jest zbyt mala. Reszta w bloku 000 wyglada normalnie. Powedzcie czy dobrze mowie bo jednak w przyszlosci sam chcialbym sie nauczyc oceniac logi niz za kazdym razem prosic o pomoc
mily Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Kąt wtrysku jest ok ma być w okolicach 50. Coś z doładowaniem jest nie tak (jak dla mnie) ale to już niech mądrzejsi się wypowiedzą, niby zaworki się otwierają a nic się nie zmienia oprócz położenia zaworków. Może EGR jest zaślepiony nie wiem. Coś masz nie tak z poduszką, autko po dzwonie?? Radziłbym w pierwszej kolejności zrobić poduszkę. Do pełnej oceny autka brakuje logów dynamicznych. A jak zrobić poprawne logi zobacz sobie tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Masz opisane co i jak logować oraz podstawową diagnostykę.
lukjar7 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 nie szarpie przy jezdzie na 5 ze stałą pred ? EGR zaslepiony albo nieaktywny termostat sie klania
mily Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 nie szarpie przy jezdzie na 5 ze stałą pred ? EGR zaslepiony albo nieaktywny termostat sie klania A zauważyłeś że coś skacze na obrotach?? W logach widać jak obroty przysiadają, ciekawe dlaczego??
moscic Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Co do termostatu to tak wlasnie czulem ze cos jest nie tak z nim. A niedawno wymienialem rozrzad i zapomnialem o tym Co do jazdy nigdy nie odczulem zeby cos szarpalo. A co do tych obrotow to zauwazylem od razu. Moze to byc wina pompy wtryskowej?[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 14:01_________________________________________________Chcialbym odswiezyc troche temat. Chodzi o ten EGR. Troche poszukalem na forum. "Zaslepienie EGR powinno skutkowac + zmniejszeniem dymienia + zwiekszeniem dynamiki (nie przepala spalin tylko czyste powietrze) + nie powinien sie syfic kolektor - glosniejsza praca na wolnych obrotach - brakiem studzenia komory spalania na wolnych obrotach i bez obciazenia" Z ta glosniejsza praca na wolnych obrotach to sie nawet zgadza. Ale teraz zastanawiam sie nad zaworem N18. Bo jezeli nie dziala N18 to jest chyba wolniejsze nagrzewanie silnika i telepanie przy zgaszaniu samochodu (informacje z forum :>). Co tez sie zgadza u mnie. I mam pytanie co do tej malej rureczki zaznaczonej na zdjeciu na czerwono. Czy ona ma cos wspolnego z zaworem N18 i EGR. A moze tak powinno byc. Jezeli nie to gdzie powinna byc podlaczona (o ile wogole gdzies podlaczona)?
gtados Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 wężyk powinien iść do obudowy filtra powietrza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się