Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Bardzo proszę o analizę moich logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie pomożecie bo ja już nie mam siły i nie wiem co go boli bo jakiś ostatnio słaby się zrobił :(

z góry bardzo dziękuje :wink4:

LOGI:

Grupa Dynamiczna :

000.jpg001.jpg003.jpg004.jpg008.jpg010.jpg011.jpg

Grupa Statyczna:

Normalne :

000.jpg001.jpg003.jpg004.jpg007.jpg013.jpg018.jpg023.jpg

Basic Settings :

000.jpg003.jpg004.jpg011.jpg

Opublikowano

egr zatkany, sam to zrobiłeś? jak nie to go wyczyść no i otwór w kolektorze ssącym od egr

statyczny kąt prawie ok, ja bym nie ruszał do puki zima nie nadejdzie

sprawdź rozrząd czy nie jest o jeden ząbek przestawiony, ile ma przejechane rozrząd?

wymień filtr powietrza

umyj przepływkę np izopropanolem

masz katalizator?

zrób jeszcze jednego 011 ale od 1000obr do 4200obr no bo kierownice w turbo się przycinają

jakieś błędy wywalił ecu?

Opublikowano

egr miałem zatkany ale na dzien dzisiejszy nie mam , katalizatora nie mam , filtr powietrza bym wymieniany jakies 1000-1500 km wczesniej , rozrząd był robiony rok temu a błędów nie mam

Opublikowano

egr zatkany, sam to zrobiłeś? jak nie to go wyczyść no i otwór w kolektorze ssącym od egr

statyczny kąt prawie ok, ja bym nie ruszał do puki zima nie nadejdzie

sprawdź rozrząd czy nie jest o jeden ząbek przestawiony, ile ma przejechane rozrząd?

wymień filtr powietrza

umyj przepływkę np izopropanolem

masz katalizator?

zrób jeszcze jednego 011 ale od 1000obr do 4200obr no bo kierownice w turbo się przycinają

jakieś błędy wywalił ecu?

Nie przesadzaj turbo,po za poznym budzeniem,laduje PERFEKT

Opublikowano

egr zatkany, sam to zrobiłeś? jak nie to go wyczyść no i otwór w kolektorze ssącym od egr

statyczny kąt prawie ok, ja bym nie ruszał do puki zima nie nadejdzie

sprawdź rozrząd czy nie jest o jeden ząbek przestawiony, ile ma przejechane rozrząd?

wymień filtr powietrza

umyj przepływkę np izopropanolem

masz katalizator?

zrób jeszcze jednego 011 ale od 1000obr do 4200obr no bo kierownice w turbo się przycinają

jakieś błędy wywalił ecu?

Nie przesadzaj turbo,po za poznym budzeniem,laduje PERFEKT

to czemu takiego muła łapie :mysli:

Opublikowano

w AFN ja nigdy nie przesadzam: http://postimage.org/image/2svzstulg/

turbo dmucha 251 czyli bez kozery powiem 2500mbar, a filtra nie ruszaj skoro nie dawno wymieniany, najpierw umyj przepływkę, dopiero log 011 :)

Opublikowano

w AFN ja nigdy nie przesadzam: http://postimage.org/image/2svzstulg/

turbo dmucha 251 czyli bez kozery powiem 2500mbar, a filtra nie ruszaj skoro nie dawno wymieniany, najpierw umyj przepływkę, dopiero log 011 :)

jutro za przepływke sie biore :good:

a w AFN jest taka sama jak w 2.5 tdi

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=50468.0

:?:

Opublikowano

obejrzyj 000 001 008, w tym logu widać że vgt świruje, w następnych się odmuliło na tyle by stwierdzić że może bez czyszczenia się obędzie :)

inna niż w 2.5, jak masz firmy bosch to umyj tylko siateczki szczoteczką bo boscha przepływka jest delikatna-można popsuć.., potem zrób dynamicznego 003

Opublikowano

:hi:

przeciscilem dziś tą przepływke i powiem rezultatu nie ma :( logi zrobiłem ale 008 i 011 , zapomniałem 003 :embarrassed: po wyczyszczeniu wyskoczył błąd 00553 a na log 008 przy 4tys obr. dostał muła i był błąd 00575 czyżby przepływka dead :kwasny::wallbash:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_43399.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_43400.html

Opublikowano

błąd 00553 po skasowaniu wraca? bo jak nie wraca to przepływka ok, a błąd się zrobił jak była odpięta

najważniejsze co musisz zrobić to odkręcić turbo i wyczyścić cześć gorącą, nie zwlekaj z tym i nie przekraczaj do czasu czyszczenia 2000obr

Opublikowano

Ja się dopiero uczę diagnostyki i mam pytanko dlaczego obroty skaczą z 840 na 861 ?? Ktoś zna powód ?? Widać to na logach statycznych np 001.

Opublikowano

błąd 00553 po skasowaniu wraca? bo jak nie wraca to przepływka ok, a błąd się zrobił jak była odpięta

najważniejsze co musisz zrobić to odkręcić turbo i wyczyścić cześć gorącą, nie zwlekaj z tym i nie przekraczaj do czasu czyszczenia 2000obr

błąd 00553 po skasowaniu nie wraca , ale jak depne mu to złapie muła i wyskakuje błąd 00575 ,a turbo całe wyciagnac ?

Opublikowano

A tak na marginesie to uważam że jest za mała dawka paliwa, wydaje mi się że powinna być ok 3,6 ale to moja taka sugestia mogę się mylić. A masz poprzednie jakieś logi tego autka??

Opublikowano

A tak na marginesie to uważam że jest za mała dawka paliwa, wydaje mi się że powinna być ok 3,6 ale to moja taka sugestia mogę się mylić. A masz poprzednie jakieś logi tego autka??

starych logów nie mam :no:

Opublikowano

A tak na marginesie to uważam że jest za mała dawka paliwa, wydaje mi się że powinna być ok 3,6 ale to moja taka sugestia mogę się mylić. A masz poprzednie jakieś logi tego autka??

nie mylisz się ale obecnie priorytet to całe turbo wyciągnąć i wyczyścić cześć gorącą

Opublikowano

A tak na marginesie to uważam że jest za mała dawka paliwa, wydaje mi się że powinna być ok 3,6 ale to moja taka sugestia mogę się mylić. A masz poprzednie jakieś logi tego autka??

nie mylisz się ale obecnie priorytet to całe turbo wyciągnąć i wyczyścić cześć gorącą

no to turbo do czyszczenia ile tak biorą za czyszczenie turba ?

Opublikowano

A tak na marginesie to uważam że jest za mała dawka paliwa, wydaje mi się że powinna być ok 3,6 ale to moja taka sugestia mogę się mylić. A masz poprzednie jakieś logi tego autka??

nie mylisz się ale obecnie priorytet to całe turbo wyciągnąć i wyczyścić cześć gorącą

No tak ale nie będę powtarzał tego samego :) Turbo ważniejsze, a dawkę zmienisz w 2-3 minuty za pomocą Vag-a.

Opublikowano

A tak na marginesie to uważam że jest za mała dawka paliwa, wydaje mi się że powinna być ok 3,6 ale to moja taka sugestia mogę się mylić. A masz poprzednie jakieś logi tego autka??

nie mylisz się ale obecnie priorytet to całe turbo wyciągnąć i wyczyścić cześć gorącą

no to turbo do czyszczenia ile tak biorą za czyszczenie turba ?

Wyczyścić dasz rade sam, gorzej z jego demontażem i montażem choć wszystko jest do ogarnięcia. Sam już to robiłem ale po pierwsze miałem ściągnięty przód, miałem podnośnik duży i co najważniejsze odpowiednie klucze (czyli różne dwunastki). A teraz dam chyba mechanikowi bo ja już nie mam miejsca i sprzętu a on za wyciągnięcie/włożenie chce 200zł. Niby dwie stóki za odkręcenie paru śrubek jest dużo ale jak patrze na śrubki przy kolektorze i policzę swój czas to przeboleje :przebiegly:

Opublikowano

A tak na marginesie to uważam że jest za mała dawka paliwa, wydaje mi się że powinna być ok 3,6 ale to moja taka sugestia mogę się mylić. A masz poprzednie jakieś logi tego autka??

nie mylisz się ale obecnie priorytet to całe turbo wyciągnąć i wyczyścić cześć gorącą

no to turbo do czyszczenia ile tak biorą za czyszczenie turba ?

Wyczyścić dasz rade sam, gorzej z jego demontażem i montażem choć wszystko jest do ogarnięcia. Sam już to robiłem ale po pierwsze miałem ściągnięty przód, miałem podnośnik duży i co najważniejsze odpowiednie klucze (czyli różne dwunastki). A teraz dam chyba mechanikowi bo ja już nie mam miejsca i sprzętu a on za wyciągnięcie/włożenie chce 200zł. Niby dwie stóki za odkręcenie paru śrubek jest dużo ale jak patrze na śrubki przy kolektorze i policzę swój czas to przeboleje :przebiegly:

no właśnie a ja zbytnio nie mam gdzie tego zrobić po drugie nie mam precyzyjnych kluczy a po trzecie szkoda mojego czasu i nerwów :kox:

wiec dzisiaj bede sie orientował gdzie i za ile mi to zrobią :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...