Buba 7 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 a zdjąłeś przód?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 a zdjąłeś przód?? no już wiem podobno śruba na wisku ma lewy gwint, tylko to wisko mi zostało żeby dobrać się do rozrządu, audik stoi rozebrany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 z tego co kojarze to powinny byc 4 sruby ale nie jestem pewny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 No panowie zrobiłem rozrząd ufff kupa roboty, a bez blokady jest trochę trudniej ale poszło jakoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 wreszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabriofan 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Czy nierównomierna praca silnika może byc spowodowana nieudolną wymianą rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Czy nierównomierna praca silnika może byc spowodowana nieudolną wymianą rozrządu? może tak być a jakie są objawy u Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabriofan 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Czy nierównomierna praca silnika może byc spowodowana nieudolną wymianą rozrządu? może tak być a jakie są objawy u Ciebie? Zwłaszcza na zimnym trzepie trochę autem ,odczuwalne na kierownicy .Tak jakby na jednym cylindrze nie całkiem pracował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benne 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Dokładnie tak jest jak kolega mówi, ja w moim ASN wymieniłem rozrząd bez blokad a tu jest naprawdę ostra jazda, mój majster zablokował tylko u dołu silnika bolcem i ustawił na znakach i wyciągną zawleczkę z napinacza i wszystko jest gitara, trza mieć tylko trochę pojęcia i doświadczenia a nie tylko wiedzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabriofan 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Rozrząd w moim był wymieniany przed moim zakupem,jak i inne rzeczy które wymienia się po sprowadzeniu wozu z zagrabanicy Rozrząd,klima nabita itp,świece,kpl wahaczy dół,oliwa z filtrami.Auto było w momencie zakupu 1,5 roku w Polsce z DE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 panowie jakby coś komuś było potrzeba na szybko to części które wyjałem zdrowe są przejechały 39 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Takie małe pytanko bo zastanawiam się nad A6 z tym silnikiem :gwizdanie: Jakie części zakładałeś(skf,ina) i jaki koszt? Nie wymieniałeś termostatu? Ile mechanior sobie liczy za taką wymianę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Takie małe pytanko bo zastanawiam się nad A6 z tym silnikiem :gwizdanie: Jakie części zakładałeś(skf,ina) i jaki koszt? Nie wymieniałeś termostatu? Ile mechanior sobie liczy za taką wymianę? skf bodajże, około 700 zł wyszło mnie za części u tom77[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 16:25_________________________________________________termostatu nie wymieniałem, o jakim silniku myślisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Aha to jeszcze nie tragedia Mam na oku A6 z motorkiem 2.4 więc rozeznaje temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Aha to jeszcze nie tragedia Mam na oku A6 z motorkiem 2.4 więc rozeznaje temat no to bierz, w a6 jest sporo miejsca i widać że to klasa wyższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jeszce jedno pytanie wiem ze to nie ten temat ale widzę że masz LPG więc zapytam jaki kosz instalki do 2.4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zadymiacz 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 warto kupic vke 2,4 z 2000 roku z automatem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 warto kupic vke 2,4 z 2000 roku z automatem ? tutaj macie conieco o Vkachhttp://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=191273.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 2.8 też jest fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zadymiacz 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 ale mysle ze moze cos tu tez sie dowiem cos mniej wiecej czy warto na wlasnych waszych doswiadczenieach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się