paput 1 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 zadnej blokady nie kupowałem ani nie zakłdałem a dawno temu zakładałeś? Ustawiłeś wał i wałki na znaki i przy zakładaniu nic się nie przestawiło/ruszyło? jakieś pół roku, teraz wymieniałem termostat i nie wiem czy był mocno czy słabo naciągniety ale ciężko było go ruszyć to jak pokręcisz śrubą na wale to ustawisz sobie znaki idealnie i potem jak zdejmiesz pasek i nowy będziesz zakładał to mówisz że ciężko jest zruszyć wałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 zadnej blokady nie kupowałem ani nie zakłdałem a dawno temu zakładałeś? Ustawiłeś wał i wałki na znaki i przy zakładaniu nic się nie przestawiło/ruszyło? jakieś pół roku, teraz wymieniałem termostat i nie wiem czy był mocno czy słabo naciągniety ale ciężko było go ruszyć to jak pokręcisz śrubą na wale to ustawisz sobie znaki idealnie i potem jak zdejmiesz pasek i nowy będziesz zakładał to mówisz że ciężko jest zruszyć wałki nie wiem czy ciężko bo nie testowałem problem pojawia się w momencie samego naciągania paska bo u mnie właśnie jeden ząbek brakowało żeby założyć. i trzeba troche na siłę ale nie można przesadzić bo wtedy przestawisz rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek79 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 kolega co mu pomagałem wymieniać rozrząd pracował 6lat w Belgi w serwisie renault jak się zapytałem o blokade rozrządu tam się tak robi ale głównie dlatego że nie chce im się robić na znaki bo jest więcej kłopotu, tam jak nie mieli blokady do modelu to on robił te samochody. A poza tym jak robisz na znaki i masz dobrze ustawione wałki i niekiedy na kole przy skrzyni to musi być dobrze chyba że ktoś źle założy pasek ,ale wtedy to i blokada nie pomorze, w naszych silnikach za napięcie paska odpowiada napinacz hydrauliczny. U kolegi może pasek był wadliwy że się tak wyciągnoł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 chce nadmienic ze do afn tez sa blokady,a wiekszosc ustawia bez tego i jest ok.A za naciag paska blokada nie odpowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 W 2.6 niema napinacza hydraulicznego,napina sie pasek dociągając napinacz ręcznie i wtedy pasek w jego najdłuższej części powinie sie obrócić o 45 stopni.Ja ustawialem na znaki i juz jezdze 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 W 2.6 niema napinacza hydraulicznego,napina sie pasek dociągając napinacz ręcznie i wtedy pasek w jego najdłuższej części powinie sie obrócić o 45 stopni.Ja ustawialem na znaki i juz jezdze 2 lata. a przy hydraulicznym tylko ustawia się znaki i zakłada się pasek i tyle tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Sprawa jest prosta- blokada jest dla leniwych i tyle- po prostu jest dużo łatwiej- ja z kumplem mechanikiem wymienialiśmy rozrząd w mojej byłej 2,8 bez blokad - wystarczy uważać. Gdyby blokady były niezbędne do wymiany rozrządu, to warsztaty mechaniczne wymieniałyby paski tylko w kilku modelach albo w jednym- nie sposób mieć przecież blokady do wszystkich aut i silników- zwłaszcza, że nawet ten sam model samochodu z różnymi silnikami ma różne blokady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 a przy hydraulicznym tylko ustawia się znaki i zakłada się pasek i tyle tak? tak,i odbezpiecza napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 a ja zrobie OT.Jaka temp oleju powinna trzymac V-KA.Tak jak sie przejechalem tak ostrzej dosyc.To temp 110,na postoju spadala.I jaki polecacie olej do nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 a ja zrobie OT.Jaka temp oleju powinna trzymac V-KA.Tak jak sie przejechalem tak ostrzej dosyc.To temp 110,na postoju spadala.I jaki polecacie olej do nich. Przy spokojnej jeździe 90-100 stopni, jak dasz trochę w palnik to 110, a nawet 120 można złapać i nie jest to nic niepokojącego. Ja zawsze lałem Mobila 5W50, a ostatnio 10W40 Orlenu i nie narzekam. Normę 10W40 dla 2.6 przewiduje bodajże nawet fabryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 a ja zrobie OT.Jaka temp oleju powinna trzymac V-KA.Tak jak sie przejechalem tak ostrzej dosyc.To temp 110,na postoju spadala.I jaki polecacie olej do nich. mi trzyma cały czas 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okidoki81 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 ja leje mobila 10w40 tani i dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 a ja zrobie OT.Jaka temp oleju powinna trzymac V-KA.Tak jak sie przejechalem tak ostrzej dosyc.To temp 110,na postoju spadala.I jaki polecacie olej do nich. mi trzyma cały czas 90 Widać, że dobrego buta jeszcze nie dostała żeby dobrze podnieść temperaturę oleju trzeba na naszych drogach dobrze popracować na mandat, albo w cywilizowanym kraju jechać autostradą przez dłuższy czas z wysoką prędkością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okidoki81 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 dokładnie jak bys polatał 200km\h to temp napewno na120 by wskoczyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Paput nie rzeźb w g#### pożyczę ci blokadę za skromna opłatę 100zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikS4-RS4 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 no 90 to watpie,w afnie jak dam po garach to ma kolo 100,a kolegi 120trzymal(castrol 10w40) ale to 220 jechalismy afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Paput nie rzeźb w g#### pożyczę ci blokadę za skromna opłatę 100zł. jak nowa kosztuje 200 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 To kup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 panowie mam pewien problem, zabrałem się za rozrząd i stanąłem w jednym miejscu, mianowicie nie mogę odkręcić wiskozy wykręciłem dwie ampuły na których siedzi i jeszcze coś ją trzyma, wydaje mi się że pod kołem pasowym jest śruba ale nie mogę odkręcić wiska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się